Sajnos dolgoznom kell , de csütörtökön megpróbálok felmenni.
Az a baj, hogyha nagyon behorpadt, akkor a lemez is megnyúlt. A rövidebbre vágásnál pedig meg kell nézni, hogy a perforált cső a belsejében kúpos-e vagy egyenes. Ha kúpos akkor nem nagyon tudsz vele mit kezdeni . Mindenképpen látni kellene.
Nagyon helyes! Nekem 2002-es közeledik a 30000km-hez, de eddig csak gumira meg olajra meg a bukfenc következményeire kellett költenem!(kopkopkop) Pedig kapja az ívet! Nagyon jó pályára, ezt több komoly motoros is mondta!(komoly alatt versenyző szintűt értek!) Hálás és nagyon jól kezelhető! Ahhoz képest hogy sport, még kényelmes is!
Hát a motorcsere az úgy volt, ... hogy tele lett a tököm a GSX-R faszságaival. Nagyon szerettem, de 1 év alatt csak 200 ezret költöttem anyaghibás alkatrészekre. Pedig rendesen karbantartottam, szervizeltem 5000-en ként. Na ezért nem veszek többet suzukit. Meg mindig is Yamahás voltam
Yoshimura RS-3! A fene tudja milyen az anyaga! Behorpadt meg karco lett! Az se baj, ha rövideb lesz egy kicsit! Elvileg akkor tudna mit kezdeni vele!
Te nem jösz ki szerdán?
Velem jobb ha nem kezdtek, mert buta tudok lenni, meg sok a barátom Viccet félretéve, új motort szokni kell. Úgyhogy ezt az évet a tanulásnak szentelem, mint rossi 2002-ben
Nem is kell hírdetni a klubbot a márka megteszi helyettünk
Csak így tovább!
Üdv az új tagoknak.
ez a reklám helye!
Az a baj, hogyha nagyon behorpadt, akkor a lemez is megnyúlt. A rövidebbre vágásnál pedig meg kell nézni, hogy a perforált cső a belsejében kúpos-e vagy egyenes. Ha kúpos akkor nem nagyon tudsz vele mit kezdeni . Mindenképpen látni kellene.
Te nem jösz ki szerdán?
Yani: haverod sérült dobot nem tud javítani?
Ha érdekel valakit van pirosban, kékben, feketében. Az ára kb 45E.