Nekem sose volt gond egyik motoromnál sem, mondjuk a két kawánál megvolt a 30000 km az órákban, az R1 meg '05-ös és 15-20ekm-nél jár max. , tehát emiatt akár izgulhatnék is, vagy az itt már említett benzinpumpa miatt.
A témában én nem vagyok szaki, ezért is jeleztem, hogy én egyesével átnézném, amit tudok. Az ugye nyilvánvaló, hogy a tekercs a nagy áramtól ég le, ha jó (ahogy a hegesztőelektródának is az amperek hatnak az arcába). Nálad, ha minden okés (az egyéb elemek és a tekercselés minősége tekintetében) akkor az új tekercselésnek ki kell bírni pár évet. Ha mégis elfüstöl ez is, akkor annak más oka lesz.
Hali!
a tekercsek ellenállása 0,6 ohm, az újra tekercselt állorászen.a leégett tekercset nem mértem mivel szinte elvoltak folyva a menetek. akkor egyértelmü volt a gond....amúgy most újra tekercselve a töltőfeszültség 14,3V. az egyik barátomank csont ilyen gépe van még az évjárat is stimmel az övén még elvileg a gyári tekercselés van az övé olyan 14,6-14,7 tölt a generátor.de neki sincs még nagy tapasztalata 3hónapja van nála.
Csak attól félek ismét gond lesz az enyémmel, jelen állapotba semmi gond nincs, értek a járművillamosságtanhoz közlekedés-gépésztechnikus vagyok,de gyakorlati tapasztalatom motorkerékpár terén nem sok van.Csak fosik a szám elmenni túrázni vele. Neked semmi gond nem volt vele?soha?
A generátor elég komoly áramerősséget állít elő (A), az érzékelők felvétele inkább milliamper lehet. Marad nagyjából a benzinpumpa, világítás, akksi és feszszab, mint felvevő. Ha ez a rész kizárva, vagy csak úgy egyébként fogadjuk el a gyári hibás dolgot, akkor nem rossz teljesítmény 5-6 év után leégni a tekercsnek.
Minden lehetséges, ami nem kizárt. Ha az egyes elemek gyári értékeket produkálnak (pl. enyimnek 14V/560W @ 5000 r/min, ellenállás 0,14-0,18 ohm @ 20 fokon , stb-t kell produkálnia feszsz. részen), akkor kizártad, ha nem, csak hiszed.
Hy!
hát ezt a gyári hibás szöveget több embertől hallottam, bár a másik póruljárt R1-est csupán másodkézből hallottam.......
De a leégést az nem okozhatja, hogy nincs mi fel vegye hisz járó motornál a beavatkozók(injektor, fojtószelepkapcsoló). érzékelő(beszívott levegőhömérséklet-, hűtőfolyadékhömérséklet) folyton igényli a feszültséget, és hát ugye van feszültségszabályzó ami pedig jól működik rajta.A gyári hibát "talán" az okozhatja , hogy "hanyagul" történt némelyuik generátor tekercselésének a szigetelése.de ez csak tipp.......ezért irtam hátha vki idefent a portálon járt már hasonlóképp.......
széles utat!
A 2000-2003 R1-eknél nem volt visszahívás (semmilyen).
Józan parasztit elővéve felmerülhet benned az a kérdés is, "gyári hibán" (mely ugye egy misztikus és megfoghatatlan dolog, a világ végét is ez fogja okozni) kívül még mi okozhatja a generátor leégését. Merthogy attól is leéghet tévedésre is alkalmas tudomásom szerint, hogy nincs ami felvegye/elnyelje az általa előállított töltést.
Hali!
