Igen plusz nézd meg, nincs-é ott valami rozsdás egyéb alkatrész, mert pl a csavarok hajlamosak ilyesmire és a rozsdájuk ragadós lehet (ismét). A pucolás után pedig tartsd tisztán, ha kell, motorozás után mosd le amint kihűlt, mert pl. a ráégett por is közrejátszhat.
A "szőrős" (óccó) mosókesztyű csodákra képes a nehezebben hozzáférhető helyeken is...
szombaton szülianpi zsúr lesz otthon. vasárnap meg jó lesz ha lábra tudok állni. sztem ez most kilőve.
holnap ha sikerül elszbadulnom időben a munkatáborból, lehet hogy fölgurulok
megynyugtatok mindenkit, hogy a csövek nagy része saválló és rozsadmentes anyagól készül. ha a rozsda meg is jelenik, az csak felületi, kilyukadni tuti nem fog.
A dob héjakat szokták még jó esetben platinából gyártani egy két típusnál.
ha kell valami info szóljatok, mert kipufogó gyárban dolgozok
igaz főleg kocsikra gyártunk, de pl BWM MRD-hez gyártunk hasonló csöveket, csak felületkezelve (króm + polír) van.
Nem szeretnék ebbe a vitába még bele sem kezdeni.
Ez a véleményem a Ducatiról. Nekem nem volt de volt szerencsém olyannal beszélni akinek volt és szervizelt is. Csak köpött egyet.
Ez mindent elárul!
Mindet avi val lehet csak. ezek az anyagok csak kis százalékban tartalmaznak titánt ezért lehet szépen hegeszteni ipari ezüsttel.
Ha sok lenne benne a titán csak a vele megegyező hozaganyaggal lehetne varrni . Persze vannak titán és más összetételű hozaganyagok amiket ha eltalál az ember sikerülhet vele a hegesztés.
Ezeket az infokat nem csak kitaláltam az öregem eredeti szakmája radiológus (anyagvizsgáló) ő lökte.
Úgy hogy az Y nem titánból van ,mert a benne lévő katalizátornak nem viselné el a hőtágulását,ezért ún. savállóból van. Az azért rozsdásodik mert kicsi a chrom , nickel, és kadmium tartalma. Azért mert megjelentek rajta felületi rozsdák ,nem azt jelenti,hogy el fog rohadni, csak a benne lévő vastartalom oxidálódik.
es nem is 1
16-án nem ugrasz ki a Ringre a márkakupákra? Röffenhetnénk már egyet. :)
Üdv
Zsu
A "szőrős" (óccó) mosókesztyű csodákra képes a nehezebben hozzáférhető helyeken is...
Szabó Tomi jól"kibaszott"velem
Mindegy,majd máskor
holnap ha sikerül elszbadulnom időben a munkatáborból, lehet hogy fölgurulok
megynyugtatok mindenkit, hogy a csövek nagy része saválló és rozsadmentes anyagól készül. ha a rozsda meg is jelenik, az csak felületi, kilyukadni tuti nem fog.
A dob héjakat szokták még jó esetben platinából gyártani egy két típusnál.
ha kell valami info szóljatok, mert kipufogó gyárban dolgozok
igaz főleg kocsikra gyártunk, de pl BWM MRD-hez gyártunk hasonló csöveket, csak felületkezelve (króm + polír) van.
Ez a véleményem a Ducatiról. Nekem nem volt de volt szerencsém olyannal beszélni akinek volt és szervizelt is. Csak köpött egyet.
Ez mindent elárul!
Amúgy sem tekinthető annyira szériának az az ipari fos!
Ha sok lenne benne a titán csak a vele megegyező hozaganyaggal lehetne varrni . Persze vannak titán és más összetételű hozaganyagok amiket ha eltalál az ember sikerülhet vele a hegesztés.
Ezeket az infokat nem csak kitaláltam az öregem eredeti szakmája radiológus (anyagvizsgáló) ő lökte.