Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak úgy,...
van

es nem is 1
Majd figyelmeztetlek előtte még. :D
Ha nem felejtem el addig, meg kizáró ok sem jön közbe, akkor ott leszek, legalább megmutatot az új szerzeményed.
Haliho!

16-án nem ugrasz ki a Ringre a márkakupákra? Röffenhetnénk már egyet. :)

Üdv

Zsu
Igen plusz nézd meg, nincs-é ott valami rozsdás egyéb alkatrész, mert pl a csavarok hajlamosak ilyesmire és a rozsdájuk ragadós lehet (ismét). A pucolás után pedig tartsd tisztán, ha kell, motorozás után mosd le amint kihűlt, mert pl. a ráégett por is közrejátszhat.
A "szőrős" (óccó) mosókesztyű csodákra képes a nehezebben hozzáférhető helyeken is...
Szóval elég, ha lefújatom homokkal, vagy megcsiszolom?
Pilóta kérdése is !
van 1 haverom akinek összeakadt az R1-e pont itt a vége nincs vita
Holnap meg,nekem nem jó.
Szabó Tomi jól"kibaszott"velem
Mindegy,majd máskor
szombaton szülianpi zsúr lesz otthon. vasárnap meg jó lesz ha lábra tudok állni. sztem ez most kilőve.
holnap ha sikerül elszbadulnom időben a munkatáborból, lehet hogy fölgurulok
Gyere a hétvégén a hegyre,ha van időd
reggelt :)

megynyugtatok mindenkit, hogy a csövek nagy része saválló és rozsadmentes anyagól készül. ha a rozsda meg is jelenik, az csak felületi, kilyukadni tuti nem fog.
A dob héjakat szokták még jó esetben platinából gyártani egy két típusnál.
ha kell valami info szóljatok, mert kipufogó gyárban dolgozok
igaz főleg kocsikra gyártunk, de pl BWM MRD-hez gyártunk hasonló csöveket, csak felületkezelve (króm + polír) van.
Nem szeretnék ebbe a vitába még bele sem kezdeni.
Ez a véleményem a Ducatiról. Nekem nem volt de volt szerencsém olyannal beszélni akinek volt és szervizelt is. Csak köpött egyet.
Ez mindent elárul!
Mi a vicces?
ipari fos?
Fogalmam sincs ,hogy azon a szaron miből van! Az árát tekintve lehet.
Amúgy sem tekinthető annyira szériának az az ipari fos!
Mindet avi val lehet csak. ezek az anyagok csak kis százalékban tartalmaznak titánt ezért lehet szépen hegeszteni ipari ezüsttel.
Ha sok lenne benne a titán csak a vele megegyező hozaganyaggal lehetne varrni . Persze vannak titán és más összetételű hozaganyagok amiket ha eltalál az ember sikerülhet vele a hegesztés.
Ezeket az infokat nem csak kitaláltam az öregem eredeti szakmája radiológus (anyagvizsgáló) ő lökte.
desmosedici?
nálam is titán dobot ír és csak avi val tudtuk hegeszteni mikor kibeleztem
Szerinted van olyan széria motor amin titán kipufogó van ?
de a hegesztés teljesen úgy néz ki mint a Hondán a Titán dob hegesztése a saválló nem ilyen formában szokott megömleni
Úgy hogy az Y nem titánból van ,mert a benne lévő katalizátornak nem viselné el a hőtágulását,ezért ún. savállóból van. Az azért rozsdásodik mert kicsi a chrom , nickel, és kadmium tartalma. Azért mert megjelentek rajta felületi rozsdák ,nem azt jelenti,hogy el fog rohadni, csak a benne lévő vastartalom oxidálódik.
Én legyártatnám savállóból