Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó! Akkor tudtam hogy tudtad
Akkor 1:1 mert az alap helyzetet tekintve nekünk volt igazunk, viszont a videót látva és a motorodon lévő változtatásokat figyelembe véve már simán elhiszem hogy jobban mentél az M7-en
Jóólvaan naaa...!

Tiszta sor, teljesen igazatok van! Elsőre is megértettem. (azt hiszem legalább is... )Nyilván a gyári állapotú gépeket van értelme összehasonlítani, de olyan jól esett egy kicsit gonoszkodni.
Nem hamisításra gondoltam Hanem arra hogy esetleg elöl egyel kisebb van felrakva. Elég hamar leforognak a sebességi fokozatok.
Na akkor már a benzin adagolásod át van kalibrálva + yoshimura... mi van még? Lassan kiderülnek a dolgok amiért lehagytad a 750-est. Főleg ha az egy alap gép volt.
A kérdés nem az volt hogy melyiket lehet jobban tuningolni hanem hogy melyik megy jobban és ezt csak alap gépek esetében lehet megmondani. Én legalábbis erről beszéltem, gondolom JaB kolléga is.
Úgy ránézésre nem tűnik hamisítványnak...

Arra viszont emléxem, hogy Végh Jana barátunk mintha "belekontárkodott" volna a karburátoromba..., na az már nem teljesen "eredeti"
Megtaláltam!
Eredeti lánckerekek vannak a motorodon?
Egyébként a feltöltött videók között is megtalálod, Pudi R1 néven.
Megpróbálom újra. Ha így sem megy, akkor egyszerűen másold be a böngésződbe az alábbi címet!




www.sportmotor.hu/motoros_videok_up/onbo ard/?vi=1253
Sajna nem találom, nem jól linkelted be nem lehet ráklikkelni
Mivel én kezdtem a gixxer témát hát a végét hozzáteszem.

Tisztában voltam vele mit veszek, és tudom, hogy vannak jobb újabb és még talán szebb motorok is az enyémnél.

Viszont én ilyet akkartam vehettem volna EFI Gixxert is, de ez tetszett, nagyon szép kékben, az más, hogy nekem a narancsvörös CBR jön be leginkább, de az jóval drágább volt, aztán a sárga-fekete csörös, de az meg ritka és drága.
Úgy gondolom azért a pénzért amit kiadtam az ereggyemért a legjobb motorott vettem és talán 2-3 év múlva még mindig jó ára lesz a motoromnak a Gixxer meg tömegcikk, bár majd olyat is veszek :)

Volt már pár fajta motorom és bátran állíthatom, hogy a sorrend:

Honda
Suzuki
Yamaha
Kawasaki

a legelső motorom is Yamaha volt úgyhogy kicsit nosztalgia is ez, meg az is ígaz, hogy mielőtt ezt vettem ültem Gixxer 600 on és az nem tetszett annyira.

A másik dolog, hogy a volt egy két szép éve a Yamahának pl. amire szívesen emlékszem az a 93-as év

YZF 750 akkor az volt a legjobb szeretnék olyat kipróbálni egyszer.
Mellesleg múltkor láttam egy FZR 750 est ami nagyon ritka 450 ért ha 2 hónappal előbb látom meg akkor azt veszem meg.

Szal nekem tök mindegy milyen motorom van új vagy régi kicsi vagy nagy a lényeg, hogy kiszólgáljon és jól érezzem magam rajta.

Csak szeretek versenygeni, meg trükközni, meg mutatványoskodni.

ja és még valami anno pár éve egy haverom lehet párotoknak ismerős a neve Bihari Nórbert CBR 900RR -rel legyorsúlt mindenkit még a 1300as suzut is.

Sok múlik a pilótán és a tunningon.

:)
Vitééééééz...!!

Dobtam egy videót: a kép és a hang egy kicsit el van csúszva a végére, meg a regisztrálatlan tömörítő program bele-bele írkált, de azért élvezhető.

http://www.sportmotor.hu/motoros_videok_up/onbo ard/?vi=1253
Akkor csak az lehet, hogy álmodtam...
Ja, nem! Az is lehet, hogy lódítok...

Pedig leemaaaraaadt,.....!!! esküüüüszöööööm....!!! töööbbszöööööör iiiiis....!!!

