Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kell az ilyesmi "mint egy falat kenyér"...
Az a jó ezekben (ugye), hogy a fejben ott lesz mint lehetséges megoldás, így az agy előkapja a polcról az éles szituban. Meg abban jó, hogy ad valami újat, hiszen régi+régi=ismert eredmény, se jobb, se rosszabb = nincs fejlődés, változás. Ahhoz valamit változtatni kell mindig a képleten.
olvasgatom. mind hasznos a képeket leszámítva :o)
Azt nem látom, de megném mégegyszer.
Mellesleg: találtál hasznosat?
a kawán sincs kint....
dolgozik szépen :o)
A zőőőőőőőőőd nyert! :)
(jó, a másik se vesztett :) )
Ott az okosság a hondás képen: a villa totál bent!
nyert! :o)
Csako Mindenki!

Csak hogy legyen perspektivátok:

Na megyek ebédezni
GARÁZS ügyben hogy álltok még senkinél semmi

Én nem találok semmit. Vagy csak teremgarázst 15e/hó

A vége az lesz, hogy feltolom az emeletre (ahhoz meg ráadásul gyurni kéne rendesen) azt betolóm a kecóba
Főleg
Amellett, hogy nem versenyslicken gurul ugye
Nagyon komoly az a KÉP


Így dönteni az már nagyon a határ lehet nem
Ne csak ezen tátsátok a szátokat! K.jó képek vannak eme site-on is a képek menü alatt. Csomót onnan vadászok, aztán jól beállítom őket a képernyővédőbe.
Pl: http://sportmotor.hu/foto.phtml?cmd=pic&dr=78&id=9301
A csizma orra is leér, meg a térd ugye, holott nem terpe-sz-ülésben nyomja..

Amúgy meg semmit nem ér a koptató leérése önmagában: arra jó, hogy még nagyobb sebességet érhetsz el, mivel lelógsz = lentebb a súlypontod = (szerintem:) kisebb a centrifugális erő (vagyis csak lenne, mert gyorsabban mész és amiatt nem az). De még a nyers dőlésszög sem sokat ér, nem szabad érte hajtani/erőltetni.
További kellemes napot mindenkinek léptem!
Ne felejtsd el pajzs hogy mi lett az ifjú padavanból, tudod a nagy Dárt Védet
OK
hogyan kérdésre nem tudok választ adni.
gyakorlod innen, onnan. superbike-ban voltak cikkek mindkét pályáról, hogy a versenyzők "Harmati, Szabó attila" hogy kell menni, honnan hová fordulni....
azt olvasgatni, s átültetni a pályanapokra.
Kérdezz
szerintem pályán :o)
meg a mátrában, de én oda max tájat nézni megyek, nem kanyarsebességet gyakorolni...
szóval pályán.
s még én sem tudom mi is az ideális.... a meklau féle tuti az. :o)
Sisco padavan kérdez?
Prof. Dr. túró az ideális kanyarsebességet és a féktáv megválasztását hogyan lehet gyakorolni
túró 10246
ezt ismerem. csak nekem nem ért le a térdem. a H.ringen 15-nél éregetett le először.
fogtam a felyem amikor a cimborám 2:34-el jött, hogy mindenhol leér a térde..
áááááááááááááááá

nyugi. lazulj el. ennyi, s egyszer kicsit később fékezz majd. ez majd jönni fog..
nekem tavaly volt ilyen,
P.ring, célegyenes, na most azért is később fékezek.
s bedobtam a kanyarba.
előszőr éreztem, hogy tapad a gumi, s az erők lenyomják a testem, fejem az "aszfalt felé"
egyből lejöttem a pályáról. beszartam. majd du megismételtem, akkor mentem még egy kört. ott nem sikerült. na gondoltam ennyi volt.
s jött ez egyre többször.
s ekkor még csak 19-et mentem a P.ringen. azt hittem nincs tovább.
van :o)
Na ez fényévekre van tőlem