2003-mas R1-em van. olyan a kérdésem lenne, hogy volt akinek bahalt a generátorja ebben a modelben? Az enyém is megadta magát. bár már kijavítottuk egy újra tekercseléssel, de azt mondják a javított cucc nem tart örökké ( bár nekem a gyári sem tartott)!Azt rebesgetik széria hiba ezekben a modellekben a generátor tekercs elégése!.olyan is mondta akinek R1 volt és így járt, hogy elégett a gyárija, aztán az újra tekercselt is ugyan csak elégett.illetve bontósok is azt osztják, hogy szerintük gyárihibások...... vki azt ajánlja , hogy szerezzek be egy bontott gyárit tartaléknak ha ismét beüt a ménkő.de kitudja ,hogy az is meddig tart?szerintetek feküdjek neki a keresgélésnek vagy haggyam hisz zsákbamacska a használt cucc - Főleg ha tényleg SzériaHibás!valakinek van valami tapasztalata, tanácsa az irjon.előre is kösz!
Széles utat.........
helló! akkor ezekszerint a 2 közt valamelyik szarakszik nekem? ma 100kmert mentem semmi baja nem volt
az én 2003asom akkor a szériahibások közé tartozhat?:(:(:(
bandi! eddig a sportdobbal se csinálta 4 ezer kmert mentem sportdobbal meg sport dob is volt rajta az előző tulajnál is szal sosevolt ilyen gond ezt kizárhatjuk!
Szia!
Na mi van, nem kelt el a Zero G. plekó? Egyszer láttam, hogy hirdeted.
Ha használod, akkor ne add vissza, neked szántam és szívesen tettem! Viszont azért, hogy ledobd a garázs sarkába és ott porosodjon..., én még tudom hasznosítani!
ALAPJÁRATI PROBLÉMA!
2003-as R1!
4néha, mostanában egyre gyakrabban amikor olyanja van akkor jelentkezik ez az alapjárati ingadozás..... legutóbb elindulás előtti járatásnál egyszer hidegen is 1000 és 500 közt ugrál a mutató gázt húzok akkor nem tapasztalni semmi változást pl: h torpanna vagy nem akarna menni... !ha picike, de nagyon kicsi kis gázreakciót adok hírtelen lefullad! optimális 1500RPM lenne...! azthiszem azóta van ez amióta gyakran mosom a motort... ha kipufogóba víz kerül az okozhatja ezt a jelenéget? sőt 2 hete kannából tankolok de van szűrő meg gézlap a tölcsérbe nemhiszem h piszok került volna bele... esetleg vizes a benzin? (V-power racing)
aki tudja vagy volt már ilyen problámája vagy ötlete lehet az írjon...mert nagyon idegesítő
A témában én nem vagyok szaki, ezért is jeleztem, hogy én egyesével átnézném, amit tudok. Az ugye nyilvánvaló, hogy a tekercs a nagy áramtól ég le, ha jó (ahogy a hegesztőelektródának is az amperek hatnak az arcába). Nálad, ha minden okés (az egyéb elemek és a tekercselés minősége tekintetében) akkor az új tekercselésnek ki kell bírni pár évet. Ha mégis elfüstöl ez is, akkor annak más oka lesz.
a tekercsek ellenállása 0,6 ohm, az újra tekercselt állorászen.a leégett tekercset nem mértem mivel szinte elvoltak folyva a menetek. akkor egyértelmü volt a gond....amúgy most újra tekercselve a töltőfeszültség 14,3V. az egyik barátomank csont ilyen gépe van még az évjárat is stimmel az övén még elvileg a gyári tekercselés van az övé olyan 14,6-14,7 tölt a generátor.de neki sincs még nagy tapasztalata 3hónapja van nála.
Csak attól félek ismét gond lesz az enyémmel, jelen állapotba semmi gond nincs, értek a járművillamosságtanhoz közlekedés-gépésztechnikus vagyok,de gyakorlati tapasztalatom motorkerékpár terén nem sok van.Csak fosik a szám elmenni túrázni vele. Neked semmi gond nem volt vele?soha?
Minden lehetséges, ami nem kizárt. Ha az egyes elemek gyári értékeket produkálnak (pl. enyimnek 14V/560W @ 5000 r/min, ellenállás 0,14-0,18 ohm @ 20 fokon , stb-t kell produkálnia feszsz. részen), akkor kizártad, ha nem, csak hiszed.
hát ezt a gyári hibás szöveget több embertől hallottam, bár a másik póruljárt R1-est csupán másodkézből hallottam.......
