Le fog az, csak nem 6ba. A lényeg az, hogy hosszútávon most rohadt sokat fogyaszt. Ezt le kell vigyem, mert 3-4000 KM-nél már erősen számít a +1,5 liter fogyasztás. Nem mindegy az se, hogy 250 vagy 200KM 1 tank.
Sziasztok!
Fém fékcsőre akarom cserélni a gyárit, a kérdésem az lenne melyik megoldás az előnyösebb, két különálló cső megy, vagy a gyárival megegyező "T" elosztós?
szerintem egy nyolcvanasért elviheted az egészet....
ez átéri mondjuk a főtengelyt , váltót , kuplungot a többi meg ajándék ...(karbi,fesszab,gyujtásbox,generátor,olaj-vízszivattyú,hátsó lábtartók,fék,lengővilla,olajteknő,blokkrészek ,váltókar+rudazat légbeömlők,lédszűrődoboz,lábtartó,szenzorok....stb...)
azt akarod h soha nem forogjon le?
valamit mondjatok mar..............ki mit szerel ,javit telen,milyen volt a nyar,tunning, stb?
Fém fékcsőre akarom cserélni a gyárit, a kérdésem az lenne melyik megoldás az előnyösebb, két különálló cső megy, vagy a gyárival megegyező "T" elosztós?
06 70 6155százhatvan
Nemszóltovábbhaladlábbal!
A váltókar egyezik az enyémmel? Csak a kar, rudazat néééékűű!
ez átéri mondjuk a főtengelyt , váltót , kuplungot a többi meg ajándék ...(karbi,fesszab,gyujtásbox,generátor,olaj-vízszivattyú,hátsó lábtartók,fék,lengővilla,olajteknő,blokkrészek ,váltókar+rudazat légbeömlők,lédszűrődoboz,lábtartó,szenzorok....stb...)
az egyik hengert hüvelyezni kell !
szerintem ez így egy elég jó ajánlat ....