Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a lángok gondolom a katalizátor hiánya miatt csapnak,de mondom csak hidegen tudtunk kihozni belőle egy két hosszabbat.De a hangja isten.Komolyabb visszaváltáskor ugy ropog hogy beszarás.Nem akarom isteniteni,de ami igaz az igaz.Hogy érted hogy lerövidíteni a dobot?Pláne meg egy akrát?!
Ennél is csökkent alul egy kicsit a nyomaték.Hát gondolom hogy jobb lett mert akkor nem hagyná rajta:bár kurva jol néz ki az igaz.Sérültek voltak a dobok,igen olcson tudott szert tenni rá.A dob nincs hozzá állítva a motorhoz igy tényleg fogalmunk sincs mit tud. A gyerek azt mondta hogy ez az egyik legjobb erre az r1-re, és ugyanezt megtaláltam neten is,vmi összehasonlito tesztben és ütött mindent.Magyar forgalmazóról nem tudok,igy egy ismerősünkön keresztül tudsz hozzájutni ha akarsz.
Helló dariur1!
Meghallgatnám szivesen, a lángok meg különösen érdekelnének, de sajna Pesti huligán vagyok.
A lángok mitől csapkodnak? Azért kérdezem mert most készülök lerövídíteni az Akráimat és hallottam, hogy vigyázni kell, mert ha nagyon kinyitom el fog menni az alsótartományi nyomaték (ami különben se valami nagy szám). A haverodnak jobb lett a gépe? Tényleg Amerikából rendeltétek, vagy a kipufogó nagykertől?
fogalmam sincs hallod ,de szerintem nem passzol...azért arra vigyáznak hogy ne tudd használni.Igen neki maradt a katalizátor rajta.Szerintem érdemes a tiforcet megrendelni ha igazán durva hangot akarsz.Hidegen rendesen lövi a lángokat,mig rendesen be nem melegedik.Ha érdekel lehet tudunk segiteni.Vagy ha Debrecen környéki vagy meg is nézheted mit tud élőben.
Nehezen tudom elképzelni, hogy az idom kivágásmiatt beég akkor elég nagy baj van.

Na következők:

- Ki tud egy jó szerelőt aki profin beállítaná a karbim és meg tudná nézni ezt az exup micsodát és persze mennyiért?

Mellesleg, 277-et megy úgy gondolom 280 ig simán elmegy akkor meg nem hiszem, hogy 20 LE hiányozna belőle.

Azt sem tudom a gyári mennyit megy
Kicsi a világ!
Én tényleg csak annyit tudok amit az újságban olvastam, ezért is írtam az előbb hogy még számtalan oka lehet egy exup meghibásodásának....
Ami az idomodat illeti, ha akkor miatta is történt volna akkor már nem fog mert mint írtad már ki van vágva. Ott meg mindenki próbálja védeni magát Az idom készítője az idomot, a szerlőknek meg gondolom kellett egy bűnbak, mivel egy hosszútávú yamaha tesztbe nem írhatták be hogy ez bizony magától is tönkremehet
Vitéz!
Az általad megnevezett pályaidom az én motoromon van, (igaz hogy már ki van vágva az alja) ám beszéltem azzal az emberrel aki készítette, és ő azt mondta (nyilván), hogy Lövey R1 exupjának beégése nem az idom miatt történt.
Szia!

Nem vagyok Yamahás ezért tapasztalatom a tipikus exup hibákkal, csak olvasagattam róla.... Na szóval én olyat olvastam hogy az be is bír "égni" vagy "besülni" vagy mi... a lényeg hogy az egyik Superbike magazinban olvastam, hogy egy R1-re pályaidomot raktak és a pályaidom ott nem volt kivágva ahol a gyári kivolt és ezért nem levegőzőtt azon a területen a leömlő, így nem volt hűtése az exupnak és beégett
Ez akkor a cikk írója (Lővey Ádám) szerint mínusz 20-30 lóerőt jelentett

Lehet hogy a Te motorodon nincs semmiféle átalakítás, pályaidom vagy más ilyesmi, de ha ez elő tudott fordulni egyszer akkor előfordulhat többször is vagy ki tudja még mennyi oka lehet az exup szelep meghibásodásának. Ezt csak azért írtam hogy mert mozog a bovdenod még ne vesd el az exupot mint hibalehetőséget.
Kösz az infót dariusr1.
Nem tudod véletlenül, hogy passzol e a TiForce y a többi slip-on-okhoz is? A Yoshis haverod a gyári katalizátort használja?
6 után van vele gond ott ugrál pl. 6.500 al megyek akkor néha 7000 néha meg 6.500 De ha 10000 nél van akkor is ugrál 500-1000 le föl

Akkor most mi a rossz a motor vagy a bowden, mert a bowdent én is meg tudom csinálni

Mellesleg mennyiért csinálták meg neked?

