Ha rám hallgatsz, akkor ennyi extra után vehetnél egy jó kormánytelót is! (ha jól látom, akkor a gyári van még rajta) Hidd el, összehasonlíthatatlanul jobb lesz vele egyenesben és kanyarban egyaránt. Amúgy ízlésesen tetted egyedivé a vasat, tetszik!
ha Miller alatt nem ette akkor alattam sem fogja! :) neked is durogot a kipuf? Mert ha megyek haza és a mol kútnál lassitok mindig meleg már a kaja mire a ház elé érek! :)
Egy picit érzékeny vagyok,akkor ha valamiről meggyőződtem, vagyis a saját szememmel láttam.
De semmi baj. Minden motornak megvannak a gyengéi, tipushibái.
A tiédnek mondjuk a vez.lánc feszítő.
Szerinte a suzuki,technikailag egyszerűbb. Persze ez sem igaz teljesen , de inkább esszerűbb megoldások vannak benne.
A varratok egy dolog az nem érdekes ,én a felépítésről beszéltem.
Amúgy ne nyissunk róla vitát ,már szereltem mindkettőnek a blokkját.
Senki nem tud meggyőzni !
Nekem ugyan ilyenem volt, nem vettem észre, hogy valaha is késett volna. :)
Most jön majd az, hogy én nem motorozom sokat, ezért hozzáteszem, hogy Milleré is pontos, az ő általa megtett kilométereket pedig nem lehet vitatni. :)
Később mutatja a valós fokozatot mint mondjuk a prop -tech.
Csináltam vagy két éve ilyet egy 600 rr-en és a gazdája nem szerette,de más tapasztalatom nincs. Bocs ha tévedek.
Arra amit láttam. Pl.: a Suzuki hegesztési varratai hagynak kivetnivalót, szerintem nem lehet összehasonlítani a Yamaháéval. Az árral egyet értek, hogy a Yamaha nem tud versenyezni a Suzuki áraival. Így értettem.
Ha rám hallgatsz, akkor ennyi extra után vehetnél egy jó kormánytelót is! (ha jól látom, akkor a gyári van még rajta) Hidd el, összehasonlíthatatlanul jobb lesz vele egyenesben és kanyarban egyaránt. Amúgy ízlésesen tetted egyedivé a vasat, tetszik!