zozo csak azért kérdeztem mert 14-16-ig van ez a kupa. Szóval bocsi az értetlenségemért de nem tudom, hogy akkor most hogy leszünk mi ott megosztva velük
Az iment beszeltem Bulcsu Rezsö-vel (remelem jol irom a nevet) a BROnal es sikerult megtudnom, hogy a Hringre egy transponder egy egesz napra csupan 2000 azaz kettöezer forint. Ha kivancsi vagy az idodre, csak felbaktatsz az emeletre, es ha akarod, ki is nyomtatjak neked. Miutan rogzitetted a motorra, csak menni kell vele es kesz. Teljesen automatikus a rendszer.
Azthiszem en berelek egyet 9.-en , hogy vegre kideruljon, hogy mekkorat kell rajtam rohogni. Aztan meg egyet a szezon vegen, hogy lassultam-e egy szezon alatt.
A miheztartas vegett Kovacs Niki asszem 125 speciallal 2"03"2- is ment mar, ugyhogy nyugodt szivvel megcelozhatom a 3 perc alatti idot. Talan becsuszik majd egy-egy 2"59""
Jó volna az a moci az egyenesben, meg a kigyorsításban is de 10.000 a leszabályzási tartomány és pont ott jönne meg az erő. Igaz viszont az a gép pályara van teremtve nem tudom milyen lesz az R6 a kanyarban a fék az biztosan jobb az R6.!!!!
zozo most néztem az Ering időbeosztását és jún 14-ére már van program beírva (Dunlop Drivers Cup). A mi szervezésünkkel akkor most mi a helyzet össze fog jönni
A ringen nagyon kell a jó kigyorsítás és ott bizony a HMI mocik nem jeleskednek a mansel utáni jobb kanyarban akármennyire huzod neki nemvagy képes ki sodrodni a balodalra a kigyorsítási pont végére a rázókő mellé nem gyorsul eleget nagyob tempo a kanyarban meg nem lehetséges. Ezel mocival.
Igen sajnos a leszabályzási tartományt nagyon előre hozták ennek oka van szerintük. Nem a nagy sebeség a fő cél mert szerintük ahoz 2 nap kevés ők a tudatosságot probálják megtanitani és az ideális íveket ez a szöveg része. Szerintem meg egyszerüen nem akarnak havonta motort cseréni aztán kész. A kanyarokban jó a sebeség de az egyeneseken kevés és hungaroringen az össztávban kevesebb a kanyar mint az egynes. És a tegnapi nap, simán bent maradt 1másodperc az időjárás miatt.
Kissanci: 9.en en is szivesebben mennek a Hringre. Egyszeruen kozelebb van. A motor szallitast en meg nem is tudnam megooldani. En meg nem probaltam 200+ Km utan palyazni, de az en eronletemmel azert egy kicsit kerdeses. Utana meg meg haza is kell tekerni 200+ Km-t. Masnap tudtok utana jarni?
Na azt azért nem, csak kíváncsi vagyok, hogy milyen!
Ezen a héten még van, mert a szombati vizsgám elég egyszerű lesz(remélem), de a szabit azéret kivettem, ha már van!
Na Sanci, te nem gondoltad meg magad?!
Azthiszem en berelek egyet 9.-en , hogy vegre kideruljon, hogy mekkorat kell rajtam rohogni. Aztan meg egyet a szezon vegen, hogy lassultam-e egy szezon alatt.
A miheztartas vegett Kovacs Niki asszem 125 speciallal 2"03"2- is ment mar, ugyhogy nyugodt szivvel megcelozhatom a 3 perc alatti idot. Talan becsuszik majd egy-egy 2"59""
Zozo: Ha a kanyarokban leteszed a térded, hogy-hogy csak 02.47.000
a legjobb időd? Ennyire le vannak folytva a motorok?
Ezen a héten még van, mert a szombati vizsgám elég egyszerű lesz(remélem), de a szabit azéret kivettem, ha már van!
Na jó biztos érdekes lesz
Most jelentkeztem holnapra BUEL tesztvezetésre!