Én részben a gumi miatt félek, meg hogy lefagy a kezem! Bár most nem fogok pályacsúcsot menni, igazából ismerkednék a mocival, ezért akarok nagyon kimenni, de félek a hidegben semmi értelme, és még ott az eső is! kesztíűt mit vettél fel?
Yetiről a korábban leírtakhoz még annyit:
0 - +2 fok körüli hőmérséklet volt, ami pályázni nagyon hideg (aszfalt -). A gumimelegítő alap, guminyomásokat alacsonyabbra vettem (felmelegítve volt 2.3 - 2.2, ez hidegen 1.9 - 1.7 bar), SC1 soft slickekkel mentem. Meglepetésemre melegen lehetett tartani őket a pályán, hírtelen kigyorsításoknál is csak mászni kezdett, nem csúszott meg. A perforált bőrruhám most nem volt annyira előnyös , felvettem alá egy ásónyom ruhát (vékony garbó, szélfogó overál, 2mm-es szivacslapok mellkashoz, mélygalléros nyakvédő, maszk). Kb 20-30 perc motorzás után teljesen áthűlt a ruha, és a kezeim. Fűtött autóval megoldható a ruha visszamelegítése, az ujjainkat meg benyomtuk a melegítőpaplan és a gumi közé a boxban. Piálni nem akartam, nehogy amiatt essek. Két pozitívuma volt a hidegnek: ideális 75 fokon üzemelt a blokk és úgy ment, mint a barom.
Persze odamennék, egyeztetés kérdése! De olyan is lehet, hogy mi is többen megyünk és Szekszárdon felveszünk téged ha van hely! A benzinköltséget szoktuk elosztani... 1 haverom pl. tud szerezni 1 Fiat Ducato-t, abba sztem 3 vas is befér! Megadhatnád a mobilod, ha ilyen felmerül tudjunk 1eztetni!
Köszi! Ez a fényezés a pályaidomra, tavaly ősszel készült.. ősz vége fele. Még azóta is matricázom :D a jobb oldalon már van egy Yamaha felirat:)
ja elötte szürke volt, a pályaidom eredeti színe, most van először fényezve. Hát én is cimborákkal szoktam vinni a motort. 3an vagyunk általába, 2 utánfutón, egy pedig a kisbuszba. szerintem lehet beférnél, megbeszélem velük ha érdeel a dolog. Csak akkor idejönnél szexárdra vagy hogy mennénk?:)
Ogre: mesélj már tapasztalatokat a yetiről! ott is elég hideg volt, milyen volt úgy motorozni? tapadás? Kezed arcod nem fagyott le? Mi volt a legrosszabb benne?
30/495-97-84 a számom.
0 - +2 fok körüli hőmérséklet volt, ami pályázni nagyon hideg (aszfalt -). A gumimelegítő alap, guminyomásokat alacsonyabbra vettem (felmelegítve volt 2.3 - 2.2, ez hidegen 1.9 - 1.7 bar), SC1 soft slickekkel mentem. Meglepetésemre melegen lehetett tartani őket a pályán, hírtelen kigyorsításoknál is csak mászni kezdett, nem csúszott meg. A perforált bőrruhám most nem volt annyira előnyös , felvettem alá egy ásónyom ruhát (vékony garbó, szélfogó overál, 2mm-es szivacslapok mellkashoz, mélygalléros nyakvédő, maszk). Kb 20-30 perc motorzás után teljesen áthűlt a ruha, és a kezeim. Fűtött autóval megoldható a ruha visszamelegítése, az ujjainkat meg benyomtuk a melegítőpaplan és a gumi közé a boxban. Piálni nem akartam, nehogy amiatt essek. Két pozitívuma volt a hidegnek: ideális 75 fokon üzemelt a blokk és úgy ment, mint a barom.
ja elötte szürke volt, a pályaidom eredeti színe, most van először fényezve. Hát én is cimborákkal szoktam vinni a motort. 3an vagyunk általába, 2 utánfutón, egy pedig a kisbuszba. szerintem lehet beférnél, megbeszélem velük ha érdeel a dolog. Csak akkor idejönnél szexárdra vagy hogy mennénk?:)