Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt már talán írtam/linkeltem, ha gyorsulgatsz, nem árt egy ilyen, jelentősen megnő a kuplung élettartama.
link
Szerintem fékcső-gyártó (hefal.hu) v. hasonlóra képes céggel töredékéből kihozható, amúgy meg AlexCBR lehet a megoldás, ha érdekel.
Én benne vagyok
Ombrék! Bandit nem látta mostanság vki levegőt venni?
Kompót a paripa
Gyerekek! Holnap május elseje! Nyitnak a strandok!
Nekem Taszár lesz a program! Kíváncsi vagyok, be tudom-e küldeni 10s alá a leáttételezett R1-et.
Köszönet! Küldtem is egy mailt nekik.
Mennék én is, de sajna dolgozni kell, ezért csak vasárnap tudok menni, de akkor meg lehet már esik
szerintem ők megoldják, jó képeket raktak föl itt is olyanok, akik náluk dolgoztattak http://www.tommot.hu/
Szikra bácsi.Megyünk a hegyre.Igaz tele lesz hétvégi autossal,motorossal.De majd
Jó estét az uraknak!

Kalandos egy napom volt ma...
Végre hívott a szerelő, hogy a tavaly áprilisban tk.-ra csukott K1200S műszakilag összeállt. Indul, van fék, gáz, egyenesfutás, stb. ami csak kell...
Kezdésnek beletoltam a kereket egy eltakarítatlan olajtócsába, gondoltam ez még ok. Az ABS ugyan még nem működik, de majd óvatosan kezelem a gépet.
Annyira ki....tul jó volt, hogy idomok és rendszám, műszaki nélkül mentem vele egy jó fél órát.
Mivel minden jel arra mutat, hogy műszakilag tényleg ok, így el lehet kezdeni a külsőségekkel foglalkozni.
Itt kérnék tanácsot tőletek!
Az ülés teljesen ép maradt, de a csúszás nyoma ott van rajta tagadhatatlanul.
a.,Tud-e valaki olcsón BMW ülést?
b.,Ismer-e valaki olyan szakit, aki ezt igényesen újrahúzná?
c.,Szerintetek festés vagy felületkezelés v.mi csodaszerrel?
d.,Egyéb ötlet?
e.,Tudom! 90 ropi és ott az új... Ez csak végső esetben!
Vissza a jövőbe IV. 2010/05/28
Szép lett nagyon! Grat.!
Ha jön valaki akkor túrázok,ha nem muszáj a hegyre mennem,pedig unom már egy kicsit.
Most akkor túrázol,vagy jössz a hegyre?
Jön valaki holnap a hegyre?
Hüha .Ez nagyon ütös lett.Gratula hozzá.
Ogre! Ilyen lett a gépem!
Ha csapatni akartok - elméletileg déltájt a legjobb - Nap szembesütésileg. De a mátrások eztet jobban tudják.
Mi érdekel még? Leírtam mindent ;)

Normál ECU esetén a C1-C4 értékek hengerre vonatkoznak és a CO beállítását (hengerek egy szintre hozását) szolgálják. Így van egy alapértéke az ECU-nak, tehát, ha itt dúsítasz, akkor az ECU mindenhol többet fog adni. Persze az alapbeállításhoz valami zöldkártya-műhely kellene CO/négy v. ötgáz elemzővel, az exup csőszakaszánál a gyári csövet megbontva, könyökönkénti méréssel.
Akkor mehetünk együtt, feltéve, hogy jó idő lesz...
engem erdekel,de küldheted primo1@freemail.hura

#köszi
itt a kep

bar nekem nem jön be de megertem a sracot.de 1xübb lett volna kesziteni 1 sima ulesalatti muanyagot,
Ki misztifikál?
Én tehetek róla,hogy most olvasgatnak vissza?
Csak már nem leszek olyan bunkó,hogy nem reagálok.

Kabbe
Minek variálsz annyit azzal a szarral ,gyere él adok egyet ingyen ami jó, csak ne legyen misztifikálva a dolog mert kurvára unom ! Vagy kend be valami zsírral mert tök mindegy amúgy is!
Volt!
Tavaly és-előtte is,....az egy jó spay

Csak most gondoltam,hogy az olajjal együtt rendelek Motult,...de Nekem nem vált be.
Voltam Gyöngyösön a héten,de nem volt nekik teflonos.
Úgyhogy majd a jövőhéten.

Nincs itt baj a Motulal sem,csak az a fajta Nekem nem vált be.
Krisz! Próbáld ki az iponet.

Pohi bácsi! Esedékes lesz nemsokára, rendelős vagy raktáros a téma?
Pár kép, én sokkal nem lettem tőlük okosabb.
Elvileg egy utángyártott R6 idomot fabrikált, gondolom, hogy gyárit se anyagilag, se üvegszál szempontjából nem volna szerencsés, bár a másik motor (háttér) kb 1400zzr mellett az előbbi szempont a fickónak biztos nem játszott .