Oda is megyek nagy valószínűséggel legalább egyszer. De szeptemberben ha megint lesz a rendőr motoros képzés és megint ideadják a pályát ingyé 8-12-ig egy nap akkor meg ki nem hagyom
nem értek ezzel egyet.
kanyarodni kell megtanulni, nem kigyorsítani 160 lóerővel, úgy hogy odaverem a gázt.
főleg hideg gumival, örülhsz ha befordulsz!
kanyarodni meg meg lehet ott tanulni! ívre tenni a motort, fékezni, stabilgáz, stb stb stb.
s eleinte mindenki lassú meg gyáva! mondhat nekem bárki bármit! s gyakorlással meg jön a tudás is...
teljesen elfordítva a kormányt, lábat nem lerakva megfordulni, 180 LE-s motorral is lehet.
kuplung és fékhasználat, meg egyensúly....
szóval az r1-el meg vtr-rel nem lehet ott menni, ez hülyeség. lehet, csak tudni kell kezelni a motort. s egy bizonyos szint után gáz a pálya.
viszont addig a bizonyos szintig el kell jutni.
tény, hogy a H.ring jobb!
a H.ringtől meg jobba pannónia-ring attól meg jobb Brno - bár ot még nem voltam :o)))! :o))))
Mondasz valamit..... , de a Hungaroring mindenképp jobb. Abban tényleg igazad van, hogy kezdésnek jó, de egy R1-el nehéz lesz ott kezdeni is szerintem...... egy 600-asal jó, de R1-el , kicsi a pálya és kész
most voltam szombaton, életemben először. az első pár kör bólyák nélkül azt se tudtam merre az arra...
én kezdő motorosoknak kifejezetten javaslom. s ha megy 1:30 - 1:35-öt -at akkor már nem.
szerintem tanulni tökéletes a pálya, amíg lassan mész. utána életveszélyes!
Nekem van egy balos tükröm csak mini karbonos. Elég hülyén mutatna felelmásban a vasad . Egyszer egy félrelicitált dolgon vettem az e-bay-en vagy 25.000-ért , na azóta jobban elolvasom a leírásokat. De ha kell odaadom 5000-ért
Az euroringet én sem javaslom, mert ott én a yamaha xj 600 diversion-al (nagyon gagyi ), úgy mentem, hogy levertem a zx6R-t, a vtr1000-t, és az R1-et. Na nem azért mert olyan k...a jó vagyok, hanem azért, mert kicsi a pálya és a nagy dögök nem tudják kihasználni az erejüket a kanyarok meg igen élesek és ez sem kedvez nekik.
Nekem 2002-es van mondjuk, de kultúrált közlekedésnél (130-140) 6 litert evett. Mikor megcibáltam neki és a 200-250-be ugráltam sűrűn akkor meg 8-at, de biztos lehet fokozni még
Megsúgom simán, de az Euro-ringet nem javaslom, az a női- és játékmotoroknak készült...
R1-gyel nem valami jó.
Inkább gyere fel egy Hringes nyílt napra (vagy Yamaha tesztnapra), jobban jársz.
már csak egy motorrra van! :O)))