Valószínű, de én is egyetértek.
Bár úgy gondolom, a plusz gombák elhelyezésére nagyon kell figyelni, mert ha túl lentre kerűlnek akkor bukás esetén a motor át tud rajta billenni és a tankon vagy a hátsó idomon fekszik fel, és ezek húzósak.
Sziasztok! yani:szerintem még fontos a bukógombákon kívűl még a karbon védő a motor két oldalára.A multkor is láttunk egy esést -a srác a parkoloban egyenesen nekiment a betonfalnak -és az olajdekli azonnal elrepedt ahogy eldőlt a gép.15000 a pár lennt a Pannóniaringen a Zsoltinál.Szerintem a gyári bukógomba meg még a plusz legyártatott bukógomba elég kell,hogy legyen,nézegettem a versenygépeket és azokon sincs több,pedig azokat dobálják rendesen.
Nekem gyári van, és azt már sajnos sikerült felavatnom.
A mocin csak fejidom sarka sérült meg, úgy kétújnyi felületen. Enyhén karcos lett az oldalidom és a generátorfedél.
A tankon és a hátsó idomon egy karcolás sem lett. Szerintem ez nem olyan rossz.
Ha kell, el tudom küldeni a gyári méretezését neked is. Nekem egy esztergályos ismerős csinálta meg. Ha neked is van ilyen ismerősöd akkor, a gyári töredékéből kijön.
Júl 13.-ig dolgozok 6-20-ig úgyhogy jó motorozást este mindíg itt leszek.
Júl.6.-án a nagy déli gurulásra tudok menni ott majd találkozunk.
Addig is Hellótok.
A gép már 50%-ban fel van matricázva.Köszönet Andinak.
Jut eszembe ha már a gomba eszi a titkos rajzokat akkor a Kenedy aktákat is arréb kéne rakni.
Mert még ugye titkosítottak.
nem tudom nincs tapasztalatom, hogy melyik a legjobb ha burul a gép. Te mit ajánlasz?
Nem tudnád megadni ezeknek a címét. Vagy web címét ahol meg lehetne nézni öket?
Milyet Rengeteg féle van
X-Bike-nál LSL 25Eft
Danger-nél is van nemtom mennyi
Gyári Yamaha 41Eft
Dúzs Petinél is van, meg Végh Jani-nál is van valamilyen gomba
yani: ha nem gond légyszíves küld el a méretezést. Az e-mail címem:
yam15@freemail.hu
elöre is köszi yam