Én személy szerint nem vagyok oda a tanktáskáért, így vettem egy nyeregtáskát. Ez jó távolabbi útra és nem zavar. Rövid útra meg megfelel a sima hátizsák is. A nyeregtatyó Louis-os moto detail 15.000 volt. Annyit meg is ér szerintem.
Értelek, a pénz nagy úr főlleg ha nincs akárcsak nekem .
Ha új gumit akarnál venni akkor a szlovákoknál lehet kapni 50.000-ért egy garnitúrát.
Ha használtat akkor meg a motorinfón szokott lenni ledobott pályagumi pár körös 30.000-ért a garnitúra. Egyebet nem tudok, most ezzel kapcsolatban mondani. 06-30-925-7787 innen rendeltem tavaly gumit akkor 11.000 Ft volt a Metzeler MEZ!-es sport túra gumi, alig használtan. Nem tudom él e még a szám, postán elküldik amilyen kell.
Az a baj, hogy nincs és nem is akkarok tuning cuccokra költeni, mert nem használom ki és ha eladom 1 év múlva nem fizetik meg.
Szal inkább csak beállítattnám.
Venni szeretnék előre egy új vagy majdnem új gumit, megcsináltatni a szimmeringeket a telóben (már vettem utángyártottat.) és kb. ennyi
Majd venni egy motor takarot egy tankt táskát és egy hátsó gumit.
Mindeközben még láncspry is kellene, ha tud valaki olcsót.
Én megilyedtem mikor először akartam leszedni a tankt, mert két cső nem engedte felnyitni. Azt hittem a benzincső az és vissza is rakta a dolgokat. A fórumon felvilágosítottak, hogy azok csak a túlfolyók, így ismét neki álltam. Ülést leszedtem, aztán az első tank csavart kicsavartam. Felemeltem a tanot levettem a két túlfolyó csövet. Ezután már hátra lehet hajtani a tankot annyir, hogy ki lehessen csavarozni a levegőszűrő dobozának csavarjait. Közben a tankot felnyitva kitámasztottam egy "Szilvia" általános törlőkendő középső keménypapír gurigájával, épp jó volt a méret és nem is karcolt . Leveszed a dobozt aztán ott van benne a szűrő csak ki kell húzni. Nekem sima van benne azt is fogok venni, mert a többiekre hallgatok. Szerintük a sportszűrővel az a baj, hogy ha kimosod vagy sok vagy kevés olajat fogsz ráfújni és az egyik se jó. Megfogadtam a tanácsukat.
A tankot teljesen is le lehet szedni, de szerintem felesleges.
Ha OTP-s kártyád van és arra megy a fizud, akkor bármikor felveheted hitelre a fizetésed 10Xesét..., tehát ha 80.000 keresel akkor 800.000-et. Mondjuk nem a legjobb thm-ű hitel, de nekem sürgős volt meg mivel szabad felhasználású így nálam van a moci törzskönyve. 800.000 Ft/36 hóra forint alapú kölcsön nekem 31.660 Ft.
Na igen jó dolog a hitel csak hát nyögni kell. Én 36 hónapra vettem fel és áldom az eszemet, mert ez is nagyon hosszú idő....rövidebbre nem ment, mert így is alig marad pénzem benzinre, na de hát mire van a mellékállás erre.....
Motor tajkaró ponyva 7e
????
Üdv!
Jó éjt!
De ha tud valaki a többiben segíteni az is jól jön:
Motor takaró
Láncspray
Tanktáska
Beállítás karbi
Értelek, a pénz nagy úr főlleg ha nincs akárcsak nekem .
Ha új gumit akarnál venni akkor a szlovákoknál lehet kapni 50.000-ért egy garnitúrát.
Ha használtat akkor meg a motorinfón szokott lenni ledobott pályagumi pár körös 30.000-ért a garnitúra. Egyebet nem tudok, most ezzel kapcsolatban mondani. 06-30-925-7787 innen rendeltem tavaly gumit akkor 11.000 Ft volt a Metzeler MEZ!-es sport túra gumi, alig használtan. Nem tudom él e még a szám, postán elküldik amilyen kell.
Érdeklődj és majd lesz valahol valami olcsó gumi.
Részben igen.
Szeretek a dolgok végére járni.
Az a baj, hogy nincs és nem is akkarok tuning cuccokra költeni, mert nem használom ki és ha eladom 1 év múlva nem fizetik meg.
Szal inkább csak beállítattnám.
Venni szeretnék előre egy új vagy majdnem új gumit, megcsináltatni a szimmeringeket a telóben (már vettem utángyártottat.) és kb. ennyi
Majd venni egy motor takarot egy tankt táskát és egy hátsó gumit.
Mindeközben még láncspry is kellene, ha tud valaki olcsót.
Én megilyedtem mikor először akartam leszedni a tankt, mert két cső nem engedte felnyitni. Azt hittem a benzincső az és vissza is rakta a dolgokat. A fórumon felvilágosítottak, hogy azok csak a túlfolyók, így ismét neki álltam. Ülést leszedtem, aztán az első tank csavart kicsavartam. Felemeltem a tanot levettem a két túlfolyó csövet. Ezután már hátra lehet hajtani a tankot annyir, hogy ki lehessen csavarozni a levegőszűrő dobozának csavarjait. Közben a tankot felnyitva kitámasztottam egy "Szilvia" általános törlőkendő középső keménypapír gurigájával, épp jó volt a méret és nem is karcolt . Leveszed a dobozt aztán ott van benne a szűrő csak ki kell húzni. Nekem sima van benne azt is fogok venni, mert a többiekre hallgatok. Szerintük a sportszűrővel az a baj, hogy ha kimosod vagy sok vagy kevés olajat fogsz ráfújni és az egyik se jó. Megfogadtam a tanácsukat.
A tankot teljesen is le lehet szedni, de szerintem felesleges.
Remélem segítettem.
Két variációt hallotam és hát egyik sem tetszik!
1- nem mér jó a kilóméter számláló (szerintem sem)
2- Valami beállítás baja van (ilyenről már hallotam, hogy buherálták a gyári dobot és ahelyett, hogy jobban ment volna inkább többet evett)
Az a baj, hogy ha a második akkor sem tudom kihez forduljak.
Már modtak olyat, hogy vegyek Dyno Jetet meg állítassam be, de én nem akkarok most erre 70e költeni.
Mellesleg, hogy lehet kivenni a légszűrőt. (Tank levétel van csap is?)
És a K&N légszűrőt miben kell mosni?
Köszönöm!
van egy "sport kék" r1 eladó.2002-es akra cső,hyperpro stabilizátor,bukógombák,karbon,tankbőr,jó állapo,hitel 20%-tól hitelezhető
Hát a mini karbonnal megint nem sokra megyek,de azért köszi.
így ha bkv ellenőrnek is kell állni, ki tudom fizetni.