Aszongya (ímélt nem adtál az adatlapon):
Több munka volt, mint eredetileg gondolta, de jól jött ki.
A hátsó váznyúlványt és az összes rögzítési pontot a computer mögöttle kellett vágni. Azután új felfogatásokat készíteni az idomnak és az ülésnek, mivel az R1 és R6 nem egyezik. Ha nem fordítom félre, akkor be kellett vágni az alsó idomnak, hogy köréférjen az R1 váznyúlványnak és némi üvegszálat adni az ülés alatti felfogatásokra, mert az R6 valamivel szélesebb, mint az R1.
"Ha valaki meg akarja csinálni, készüljön egy csomó üvegszálas munkára, csiszolásra és jópár vágásra a motorján (utóbbi gondolom fémmegmunkálást takar).
Váznyúlvány:
4 inchre a computer mögött le az egészet. Készíts új, keskenyebb felfogatást a farokrésznek. Az üléstartón kívül minden egyebet távolíts el (gondolom a keresztbordákat).
ülés:
Új ülést (műa) kell csinálni. Félbevágta hosszában az ülést, aztán mintát öntött a váznyúlványról és az új idomról ott, ahol az ülés felfekszik. Azután ezt üvegszállal végigfektette és elkészítette az ülést, amire visszakerült a gyári szivacs és huzat. Új rögzítési módra volt szükség, mert hátul alacsonyabbra került az ülés, így a csavarokat már nem lehetett volna gyári módon elrejteni. Így csapokat készített üvegszálból az ülésalapra, amik átmennek a váznyúlvány rögzítési pontjain és sasszeggel rögzítette őket.
idom:
üvegszálat kellett adni az első rögzítéshez, mert az r6 kb 1 inch-el szélesebb, azután kicsit át kellett formálni a nyílást. A nagy munka a bevágás az alsó farokidomon, 6 inch hosszan, amit utána üvegszállal ki kellett tölteni (ekkor már a váznyúlványhoz igazítva az új részt).
1. link
2. link
Mondjuk a mellékelt fotókat csak regisztrált userként fogod látni.
Volt anno 2007 körül téma a diagnosztikai mód CO beállítása.
Ha érdekel valakit, akkor a tudomány(om) jelen állása a következő: az ábra, ami szerint a C1...4 fordulatszámtartományt és gázállást jelent, csak YEC (kit) ECU esetében áll, normál esetben a hengerenkénti CO-t állítja, azaz leömlőnkénti mérés esetén azonos értékre kalibrálható általa a CO érték (amit nem befolyásol a kipufogógázokhoz levegőt engedő emissziós rendszer munkálkodása, ami okán pl. a lambdás AFR mérő szegénynek látná a keveréket 'látva' a többletoxigént.
Egy beállítási egység hozzávetőleg 0,0666% CO-t állít.
Csak az idom, de ehhez az eredeti váznyúlványt igen meg kellett faragnia az embernek. Amcsiknál ilyen ötletei akadnak egy csuklótöréssel betegácsizó embernek.
Egy biztos, ezen az eriggyen nem sül oda a töke az ülésre.
Én valami valvoline teflonos szart használok = ha fényes a görgő, ráfújok egy körbetekerésnyit (ezért megvan már vagy 2-4 éve ), esetleg 20w50 motorolajat. Dk-Mátra-Bükk-Miskolc oda-vissza nem ette le, emlékeim szerint. Bár nem vagyok mérvadó, mert az egyenesekben nem húztam egyáltalán.
Te Chriss!
Most nézem, tiszta láncspray a hátsó villa! Hogy mehettél ki az utcára egy ilyen koszos motorral!?
K...va életbe, nagyon-nagyon-nagyon eltalálták ezeket az RN-12-ket!
Még szerencse, hogy jutott belőle mindegyikőnknek!
Több munka volt, mint eredetileg gondolta, de jól jött ki.
A hátsó váznyúlványt és az összes rögzítési pontot a computer mögöttle kellett vágni. Azután új felfogatásokat készíteni az idomnak és az ülésnek, mivel az R1 és R6 nem egyezik. Ha nem fordítom félre, akkor be kellett vágni az alsó idomnak, hogy köréférjen az R1 váznyúlványnak és némi üvegszálat adni az ülés alatti felfogatásokra, mert az R6 valamivel szélesebb, mint az R1.
"Ha valaki meg akarja csinálni, készüljön egy csomó üvegszálas munkára, csiszolásra és jópár vágásra a motorján (utóbbi gondolom fémmegmunkálást takar).
Váznyúlvány:
4 inchre a computer mögött le az egészet. Készíts új, keskenyebb felfogatást a farokrésznek. Az üléstartón kívül minden egyebet távolíts el (gondolom a keresztbordákat).
ülés:
Új ülést (műa) kell csinálni. Félbevágta hosszában az ülést, aztán mintát öntött a váznyúlványról és az új idomról ott, ahol az ülés felfekszik. Azután ezt üvegszállal végigfektette és elkészítette az ülést, amire visszakerült a gyári szivacs és huzat. Új rögzítési módra volt szükség, mert hátul alacsonyabbra került az ülés, így a csavarokat már nem lehetett volna gyári módon elrejteni. Így csapokat készített üvegszálból az ülésalapra, amik átmennek a váznyúlvány rögzítési pontjain és sasszeggel rögzítette őket.
idom:
üvegszálat kellett adni az első rögzítéshez, mert az r6 kb 1 inch-el szélesebb, azután kicsit át kellett formálni a nyílást. A nagy munka a bevágás az alsó farokidomon, 6 inch hosszan, amit utána üvegszállal ki kellett tölteni (ekkor már a váznyúlványhoz igazítva az új részt).
1. link
2. link
Mondjuk a mellékelt fotókat csak regisztrált userként fogod látni.
Ha érdekel valakit, akkor a tudomány(om) jelen állása a következő: az ábra, ami szerint a C1...4 fordulatszámtartományt és gázállást jelent, csak YEC (kit) ECU esetében áll, normál esetben a hengerenkénti CO-t állítja, azaz leömlőnkénti mérés esetén azonos értékre kalibrálható általa a CO érték (amit nem befolyásol a kipufogógázokhoz levegőt engedő emissziós rendszer munkálkodása, ami okán pl. a lambdás AFR mérő szegénynek látná a keveréket 'látva' a többletoxigént.
Egy beállítási egység hozzávetőleg 0,0666% CO-t állít.
Egy biztos, ezen az eriggyen nem sül oda a töke az ülésre.
Én is akarok ilyet!
link
Itt lakom
Neked igértem,a rendszámtáblatartós képeket?
Ha igen,akkor a hétvégén pótolom!
Ez a spray,amit most vettem,nem sokat ér.
Vagyis ér,csak nagyon sűrűn kell fújni.
Soha nem voltam még ilyen elégedetlen mint ezzel ami most van.
Most nézem, tiszta láncspray a hátsó villa! Hogy mehettél ki az utcára egy ilyen koszos motorral!?
K...va életbe, nagyon-nagyon-nagyon eltalálták ezeket az RN-12-ket!
Még szerencse, hogy jutott belőle mindegyikőnknek!
Kár, hogy eltakarja az R1!