Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem a múlt héten járt le egy hitelem.
már csak egy motorrra van! :O)))
Én egy főzsidóskót vagyok..... , na nem azért, mert lenne miből és az félreteszem, hanem azért mert nincs miből.....

De már csak 21 havi 31.660 Ft-os részlet és enyém a motor
nyomós érv! :o)
Tavaly is 8-an voltunk csak és így elég kényelmesen saját tempóban senkitől nem zavarva lehetett róni a köröket...
dik mán, de skótok vagyunk!
Oda is megyek nagy valószínűséggel legalább egyszer. De szeptemberben ha megint lesz a rendőr motoros képzés és megint ideadják a pályát ingyé 8-12-ig egy nap akkor meg ki nem hagyom
hajrá!

nyáron már akkor a H.ringre gyere! :o)
De azért a nyáron elmegyek oda egy fél napra...
igen. mert csak 3 km vagy menniy. tehát kisebb mint a H.ring! :o)))
Akkor is kicsi....
igazad van......
nem értek ezzel egyet.
kanyarodni kell megtanulni, nem kigyorsítani 160 lóerővel, úgy hogy odaverem a gázt.
főleg hideg gumival, örülhsz ha befordulsz!

kanyarodni meg meg lehet ott tanulni! ívre tenni a motort, fékezni, stabilgáz, stb stb stb.

s eleinte mindenki lassú meg gyáva! mondhat nekem bárki bármit! s gyakorlással meg jön a tudás is...

teljesen elfordítva a kormányt, lábat nem lerakva megfordulni, 180 LE-s motorral is lehet.
kuplung és fékhasználat, meg egyensúly....

szóval az r1-el meg vtr-rel nem lehet ott menni, ez hülyeség. lehet, csak tudni kell kezelni a motort. s egy bizonyos szint után gáz a pálya.
viszont addig a bizonyos szintig el kell jutni.

tény, hogy a H.ring jobb!
a H.ringtől meg jobba pannónia-ring attól meg jobb Brno - bár ot még nem voltam :o)))! :o))))
8 rugó a du.
4 az 1 óra.

http://www.euroring.hu :o)))
Túró!

Mennyi az annyi most ott? Egy fél naposra gondoltam......az bőven elég
Túró !

Mondasz valamit..... , de a Hungaroring mindenképp jobb. Abban tényleg igazad van, hogy kezdésnek jó, de egy R1-el nehéz lesz ott kezdeni is szerintem...... egy 600-asal jó, de R1-el , kicsi a pálya és kész
most voltam szombaton, életemben először. az első pár kör bólyák nélkül azt se tudtam merre az arra...
én kezdő motorosoknak kifejezetten javaslom. s ha megy 1:30 - 1:35-öt -at akkor már nem.

szerintem tanulni tökéletes a pálya, amíg lassan mész. utána életveszélyes!
Nekem van egy balos tükröm csak mini karbonos. Elég hülyén mutatna felelmásban a vasad . Egyszer egy félrelicitált dolgon vettem az e-bay-en vagy 25.000-ért , na azóta jobban elolvasom a leírásokat. De ha kell odaadom 5000-ért
KriszR1!

Az euroringet én sem javaslom, mert ott én a yamaha xj 600 diversion-al (nagyon gagyi ), úgy mentem, hogy levertem a zx6R-t, a vtr1000-t, és az R1-et. Na nem azért mert olyan k...a jó vagyok, hanem azért, mert kicsi a pálya és a nagy dögök nem tudják kihasználni az erejüket a kanyarok meg igen élesek és ez sem kedvez nekik.
Szia BugiR1!

Nekem 2002-es van mondjuk, de kultúrált közlekedésnél (130-140) 6 litert evett. Mikor megcibáltam neki és a 200-250-be ugráltam sűrűn akkor meg 8-at, de biztos lehet fokozni még
OKÉ.
A tükrömet nem kapod meg!!!!
A beállításokat meg holnap beírom neked, ha nem felejtem el!
Danny de az a pálya bellítás tényleg jol jönne.
MEG EGY BALOS TÜKÖR IS .
A hungaroringen már voltam,még 2003 ban a HMI nél 2 napig pájázni tanulni.Meg ide messze van.
Most kérdeztem meg Omega Motor Gyöngyös nekem ott van kapcsolatom a 37.500 a fúvoka kitt.

Bár ha tud valaki akkor 20 at adok érte!
Megsúgom simán, de az Euro-ringet nem javaslom, az a női- és játékmotoroknak készült...
R1-gyel nem valami jó.
Inkább gyere fel egy Hringes nyílt napra (vagy Yamaha tesztnapra), jobban jársz.