Ja és milyen extrák vannak a gépeden?
Hát pedig a hétvégén megnéztem, felnyitottam a tankot és húztam a gázt a motor húzgálta a bowdent.

Bár ezek után, hogy a gáz bowdenem is szorúl nem csodálkoznék rajta, ha az is szorúlna.

Mellesleg azt néztem, hogy a két cső ami a tankból jön réscső pont a motor nál megy el és hozzá is ér a bowdenekhez.

Kék - sárga ilyen színű volt a benzin
Haverom amicsbol rendelt TiForce (titánium) dobot és ő kapott vele Y-t is...Ennél durvább hangot én más 04-r1ből életemben nem hallottam!Ugy ropog mint az állat!Szal lehet esélyes hogy mások is gyártanak,bár másik haver nem kapott a Yoshira!
Bugi!

Ez mi: "...kék - 260 sárga - 277..."
Bugi!

Most már tutkó, hogy bekullantott az exupod! Menet közben általában mér rendesen a ford.szám mérőd, aztán néha felugrik 7ezerre, ott marad egy picit, aztán megint mér rendesen. UGYE??? Na kéremszépen, ez egy hibakód, azt jelzi, hogy az exup nem tudja magát bekalibrálni. Hajszálpontosan ezen a jelenségen vagyok túl én is. A Budaörsi úti szervízben gyógyították meg. Szétkapták, a bowdent megolajozták, beállították, és most megint jó erőben van a kicsike. Megjegyzem, ez a jelenség időszakos, néha jelentkezik (mínusz faszom tuggya hány ló, de sokkal szarabbul megy, aztán megugrik, ahogy egyszercsak kinyit az exup...), néha semmi jele. Hát röviden ennyi a gondod!
Sziasztok srácok!
Szerintetek lehet kapni titán y összekötőt (ami kiiktatja a katalizátort) 2004-5-6-os R1-hez?
Akra, Arrows, Termignoni rozsdamenteset csinál csak de miért?
Sziasztok vagytok?

Miért ugrálhat a fordulat szám mérőm 6-7 e között egy kicsit

Ja benzin

kék - 260

sárga - 277

na ennyit a magyar benzintől azóta minden baja van mióta megtankoltam.

nem pörgöt ki csak 10e ig meg néha megtorpant most hogy más benzin van benne most jó, de néha még előjön ez a baj lehet, hogy ki kellene takarítatni?
Az előzőt neked is írtam bocs.

Szerintem az müködik, mert 6 után mintha hátba vágnák.

Szal még a legdurvábbat nem is mondtam.

Tankoltam bele Kecskeméten és azóta nagyon szarúl megy ma 268 at mentem vele, de nem is ment volna tovább. Iszonyat ez a benzin, és ez azóta van, miota beleöntöttem (előtte üres volt)

Szal most nagyon gyatra.

Egyébként egy tök alap gép mit tud menni???

Ja jövő héten cserélek gumit és akkor fullra oda húzom neki.
Ja és mennyinél szoktál ráhasalni?
Hol van ez az izé???

Mellesleg Pudi honnét ismered Véhg Jannit?

Én egy ismerősét ismerem, aki a Power Commandert meg a K&N forgalmazza egyszer voltam a Hungar... megnézni Jani időmérőjét még akkor R1 gyel ment.

A tiédben van Dyno Jet???
Milyen extrák vannak rajta még?
Bugi!

