A két távartó 6mm-rel hosszabb a másiknál.
Kimértem a blokktól a távolságot,elméletileg ha jól mértem akkor a hosszabbik gomba(távtartója)
kerül a bal oldalra.
Tehát már csak azt kellene megtudni,hogy milyen nyomatékkal(Nm)kell meghúzni.
És lehetne is föltenni.
Nos, hogy ezt hogy számolja ki ebből a kis készülék, azt nem tudom neked mennél jobban elmagyarázni elektronikailag, merthogy nem igazán értek az elektronikához. Egy biztos. Tényleg megcsinálja ennyiből (az én R1 emen is így működik). Viszont ha szeretnéd, küldök Neked egy magyar nyelvű leírást róla. geri@danger.hu
Bocsi, de ez nekem nem kóser.
Ha csak a fordulat jeladóra van kötve, honnan tudja, hogy mikor behúzott kuplunggal lassulva gangolsz vissza, hogy 2-t vagy 3-mat tettél vissza? A fordulat közben nem változik...
Megbánni?Dehogy is.
Eddig 50 km-t mentem vele,(az is majdnem üldözésbe fulladt)még nincs le vizsgáztatva.
Bővebbet majd 1-2-t Mátrázás után tudok mondani.+bejáratás.
Nos ha már ilyen nagy port kavart, akkor megválaszolok 1-2 kérdést ami felmerült.
Szóval az általam képként beillesztett fokozatkijelző ára 24.900.- ft, amiből most 20% kedvezményt adunk.
A ledsor, az váltóvillantó. Be lehet állítani egy adott fordulatszámhoz, hogy villanjon (értelemszerűen).
A készülék univerzális. A mai "modern" motorok (kb.2000 től) 95% ára felszerelhető. Összesen 3 db kábelt kell bekötni. 1: pozitívra 2: negatívra 3: fordulatszám jeladó kábelre. Plusz van egy program kábel, ami megdöbbentő módon, a fokozatok, és a váltó villantó felprogramozásához kell . Röviden ennyi.
Arról pedig, hogy kell-e vagy nem, a személyes véleményem az, hogy nyilván aki abszolút kezdő, annak biztos hogy mindíg jól jön. Aki nem az (én magamat is ide sorolom nagyképűen ), annak is sok esetben jól jön. Személy szerint akkor látom legnagyobb hasznát, ha pl. közeledek egy lámpa felé, és egyszerre több sebességet váltok vissza. Ilyenkor (ritkán ugyan), de előfordul, hogy nem taposok elég erélyesen a váltókarra, és nem vagyok biztos abban, hogy ténylegesen sikerült-e annyi fokozatot visszaváltanom, amennyit épp akartam. Ezt mindenki döntse el maga, hogy szüksége van-e ilyenre. De kijelenteni, hogy tök felesleges, épp olyan balgaság, mint azt állítani, hogy mindenképp szükséges. -szvsz-
Ezek már a motorozás hiánya tünetek
Itt áll a szobában az új gép,csak a zsir lett leégetve a dobról és kész.
Mennyit is kell még aludni tavaszig? Beszarás.
(így akartam)
A két távartó 6mm-rel hosszabb a másiknál.
Kimértem a blokktól a távolságot,elméletileg ha jól mértem akkor a hosszabbik gomba(távtartója)
kerül a bal oldalra.
Tehát már csak azt kellene megtudni,hogy milyen nyomatékkal(Nm)kell meghúzni.
És lehetne is föltenni.
Ha csak a fordulat jeladóra van kötve, honnan tudja, hogy mikor behúzott kuplunggal lassulva gangolsz vissza, hogy 2-t vagy 3-mat tettél vissza? A fordulat közben nem változik...
Eddig 50 km-t mentem vele,(az is majdnem üldözésbe fulladt)még nincs le vizsgáztatva.
Bővebbet majd 1-2-t Mátrázás után tudok mondani.+bejáratás.
Ebben tér el a 2007-es től.
Nem bántad meg, hogy vettél?
Úgy tudom EU-ba csak ez van,USA modell a fekete.
Szóval az általam képként beillesztett fokozatkijelző ára 24.900.- ft, amiből most 20% kedvezményt adunk.
A ledsor, az váltóvillantó. Be lehet állítani egy adott fordulatszámhoz, hogy villanjon (értelemszerűen).
A készülék univerzális. A mai "modern" motorok (kb.2000 től) 95% ára felszerelhető. Összesen 3 db kábelt kell bekötni. 1: pozitívra 2: negatívra 3: fordulatszám jeladó kábelre. Plusz van egy program kábel, ami megdöbbentő módon, a fokozatok, és a váltó villantó felprogramozásához kell . Röviden ennyi.
Arról pedig, hogy kell-e vagy nem, a személyes véleményem az, hogy nyilván aki abszolút kezdő, annak biztos hogy mindíg jól jön. Aki nem az (én magamat is ide sorolom nagyképűen ), annak is sok esetben jól jön. Személy szerint akkor látom legnagyobb hasznát, ha pl. közeledek egy lámpa felé, és egyszerre több sebességet váltok vissza. Ilyenkor (ritkán ugyan), de előfordul, hogy nem taposok elég erélyesen a váltókarra, és nem vagyok biztos abban, hogy ténylegesen sikerült-e annyi fokozatot visszaváltanom, amennyit épp akartam. Ezt mindenki döntse el maga, hogy szüksége van-e ilyenre. De kijelenteni, hogy tök felesleges, épp olyan balgaság, mint azt állítani, hogy mindenképp szükséges. -szvsz-
Itt áll a szobában az új gép,csak a zsir lett leégetve a dobról és kész.
Mennyit is kell még aludni tavaszig? Beszarás.
Bocs, Z3 nem sértésnek szántam !