Ezt már talán írtam/linkeltem, ha gyorsulgatsz, nem árt egy ilyen, jelentősen megnő a kuplung élettartama. link
Szerintem fékcső-gyártó (hefal.hu) v. hasonlóra képes céggel töredékéből kihozható, amúgy meg AlexCBR lehet a megoldás, ha érdekel.
Kalandos egy napom volt ma...
Végre hívott a szerelő, hogy a tavaly áprilisban tk.-ra csukott K1200S műszakilag összeállt. Indul, van fék, gáz, egyenesfutás, stb. ami csak kell...
Kezdésnek beletoltam a kereket egy eltakarítatlan olajtócsába, gondoltam ez még ok. Az ABS ugyan még nem működik, de majd óvatosan kezelem a gépet.
Annyira ki....tul jó volt, hogy idomok és rendszám, műszaki nélkül mentem vele egy jó fél órát.
Mivel minden jel arra mutat, hogy műszakilag tényleg ok, így el lehet kezdeni a külsőségekkel foglalkozni.
Itt kérnék tanácsot tőletek!
Az ülés teljesen ép maradt, de a csúszás nyoma ott van rajta tagadhatatlanul.
a.,Tud-e valaki olcsón BMW ülést?
b.,Ismer-e valaki olyan szakit, aki ezt igényesen újrahúzná?
c.,Szerintetek festés vagy felületkezelés v.mi csodaszerrel?
d.,Egyéb ötlet?
e.,Tudom! 90 ropi és ott az új... Ez csak végső esetben!
Normál ECU esetén a C1-C4 értékek hengerre vonatkoznak és a CO beállítását (hengerek egy szintre hozását) szolgálják. Így van egy alapértéke az ECU-nak, tehát, ha itt dúsítasz, akkor az ECU mindenhol többet fog adni. Persze az alapbeállításhoz valami zöldkártya-műhely kellene CO/négy v. ötgáz elemzővel, az exup csőszakaszánál a gyári csövet megbontva, könyökönkénti méréssel.
Minek variálsz annyit azzal a szarral ,gyere él adok egyet ingyen ami jó, csak ne legyen misztifikálva a dolog mert kurvára unom ! Vagy kend be valami zsírral mert tök mindegy amúgy is!
Csak most gondoltam,hogy az olajjal együtt rendelek Motult,...de Nekem nem vált be.
Voltam Gyöngyösön a héten,de nem volt nekik teflonos.
Úgyhogy majd a jövőhéten.
Nincs itt baj a Motulal sem,csak az a fajta Nekem nem vált be.
Pár kép, én sokkal nem lettem tőlük okosabb.
Elvileg egy utángyártott R6 idomot fabrikált, gondolom, hogy gyárit se anyagilag, se üvegszál szempontjából nem volna szerencsés, bár a másik motor (háttér) kb 1400zzr mellett az előbbi szempont a fickónak biztos nem játszott .
link
Szerintem fékcső-gyártó (hefal.hu) v. hasonlóra képes céggel töredékéből kihozható, amúgy meg AlexCBR lehet a megoldás, ha érdekel.