A legfontosabbat el is felejtettem! Így hívják: EXUP szelep!!! Ezzel kezdeném, ez is faszán bekalibrálható!!! Egy villanymotor, egy bowden segítségével forgat egy fémlapot a kipuffogóban, ezzel nyit/zár, változtatja annak keresztmetszetét a fordulatszámtól függően. Na ez a bowden a cucc Achilles-sarka, ugyanis pl. az enyémen már 2-szer is megkotlott. Ha berohad/megszorul a bowden, akkor esetleg nem nyit ki teljesen. Ezzel akár 20 lóerőt is veszíthet a gép. Az enyém nagyon szarul ment ekkor, teljesen elment az ereje. A Budaörsi úti Yamahások azt mondták, hogy dobjam ki a picsába, nem kell bele ez a hókuszpókusz! Más okosok persze óvaintenek ettől a beavatkozástól, szerintük alsó fordulatszám tartományban el erőtlenedik tőle... Hát mittudomén...Még benne van, de ha mégegyszer beszarik, azthiszem kidobom belőle, lesz ami lesz!
Igen ez így van!
Pont tegnap délelött írtam én is erről egy kollégának a GSX-R 600 topicban Hasznos dolog!
Az igazság az, hogy én kókler vagyok ám az ilyesmihez, de talán érdemes lenne elvinni valami szakműhelybe. Karburátor szinkron teszt, kipuffogógáz elemzés, ...meg a bánat tudja még, mi mindent lehet mérni, állítgatni, beszabályozni. Az előbbiekkel hosszasan időzött Jana mester, mire jó lett az enyémen. Szerinte ezek nagyon lényeges dolgok. Ha ő mondja, biztos így van!
Ja, és még valami! Van ezeken a szarokon valami kartergáz visszavezetés, azt állítólag ki kell kötni a faszba, az csak azért van, hogy valami emissziós normának megfeleljen a moci. Viszont így egy kicsit melegebb levegőt szív, mintha nem volna, és ez visszaveti a teljesítményt egy picikét. Kössed ki a picsába és dugózd le. Kicsit könnyebben indul és jobban megy utána.
Na ezt meg a Budaörsi úti Yamaha szervízben ajánlották a figyelmembe.
Szerintem az én gépemmel valami baj lehet, mert két személlyel csak 252 tudtam vele menni, pedig az előző tulaj azt mondta, hogy 285 ment vele két személlyel.

Mi a szar lehet??????
Vazzeg kicsit laza lehet az illesztése.
Amúgy nem szokott előfordulni ilyen

lehet, hogy előtte be volt csukva és nem teljesen nyitottam ki, de rohadt ilyesztő volt.

Ami tény, hogy úgy rá hasalok a tankra, hogy már a tankpad a gerincvédőm, és még is a szél a húzat meg majd le szakít.
Bugi!

Ez nagyon jó szöveg volt: "250-nél becsukódott a bal tükör"

Ezen annyit röhögtem, hogy kishíjján beszartam!!!
Biztosan lehet húzni valamennyit a tükrödön, nem hiszem, hogy ez természetes jelenség. Az enyém elég masszívan ácsorog a helyén, nem nagyon mocorog akkor sem, ha gyorsan megyek.
Egyébként ennél gyorsabban még nem mentem vele, talán 2-3 km/h-t tud még. Ez ing, gatya, itt már nagyon a vége felé jár.
Vazzeg magam alá csinálok!

Na ez nem éri útól egy tuningolt 750es sem

Mennyit megy ez végre?

Vazzeg azt mondjátok már meg, hogy a picsába bírtok 300 at menni??????

Van egy 99 es R1 + K&N légszűrő + tudomásom szerint a karbi alap + egy gyárilag nyitott gyári dob, ami erősebben szól, mint a gyári, bár kételyeim vannak, hogy gyári.
Ja és a kicsikém MPH ban méri a távolságot, úgyhogy nem europai.

Na a lényeg 230 at bírtam autopályán menni majd letépett a szél
közúton kiforgattam egyszer 270 ig, de az még nagyon messze van a 300 tól

Mikor előszőr próbáltam 260 at menntem, de 250 nél becsukodott a bal tükör.

Hogy van ez?????

B-
Sziasztok,eladó r1 felnik(04-)pályagumikkal,+lánckerék +féktárcsák,tehát kompletten ha valakit érdekel szóljon,tudok róla küldeni képet is.Danny nagyon komoly lett a Thunder kipuff..