Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már nyomozom Neked az infót.
Az egyik távartó 6mm-rel hosszabb a másiknál.

(így akartam)
MilleRR!

A két távartó 6mm-rel hosszabb a másiknál.
Kimértem a blokktól a távolságot,elméletileg ha jól mértem akkor a hosszabbik gomba(távtartója)
kerül a bal oldalra.
Tehát már csak azt kellene megtudni,hogy milyen nyomatékkal(Nm)kell meghúzni.
És lehetne is föltenni.
Nos, hogy ezt hogy számolja ki ebből a kis készülék, azt nem tudom neked mennél jobban elmagyarázni elektronikailag, merthogy nem igazán értek az elektronikához. Egy biztos. Tényleg megcsinálja ennyiből (az én R1 emen is így működik). Viszont ha szeretnéd, küldök Neked egy magyar nyelvű leírást róla. geri@danger.hu
Bocsi, de ez nekem nem kóser.
Ha csak a fordulat jeladóra van kötve, honnan tudja, hogy mikor behúzott kuplunggal lassulva gangolsz vissza, hogy 2-t vagy 3-mat tettél vissza? A fordulat közben nem változik...
Megbánni?Dehogy is.
Eddig 50 km-t mentem vele,(az is majdnem üldözésbe fulladt)még nincs le vizsgáztatva.
Bővebbet majd 1-2-t Mátrázás után tudok mondani.+bejáratás.
Jó éjt mindenkinek!
Neked is!
Ja,és a fejidom és az alsó idom matt.
Ebben tér el a 2007-es től.
Na akkor holnap mindenki vegyen 1-et! Jó éjt.................................
Tényleg! Ezt nyomoztuk nemrég.
Nem bántad meg, hogy vettél?
Az enyém grafit arany felirat.
Úgy tudom EU-ba csak ez van,USA modell a fekete.
Még nem! De, fogok!
Te vettél már esetleg?
Vettél Te is 1-et?
Zorro motor arany színű R1 felirattal áll ott a szobában? Azt hiszem nekem is
Nos ha már ilyen nagy port kavart, akkor megválaszolok 1-2 kérdést ami felmerült.
Szóval az általam képként beillesztett fokozatkijelző ára 24.900.- ft, amiből most 20% kedvezményt adunk.
A ledsor, az váltóvillantó. Be lehet állítani egy adott fordulatszámhoz, hogy villanjon (értelemszerűen).
A készülék univerzális. A mai "modern" motorok (kb.2000 től) 95% ára felszerelhető. Összesen 3 db kábelt kell bekötni. 1: pozitívra 2: negatívra 3: fordulatszám jeladó kábelre. Plusz van egy program kábel, ami megdöbbentő módon, a fokozatok, és a váltó villantó felprogramozásához kell . Röviden ennyi.
Arról pedig, hogy kell-e vagy nem, a személyes véleményem az, hogy nyilván aki abszolút kezdő, annak biztos hogy mindíg jól jön. Aki nem az (én magamat is ide sorolom nagyképűen ), annak is sok esetben jól jön. Személy szerint akkor látom legnagyobb hasznát, ha pl. közeledek egy lámpa felé, és egyszerre több sebességet váltok vissza. Ilyenkor (ritkán ugyan), de előfordul, hogy nem taposok elég erélyesen a váltókarra, és nem vagyok biztos abban, hogy ténylegesen sikerült-e annyi fokozatot visszaváltanom, amennyit épp akartam. Ezt mindenki döntse el maga, hogy szüksége van-e ilyenre. De kijelenteni, hogy tök felesleges, épp olyan balgaság, mint azt állítani, hogy mindenképp szükséges. -szvsz-
Azért olyan sokat nem .. mi van idő vákuumba kerültél.
Ezek már a motorozás hiánya tünetek
Itt áll a szobában az új gép,csak a zsir lett leégetve a dobról és kész.
Mennyit is kell még aludni tavaszig? Beszarás.
Ne hisztizz már! Inkább vegyél te is!
Vannak fikázós bölcselkedő kiscsikók, akik nem tudják hány kilósak, de ha jól emlékezem vannak súly problémai!
Bocs, Z3 nem sértésnek szántam !
Bignek elfogyott a sör.
Nem vagyok hajlandó olvasni tovább ezt a topicot....
De! De vegyen! Jó az ha van.
Azt hittem,hogy mi van,aztán kiderült,hogy dehogy is