A hátulját nagyon, az elejét kicsit.
Az interneten találtam egy ilyen általános pályabeállítást anno pár éve, kipróbáltam és nagyon bejött.
Bár biztosan lehetne még finomítani rajta, sak nincs kedvem olyasmit piszkálni, amihez nem nagyon értek...
Számolom a napokat már danny.
Kiváncsi leszek nagyon milyen a corsa.
97 kg vagyok,igy is a gyári a jo?
Tavaly a Hodmezövásárhelyi Suzukinál beállitották az elejét,akkor nagyon jo volt és kb 3 csikig be volt tekerve.
Ezután küldted el a standard ot itt,és azota azzal gurulok.
Az mindenképp, azon kívül fúvókákat is érdemes megnézni, hogy gyáriak-e, és egy normális dob sem árt (akár a gyári is). Talán a légszűrőre is érdemes vetni egy pillantást.
Hány kilométer van benne? Előző tulajról tudsz valamit? Szervízkönyv, ilyesmik?
Hogy emeli az elejét, hogy megy milyen a futoműve uton? Mennyit megy és milyen, mert egyszer vettem egy olyat, csak az eredetiség vizsga nem jött össze.
Krisz, nemtom mit érzel, de a gumi hihetetlen módon befolyásolja az első keréktől érkező infókat, és az neked eléggé kukás ha jól tudom...
Ha minden jól megy, 1 hét múlva ott lesznek nálad a gumijaim, addig szerintem ne tekergess semmit.
A gyári futóműbeállítás szerintem tökéletes utcára (a 85 kilómhoz), én nem tekergetném el.
Használtad gyári beállításokkal a futóműved?
HY mindenki.
Danny,de olyan furcsa érzésem van mostanában mindha nem is a tavalyi motor volna.
Mondjuk kicsit oda csavartam a rugoelöfeszitést -3. csikig.
Most még a nyomo fokozaton akarok puhitani hogy jobban berugozzon.
Ja meg egy hepehupás kanyarban ugy behullámzott az egész motor két személyel na az is meglepö volt.Régen a TZR 125 öm csinált igy.
Nekem is 99-es R1 yamahám volt és mikor megmértem afogyasztást nekem is 10-12 liter jött ki utcai használatra.
Egyszer csak úgy próbaképpen összemértem a kilóméterszámlálót a cimbora motorjával szintén R1 csak újabb kadás .
Az eredmény meglepő volt az én órám kb. 35% -kal mért kevesebbet mint a másik moci. Így kiszámolva már nem olyan vészes a fogyasztás.
A sebbességet ez mellett szögre úgy mérte mint a többi motor.
Krisz, az R1 súlyának több mint 50%-a az első kerekén van, azzal nincs gond. Pont ezért nem is nagyon akar egykerekezni. Szerintem utcára eszedbe ne jusson módosítani a futóműgeometriát, mert nem lesz jó vége...
Egy fúvóka kit mennyi?
Köszi
Az interneten találtam egy ilyen általános pályabeállítást anno pár éve, kipróbáltam és nagyon bejött.
Bár biztosan lehetne még finomítani rajta, sak nincs kedvem olyasmit piszkálni, amihez nem nagyon értek...
Állitolag az exup is csak a gyári dobbal ér valamit,mert arra van behangolva.
A légszűrőt megnézem, de gyári dob van rajta, a karbon borítású.
A fúvokákról nem tudok semmit. Jó lenne tudni mekkora lánckerék van gyárilag hátúl.
Kiváncsi leszek nagyon milyen a corsa.
97 kg vagyok,igy is a gyári a jo?
Tavaly a Hodmezövásárhelyi Suzukinál beállitották az elejét,akkor nagyon jo volt és kb 3 csikig be volt tekerve.
Ezután küldted el a standard ot itt,és azota azzal gurulok.
Hány kilométer van benne? Előző tulajról tudsz valamit? Szervízkönyv, ilyesmik?
Hogy emeli az elejét, hogy megy milyen a futoműve uton? Mennyit megy és milyen, mert egyszer vettem egy olyat, csak az eredetiség vizsga nem jött össze.
Köszi!
Ha minden jól megy, 1 hét múlva ott lesznek nálad a gumijaim, addig szerintem ne tekergess semmit.
A gyári futóműbeállítás szerintem tökéletes utcára (a 85 kilómhoz), én nem tekergetném el.
Használtad gyári beállításokkal a futóműved?
Volt egy (volt pár motorom) GSX-R 750W az 5-6-7-8- max 9, de akkor nagyon kellet abálni 2 személlyel!
Az enyém 100km/h nál 6 liter.De cibálva 10.
Danny,de olyan furcsa érzésem van mostanában mindha nem is a tavalyi motor volna.
Mondjuk kicsit oda csavartam a rugoelöfeszitést -3. csikig.
Most még a nyomo fokozaton akarok puhitani hogy jobban berugozzon.
Ja meg egy hepehupás kanyarban ugy behullámzott az egész motor két személyel na az is meglepö volt.Régen a TZR 125 öm csinált igy.
Hát az lehet, hogy a kilóméter számláló mér keveset, de az tény, hogy 100 km-t írt ki mikor bevillant a tank, pedig tele volt tankolva.
Mellesleg, lehet, hogy megy 286-ot, mivel szar az első gumim így nem is mertem tovább húzni és nem autópályán próbáltam.
Ami a kerekezést illeti 2. ban 6e től szépen nyomja 3. majd próbálom.
Egyébként, mekkora fogaskerék van hátúl?
Lehet, hogy egy karbi állítás kellene rá?
A hétvégén két fajta hajtás volt vagy 30-50 között, vagy padlógáz kétszeméllyel, de akkor is sok a 12.
Mennyi lenne a normális, mondjuk, ha nem húzom 200 fölé és 2 személlyel megyek?
Üdv:Bugi
A valtermoto még nem küldte el a futómű állító bigyómat .
Nekem is 99-es R1 yamahám volt és mikor megmértem afogyasztást nekem is 10-12 liter jött ki utcai használatra.
Egyszer csak úgy próbaképpen összemértem a kilóméterszámlálót a cimbora motorjával szintén R1 csak újabb kadás .
Az eredmény meglepő volt az én órám kb. 35% -kal mért kevesebbet mint a másik moci. Így kiszámolva már nem olyan vészes a fogyasztás.
A sebbességet ez mellett szögre úgy mérte mint a többi motor.