Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hy!
meg marad a motor....
köszönöm a commenteket....volt köztük építő jellegü:)
az bizti, hogy kormány teló megy rá...azt a súlypontos, hátsókerék eltolós dolgot pedig még meggondolkodom....
széles utatakat hangvillások......
Add el az R1-et és vegyél egy GS500-at! Azzal nem fog zavarni az ágaskodás.
Attól, hogy megemeled a hátulját azzal nem fog annyival több súly kerülni az elsőkerékre mint amennyivel meredekebb lesz a villa. Lehet, hogy pár százalékkal nehezebben jön fel kerékre de akkor is elkönnyül az eleje és a meredekebb villa miatt kitépi a kezedet. Az egykerék nem jár szükségszerűen kormánycsapkodással. A mocimnak háromhavonta egyszer jön fel az eleje(jó tudom gyenge szar ) viszont egy erősebb gyorsításnál már érzem, hogy szeretne egy kiadósat csapkodni. Csak az Öhlins nem engedi. Amikor megvettem 3cm-el! volt beengedve az első villa. Még 4-ik végénél is mozgott a kormány. Amikor visszaraktuk gyárira sokkal jobb lett. Hátsó kereket hátrébb kell húzni. A versenyzők is ezt ajánlják. Nő az erőkar.
Igen, csökkenti. Nekem 10 mm-t volt feljebb engedve a villa, kb. 5 mm-t pedig a rugóstag volt lejjebb. Visszacsináltam, mondván jó lesz az a kis gyári szabad magasság a nehéz napokra.. (mellesleg tudtam, hogy a kormányzás lassulni fog)
Sokkal erősebben elkönnyül az eleje, ezáltal jobban is csapkod gyorsításnál, meg is volt az első igazi egykerék, de ezt már írtam, plusz 6-ban egy átlagos minőségű úton a teligázos menésnél is jóval idegesebb az eleje.
Miért fog kétszer (mérnem 1,5...3... n × jobban ) jobban csapkodni az eleje, ha megemeled hátul? Mert a súlypont előrébb tolódik és kevésbé könnyül el az orra?
Szevasz ! Írtam az adatlapodon található e-mail címedre. Jelezd majd vissza légyszíves, ha megkaptad! Legjobbakat mindenkinek!
Ha megemeled a seggét akkor meredekebb lesz a villaszög és kétszer annyira fog csapkodni az eleje. A hátsó kereket húzd hátra amennyire tudod. Hosszabb lánc ilyesmi.
vagy esetleg lehúzni két gyertyapipát és egyesével visszadugni ahogy szokik az erőhöz
Szerintem meg egy 190/55-ös gumi sokat segítene rajta!
Engedd le az elejét!
na mindegy. asszem az lesz a nyerő köszi
szia
es feketet alva
csak szembejövet sajna
szia!
láttál közelről frazert?
vegyel akkor fzr400at az nem agaskodik:)
vagy xt 600at annak felvan emelve a fara
amugy a kutyacsont kb 20ezer
meg a vegen mi leszünk az uj mt(melegek topikja)
Sziasztok!
tanácsot kérnék, abban a dologban, hogy ha a motor hátulját megemelném, tehát magasabban lenne a hátulja ezáltal a súlypont elörébb tolodna.ez némileg csökkentené az egykerekezési hajlamot?azt tudom, hogy ha magasabban van a gép hátulja az javít a kanyarodási képességén, bár én még nem vok egy kanyarvadász...de jó volna ha picit stabilabb lenne az eleje.tudom, persze hogy a kormány csapkodását egy kormány stbilizátorral ki lehetne küszöbölni.de engem még sokszor zavarbahoz ez folytonos ágaskodás...
segitséget előre is köszi
széles utakat!
jah amúgy 2003mas az enyém, a tied?valami átalakítás van rajta ami "jobbá" teszi?csak érdekességképpen kérdem, az enyém még sajna gyári....
love is in the air...
hy!egyformák a gépek? nah az király...hát az elerhetőségemről annyit, hogy msn elött sosem vok.inkább adnék egy mail címet:toshu@freemail.hu a címem.esetleg így össze tudnánk ütni egyszer vmi közös gurulást.itthon ugyis mindig meg vunk lőve a haverokkal ,hogy merre menjünk, akkor egyszer összefutunk valahol...majd írj a címemre.
üdv.
széles utat....
Azért írtam, hogy értelmes áron. Nem értem, hogy egy vasdarabban mi kerül ennyibe... Amúgy thx!
a motoparts-nál van, de 30 ropi körül...
Stét!
Nem tudja valaki, hol lehet értelmes áron kapni tankra szerelhető utaskapaszkodót? Vagy esetleg hol lehet csináltatni?