Elöl:
- nyomófokozat (alul) 6 clk vissza a maximumból;
- húzófokozat 4 clk vissza a maximumból;
- előfeszítésnél 6 vonal látszik;
- guminyomás 2,1 bar.
Hátul:
- nyomófokozat (felül) 1 clk vissza a maximumból;
- húzófokozat 3 clk vissza a maximumból;
- előfeszítés maximumra;
- guminyomás 1,9 bar.
Torro, az LSL-Showa-Daytona gátlók teljesen ugyanazok, és ha valamire, hát arra kár kidobni a pénzt az ablakon... akkor már jobban jársz ha megtartod a gyárit.
Persze, sztem a tárcsafékzár mindenképp hasznos. Felpakolni fel tudják de mást nem.
Én mondjuk az ideális (ha van ilyen) combonak a tárcsafékzár + kurva vastag saválló lánc (rögzítve lengővilla/kerék falba/aszfaltba fúrt U-acélhoz) Abus lakattal + egy görgős kábelzár (vagy mi a neve ). Ebből még nekem is hiányzik pár dolog.
Elöl:
- nyomófokozat (alul) 6 clk vissza a maximumból;
- húzófokozat 4 clk vissza a maximumból;
- előfeszítésnél 6 vonal látszik;
- guminyomás 2,1 bar.
Hátul:
- nyomófokozat (felül) 1 clk vissza a maximumból;
- húzófokozat 3 clk vissza a maximumból;
- előfeszítés maximumra;
- guminyomás 1,9 bar.
De ha már sátornál tartunk akkor inkább beállítanám a sátorba a mocit és magamhoz bilincselném...
És, most hogy ezt írom rájöttem, hogy ez a bilincs szuperül megfelel tárcsazárnak is....
Inkább vegyél 4 ezerért, de az olyan is legyen!
Ja nem, az fekete, a tied meg piros!
Az is tech2 volt vagy tech3????
Ezekkel együtt indulj el túrázni + egy 5 kg-os zsák
Én mondjuk az ideális (ha van ilyen) combonak a tárcsafékzár + kurva vastag saválló lánc (rögzítve lengővilla/kerék falba/aszfaltba fúrt U-acélhoz) Abus lakattal + egy görgős kábelzár (vagy mi a neve ). Ebből még nekem is hiányzik pár dolog.
Persze az IFA plató "az ellen nem véd" by:Szalacsi