nekem BMC sportlégszűrőm van és tökéletesen megvagyok vele elégedve. van hozzá spéci BMC tisztító szett (Tisztító folyadék + Olaj spray) egyszerű vele a takarítás és kárt se tudsz benne tenni...
Elhiszem. Hát ameddig valaki nem tud tényekkel meggyőzni, hogy sz@r lenne a pipercross, addig nem cserélem le. Eddig Ago nem vert át, sőt sokat segített dolgokban, ezért bízom a tapasztalatában és tudásában, amikor a Piper-t ajánlotta.
De abba is gondolj bele, hogy versenygépeknek sokkal kisebb szűrésre van szükség, mert teljesen más körülmények között vannak használvi. Szinte minimális kosz, por az, ami ott éri a szűrőt. Nem vitatkozásképpen írtam, csak nekem jobban bejött a K&N.
Pöpecül illik a motorba a Piper és teljesen meg vagyok elégedve. Kb. 2200-2500 KM-ig észre se veszem, hogy tisztítani kellene. Feltételezem, ha versenygépeknél megfelel, akkor az utcai gépeknek se lesz baja... ezen a szinten nem hinném, hogy egyik szűrő jobban szűri a levegőt, mint a másik.
Nekem is volt 2ben mar,de azt mondtak h ez a masik is kurva jo,bar itt senki sincs elalulva tole.
Maradok a Kn-nel szerintem .
Milyen lett a Kawa a pc5el?
Nekem volt K&N és BMC a régebbi motoromban,onnan látom a különbséget.Ennak a kettőnek szerintem jobb a szerkezete ahol a levegő átmegy,jobban tudja tisztinani.A Pipercross az sokkal egyszerübb.Nekem még a mérete sem volt 100%-os.Többet soha nem fogok venni az tuti.
Nekem volt BMC-m, KN cseréltem, szerintem ettől jobban semelyik sem szűr. Valahogy minőségesebbnek tűnik mint a többi, igaz árban is legfelül van, de bízom benne, hogy hosszú távon jobban kíméli a motort.
Nem kaptam meg a választ!
A lefelé fordított újjacska pedig kérdőjel lett volna csak benéztem!
Üdv!