Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lopás ellen rendőrt kell állítani a gép mellé!
Tegyél a közbiztonságról.
Az újra jah. Azon asszem gixermódra elöl van a felfogatás a fejidom alatt.
A régin sztem nincs erre sansz.
Azért annyira nem kell betojni, még nem hallottam, h akármelyik ismimnek is lelopták volna csak egyszerűen megfordult a fejemben mikor azon agyaltam betegyem-e őrzött parkolóba.
Mondjuk aki leszedné valszeg motoros lenne mert kívűlállók azt se tudják mi az és mire való, nemhogy azt, h mennyit ér. :)
Torx H csavar bele, nemsok embernek van hozzá kulcsa.
Torro a gixxerhez is kell 1 bilincske, ami fogja a gátlót, meg amiben a GE van. 2 alkatrész spórolás.
De ha ilyen alapon nézzük akkor az egész idomrendszert is le tudják lopni róla, meg végül is ha valaki lopni megy akkor már viszi az egész gépet........

Lopás ellen valami tuti ötlet?

A tárcszárak érnek valamit, vagy könnyen törhetőek? Persze attól még egy platóra fel lehet dobni, de egyébként eltolás ellen jók?
Valami megoldást keresek, az tuti......mostmár FÉLEK!!!!!!!
R1 -re lehet rejtve rakni?
Spéci csavart bele, nem sima imbuszt. Többet nem nagyon tehetsz...
Az idő majd eldönti, de Danny biztosított affelől (mint objektív kereskedő ;) , h nem fogják elfosni magukat. Nem mintha érdekelne mert nekem 1előre Hyperpro van.
De legközelebb sztem Extreme-et veszek...szép és jó áron van. A Hyperral sincs semmi bajom, kitűnően szolgál és hibátlan, csak mittomén az Extreme vhogy jobban bejön külsőre.
Ebben igazad van... , tényleg nem lehet nehéz lelopni......

Húha...asszem beöntöm ólommal a csavarok tetejét
Remélem nekem az extreme tech2 kultúrált utcai használat mellett tartós lesz......
Tomi ne haragudj de a te eseted teljesen más ui a gixeren van gyári felfogatás és nem kell egy rahedli pénzt kifizetni a konzolért is. 1ébként ha gixerem (vagy olyan amin van felfogatás) lenne akkor vennék egy állítható LSL-t (Showa) azt csá...
1ébként pont a minap gondoltam rá, h ez a konzolos kormánygátló szép és jó de kurva könnyen le lehet lopni (2 csavar) szal biztonság szempontjából is jobbak sztem azok amelyek relative rejtve vannak a fejidomnál.
Az olajat köpik mint atom. Nekem is épp felújítás alatt lazít a WP-m. 140 ojró volt szállítással az ebayről.
Nevenincs márkákat lehet olcsóért szerválni, de a komoly márkák általában drágáért mennek ott is.
Az mit jelent, hogy elfossák magukat? Elengedik a gázt? Mennyi a szavatossága ezeknek egyáltalán?
Használt gátlókat is lehet kapni, láttam már nem egy eladó Hyperpro-t, Öhlinset. Csak jól meg kell nézni mert hajlamosak elfosni magukat...főleg a Hyperpro korábbi szériái állítólag.
A használtak is kb 50-60Eft-ban mozognak, csak ki kell fogni.
Meg az én 1481-esemet, látni a különbséget......
Bugi !

Nézd meg kriszR1 1509-es hozzászólását.......
Használt gátló?
o.k. szöszi vettem a lapot . Tényleg sok volt ebben a két sorban abból a szóból
:o)))
Mondjuk.
Mondjuk 2001-es, de akkor is

Mondjuk leesett neki is miután szóltam, hogy nem a legdrágább olaj a legjobb, az, hogy utánnanézzen mi is való bele. Hát nem a Castrol R4, hanam a Motul 10W40 félszintetikus....
:o)))
Érdekes a haverom zx6r-je is zabálja az olajat
Te kis aranyos, ez fullszinti hígfos volt, nem olyan pakura mint amit neked lapátolnak a blokkba a Yamaha-szalonban. :PPPP
Az jó, mert ezek szerint több olajat fogyaszt a 6 ezer kilométeres ZX6, mint a 45 ezer kilométeres R1-em!
YAMAKKKKAAAAA!