Hát seenkiiiii neem hiisz neekeeeeeem....???!!!!
Na akkor ezt megbeszéltük, további szép estét
pedig az általam említett darabnak még a súlya is megvolt :S míg a fecskefarkú már iggencsak ki volt hegyezve 2000-ben
Nálunk is ez a tapasztalat.... végre kb egyformán mennek de a 750-es gixxer jobban gyorsul és kicsit harapósabb.... inkább dinamikusabb.
sajna az EFI-s 750SRAD-om anno otthagyta a karbis R1-et
Tudod mindígy kettőn áll a vásár... egy ilyen helyzetben nem csak a motorok, hanem a motorosok is "vizsgáznak". Sok minden lehett ott amit figyelembe kéne venni, de ezeket én sem tudhatom ezért nem is akarok nagyon okoskodni vagy vitázni.... pl. melyik motor volt alap és melyikben voltak kis okosságok... a nevedre klikkelve már látom is hogy a Te motorodon pl. ott vírít yoshimura bácsi....
De hidd el én tényleg próbáltam jópárszor mindkettőt és a 750-es tényleg jobban megy! Persze ha majd a sok Yamahás holnap olvassa a topcot akkor a fejemet veszik és értem is én hogy mindenki védi a saját márkáját, de ez akkor is így marad. Ez nem azt jelenti hogy az R1 rossz motor, hanem csak azt hogy a 750 egy újabb technika. 99-ben tudjuk jól hogy az r1 volt a legjobb sportmotor.
Ha nekem nem hiszel itt van Jab, nem is ismerjük egymást de látod egyet ért velem pedig neki is R1-e van.
Nem akarok ilyen buta vitába keveredni amit óvodások szoktak folytatni hogy mi a jobb a Suzuki vagy a Yamaha, stb... mert ilyen nincs is. Tényleg csak az évjáratok különbsége és a technika megújulása ami miatt ez így van. PL. ha kicsit nagyobbat ugrunk az időben mondjuk úgy 10 évet akkor látni fogjuk hogy nagyjából még egy lépcsőt ugorhatunk és a mai 600-ok (pl R6) jobban mennek mint a 10 évvel ezelötti 1000 és 1100-as gépek.
kifejtenéd bővebben is kicsit gyarló személyem kedvéért?
ez tény!
R1?Mi az?! Egy nagy kalap fos! Trágyadomb,oda való. kétkerekű autó...inkább vennék belőle vmi igazi autót.
Hát versenypályán lehet, hogy hamarabb körbeérsz vele, de ha nagyon megerőltetem azt a 4-5 agysejtemet, talán vissza tudok idézni egy rövidke történetet:

Tavaly nyáron Siófokról ereszkedtem haza az M7-en. Út közben egymásra leltünk egy "04-"05 gixxer 750-nel (tehát nem a csőrössel.) A forgalmi viszonyokhoz igazodva nyomtunk egy-két versenyt. Többször is gyorsultunk kb. 160km/h-ról 280km/h-ig és nem igazán tudta tartani a lépést. Nem állítom, hogy úgy mentem el mellette, mintha szembe jött volna, de minden próbálkozásunk alkalmával elég egyértelműen lemaradt. Előttem volt, mögém került. (...kikerültem, mint a pocsolyát, ez a helyzet!... )

Lehet, hogy csak nem akart kínos helyzetbe hozni...??!
Dani: Tudnál küldeni képeket a kiállításon bemutatott fekete R1-ről
Ami képeket láttam azok elég kicsik voltak és a lényeges dolgok (kiegészítők) nem igazán láthatók rajtuk.
Jól írta!!
Mert a 99-es R1-et hasonlította a "csőrös" 750-hez. Abban a gixxerben meglévő újdonságok a R1-ekbe csak 2002-től vannak benne. Az R1-ek 2002-től tudják kb amit megadtak róluk gyári adatokat, pl. a 150 LE-t. A 98-99-esek jó ha 120-at de max 130 ladtak. Hidd el hogy jó kis 750-es többet is tud mint a régi karbis R1-ek!!
Szeretem én is, tök jó,teccccik,több, mint elég!
750-es gixxeren nem ültem még, de meglep, hogy azt állítod, hogy kb. azt tudja, amit az R1. Ezen őszintén meg volnék döbbenve! Azt gondolnám, hogy gyorsabb az R1.

Nem bírnék lehagyni egy 750-es gixxert...?
Ja bár én nem érzem hiányát az injektornak nagyon meg vagyok vele elégedve, bár nagyon úgy fest a dolog, hogy a másik nagy kedvenc a sárga-fekete GSX-R 750 "00 (csőrős) szinte úgyan ezeket tudta volna nyújtani, úgyan ennyi pénzért, de az R1 állítólag jobban tartja az árát.

Szerintem nagyon jó motor, szeretek vele gépelni, bár az első villa nagyon meredek, de az üléspozíció és a kormány lábtartó háromszög nekem sokkal jobban bejön, mint a GSX-R 600 on (elötte olyat néztem)

Mellesleg egy mutatós szép darab
Hja, a 02-03 a Pohi gépe, az már injektoros, és ott már ordít a különbség a régi és az új között. Az már nem csak egy kicsit módosított, henem egy teljesen más gép. Sokkal f@xább, korszerűbb!