Hello ketszerinandi.Nekem is R1 em van és énis ilyen problémával küdök.A gyári teló életveszélyes.Akarok majd venni vmi komolyabbat,de kiprobálnám ezt a megoldást is.Ha megadnád a srác elérhetöségét akkor megköszönném neked.És mennyiért csinálta ezt neked?Elöre is köszi.
Szóval az úgy volt... Felhívtam a srácot, aki már csinált ilyet. Megkértem mesélje el, mit kell tenni. Odáig jutott, hogy más fajta olaj kell majd bele, de előbb az olajfuratokat is át kell alakítani. Van benne több (talán 2.8mm-es) furat, melyből egyet fel kell fúrni 4mm-re és menetet vágni bele, majd talán egy csavar..... Itt megkértem inkább, hogy posta oda, átalakítás, posta vissza utánvét működjön. Szerda du. feladtam és péntek de. meg is érkezett. Az egykerékről vissza csak egy pozitívum. Sokkal fontosabb, hogy kanyarból kifelé (esetleg egyenletlen úton) sokkal jobban lehet neki kínálni . Nekem elsősorban ezért kellet, hogy felkeményítse v.ki.
Megfaragta=belül átalakította v. megfaragta=olajat cserélt benne?
Nekem 2T olajjal nem okozott különösebb izgalmat, mikor egykerekezésből letette az orrát (egyes kopp, elkönnyült az eleje... kb. 10000 elérésekor: hoppá, ez már egykerék! - pedig csak gyorsulni akartam, nem tudok és nem is nagyon próbálok egykerózni).
Sziasztok!
Korábban kérdeztem ezen a fórumon a 2004-es R1 gyári kormánytelójával kapcsolatban. Ígértem, hogy megosztom a tapasztalatot, ha sikerül keményebbre varázsolni. Chriss79 segítségével találtam egy srácot, aki megfaragta és nagyon jó lett. Közúton még éppen nem zavaró, de érezhetően pontosabb kanyarban (főleg rosszabb minőségű úton) és abszolút nem rázza be az elejét mint korábban. Valamint egykerékről is stresszmentesebb a visszatérés (bár nekem még maga az egykerekezés a fő stresszforrás, de próbálkozom mint kiskutya az ugatással ) Csak ajánlani tudom, ha v.ki hasonló gondolatokat forgat a fejében!
Szia,
Kistuning ajánlott mint fényképezőgép mágust. A problémám az hogy van egy Konica Minolta Dimage Z3 fényképezőgépem ami nem zummol pár napja éshát érdeklődnék hogy érdemes e megcsinálni. Ha igen esetleg megnéznéd?
most néztem BogyaGábor által belinkelt címet nekem is ott csinálták.Na bár ha neked is R1-ed van az a fajta amelyik nekem a 2002-2004ig gyártott akkor arra hívd fel a figyelmüket,hogy az újra tekercseléskor ne odáig huzzák ki, és ott forrasszák össze az általuk készített tekercset és a gyári kábelköteget ahol a 3 vezeték egybefut tehát még a dekniben, hanem huzzák ki még a 3 vezetéket, hogy a dekniből kiérve legyenek összeforrasztva mivel a forgórész miatt csak nagyon kis-vékony helyáll rendelkezésre és akkora helyen nem fér el a forrasztás, és a sokszoros szigetelelés......rem tudod miről beszélek?
Hali!
Én sárbogárdi vok, itt helyben egy villanyszerelő(épület villamosság) műhelyben voltam,nekem innen küldték el valami Dévabányára(..... nem tom , hogy jól írtam-e). én tulajdonképpen nem is találkoztam a készítővel, valami futár jött érte egy körjárat keretében.
neked is elégett?
http://www.eutudakozo.com/part... Vannak ügynökök akik járják az országot,tehát neked még csak el se kell hozni! Csak megbeszélni az aktuális ügynökkel egy randit és kész!Felhívod a számot és ott majd útbaigazítanak! ...........Sok sikert!
Sziasztok! Van egy teljesen új gyári bukógomba szettem 2007-es R1 hez ,és egy utángyártott Valtermoto szett is.
A gyári ára:35000,-HUF
Az utángyártott:13500,-HUF
Ha valakit érdekel itt a számom:304472981
mindenki hazaert alsoörsröl?baleset es büntetesmentesen(en igen de lekapcsoltak 170nel) de nagyon jo fejek voltak a rendör urak
Nekem 2T olajjal nem okozott különösebb izgalmat, mikor egykerekezésből letette az orrát (egyes kopp, elkönnyült az eleje... kb. 10000 elérésekor: hoppá, ez már egykerék! - pedig csak gyorsulni akartam, nem tudok és nem is nagyon próbálok egykerózni).
valami elérhetőséged van? PL (msN, email) gurúlhatnánk
Korábban kérdeztem ezen a fórumon a 2004-es R1 gyári kormánytelójával kapcsolatban. Ígértem, hogy megosztom a tapasztalatot, ha sikerül keményebbre varázsolni. Chriss79 segítségével találtam egy srácot, aki megfaragta és nagyon jó lett. Közúton még éppen nem zavaró, de érezhetően pontosabb kanyarban (főleg rosszabb minőségű úton) és abszolút nem rázza be az elejét mint korábban. Valamint egykerékről is stresszmentesebb a visszatérés (bár nekem még maga az egykerekezés a fő stresszforrás, de próbálkozom mint kiskutya az ugatással ) Csak ajánlani tudom, ha v.ki hasonló gondolatokat forgat a fejében!
Kistuning ajánlott mint fényképezőgép mágust. A problémám az hogy van egy Konica Minolta Dimage Z3 fényképezőgépem ami nem zummol pár napja éshát érdeklődnék hogy érdemes e megcsinálni. Ha igen esetleg megnéznéd?
Én sárbogárdi vok, itt helyben egy villanyszerelő(épület villamosság) műhelyben voltam,nekem innen küldték el valami Dévabányára(..... nem tom , hogy jól írtam-e). én tulajdonképpen nem is találkoztam a készítővel, valami futár jött érte egy körjárat keretében.
neked is elégett?
Nagon hálás volnék, ha valaki megadná, hol tekercselnek jól generátor!
please ide: krimotor@gmail.com
Nagon hálás volnék, ha valaki megadná, hol tekercselnek jól generátor!
please ide: krimotor@gmail.com
Itt vagyok!
A gyári ára:35000,-HUF
Az utángyártott:13500,-HUF
Ha valakit érdekel itt a számom:304472981
Én vagyok a menedzsere.
Bencemoto-t keresném fényképezőgép javításügyben.