De a leégést az nem okozhatja, hogy nincs mi fel vegye hisz járó motornál a beavatkozók(injektor, fojtószelepkapcsoló). érzékelő(beszívott levegőhömérséklet-, hűtőfolyadékhömérséklet) folyton igényli a feszültséget, és hát ugye van feszültségszabályzó ami pedig jól működik rajta.A gyári hibát "talán" az okozhatja , hogy "hanyagul" történt némelyuik generátor tekercselésének a szigetelése.de ez csak tipp.......ezért irtam hátha vki idefent a portálon járt már hasonlóképp.......
széles utat!
Józan parasztit elővéve felmerülhet benned az a kérdés is, "gyári hibán" (mely ugye egy misztikus és megfoghatatlan dolog, a világ végét is ez fogja okozni) kívül még mi okozhatja a generátor leégését. Merthogy attól is leéghet tévedésre is alkalmas tudomásom szerint, hogy nincs ami felvegye/elnyelje az általa előállított töltést.
2003-mas R1-em van. olyan a kérdésem lenne, hogy volt akinek bahalt a generátorja ebben a modelben? Az enyém is megadta magát. bár már kijavítottuk egy újra tekercseléssel, de azt mondják a javított cucc nem tart örökké ( bár nekem a gyári sem tartott)!Azt rebesgetik széria hiba ezekben a modellekben a generátor tekercs elégése!.olyan is mondta akinek R1 volt és így járt, hogy elégett a gyárija, aztán az újra tekercselt is ugyan csak elégett.illetve bontósok is azt osztják, hogy szerintük gyárihibások...... vki azt ajánlja , hogy szerezzek be egy bontott gyárit tartaléknak ha ismét beüt a ménkő.de kitudja ,hogy az is meddig tart?szerintetek feküdjek neki a keresgélésnek vagy haggyam hisz zsákbamacska a használt cucc - Főleg ha tényleg SzériaHibás!valakinek van valami tapasztalata, tanácsa az irjon.előre is kösz!
Széles utat.........
az én 2003asom akkor a szériahibások közé tartozhat?:(:(:(
meleg
Igazából rád.
Ezért kérdeztem én is. Hogy ha többen hoztok csajt, akkor lehet én is elviszem.
Én azért vihetek nőt?
Akkor a 27-e fix?
Utast (barátnőt...egyesek férfiakat...) visz vki?
Ezen az évjáraton nem jellemző, de ezek szoktak a hibák lenni:
1. TPS/foyltószelep szenzor hiba
2. benzínpumpa hiba
Ezek a késöbbi modelleken visszahívásosak is voltak.
Na mi van, nem kelt el a Zero G. plekó? Egyszer láttam, hogy hirdeted.
Ha használod, akkor ne add vissza, neked szántam és szívesen tettem! Viszont azért, hogy ledobd a garázs sarkába és ott porosodjon..., én még tudom hasznosítani!
2003-as R1!
4néha, mostanában egyre gyakrabban amikor olyanja van akkor jelentkezik ez az alapjárati ingadozás..... legutóbb elindulás előtti járatásnál egyszer hidegen is 1000 és 500 közt ugrál a mutató gázt húzok akkor nem tapasztalni semmi változást pl: h torpanna vagy nem akarna menni... !ha picike, de nagyon kicsi kis gázreakciót adok hírtelen lefullad! optimális 1500RPM lenne...! azthiszem azóta van ez amióta gyakran mosom a motort... ha kipufogóba víz kerül az okozhatja ezt a jelenéget? sőt 2 hete kannából tankolok de van szűrő meg gézlap a tölcsérbe nemhiszem h piszok került volna bele... esetleg vizes a benzin? (V-power racing)
aki tudja vagy volt már ilyen problámája vagy ötlete lehet az írjon...mert nagyon idegesítő
Katalizátor helyett ezt használom, ....Nekem bavált
Dögös!
Milyen hangja van velük?
Képminőség sz@r