MITKERESELTEITT? Aztán meg majd jössz hogy "csinájjukmámmegnekemisna" Amúgy Rózsimamánál szerintem van!Megnézem nála ,úgyis megkérdezi mihez kell ..........................de nem árulom el neki! észrevenné ha lenne trabim.
Május 07-én hoztam haza 0km-el.
Meg kb. 1 1/5 hónapja"tettem le",vagyis azóta csak nagyon ritkán megyek és csak keveset.
Nem szeretek fázni.
Miért kérded?sok vagy kevés
Ja,...azt tegyük hozzá,hogy minden második hétvégén melózom,tehát az eleve kiesik,a menetből.
Hali
Bocsi hogy belekontárkodok a rendszámtábla hajlításba.A nyáron összefutottam egy bugaci sráccal és a gsxr jén úgy volt megoldvahogy a zsanér a lámpa alatt volt az idomba, vagyis nemlehetett látni.Egy ablaktörlőmotor az űllése alatt volt bovdennel oda vissza bekötve,vagyis kézi mozgatásra nem reagált.A kapcsolója az idomba volt beépítve,ráadásul még külön biztivel is ellátta.É s arendszám a sárvédő alá fordult meg.Majdnem dobtam egy hátast amikor előttem 120nál eltünt a rendszámja.Na ezt kéne lekoppintani.
Üdv all.Nekem egy 2004 es R1 em van és a kérdésem hogy milyen olajat rakjam bele?Ban aki azt mondja 10/40w,de mostmeg egy két embertöl hallottam hogy nagyon kényes az oljara az r1 ecske és igy ők 20/50 et ajánlanak mindenképp.Vélemények?Elöre is köszi.
Bocs, hogy belevau, de én autóban már végigjátszottam a xenon témát.
A 4300 a tuti. Jó lehet a max. 5000, de azt csak D1-2 foglalatokban kapsz. A 6000 már feltűnően kék, és szürkületben meg esőben semmit nem látsz vele, viszont a fehér csík meg a rendszámok szinte vakítanak. Az ennél magasabb meg már használhatatlan, csak show-elem.
2-4000K semmit sem ér szinte, legjobban a 6000K-nel látsz (ez a szép tiszta fehér). Utána jön a 8000K ami már kékes színű, sokkal mutatósabb, de romlik a látás vele. Van még 10000K és a fölött, de azoknak már semmi értelmük sincs, inkább show célokra használják és ha jól tudom, nem is teljesen szabályos.
Csak 98-tól van R1 ...
Csak aki gondolja!
Szerintem nem sok,de nem is kevés ...
Yamalube 4-FS
Yamalube 4-FS
Meg kb. 1 1/5 hónapja"tettem le",vagyis azóta csak nagyon ritkán megyek és csak keveset.
Nem szeretek fázni.
Miért kérded?sok vagy kevés
Ja,...azt tegyük hozzá,hogy minden második hétvégén melózom,tehát az eleve kiesik,a menetből.
A jövő szezont egyből olajcserével kezdem,utánna gumi.
Bocsi hogy belekontárkodok a rendszámtábla hajlításba.A nyáron összefutottam egy bugaci sráccal és a gsxr jén úgy volt megoldvahogy a zsanér a lámpa alatt volt az idomba, vagyis nemlehetett látni.Egy ablaktörlőmotor az űllése alatt volt bovdennel oda vissza bekötve,vagyis kézi mozgatásra nem reagált.A kapcsolója az idomba volt beépítve,ráadásul még külön biztivel is ellátta.É s arendszám a sárvédő alá fordult meg.Majdnem dobtam egy hátast amikor előttem 120nál eltünt a rendszámja.Na ezt kéne lekoppintani.
Nekem ezt öntötték bele 1000-es szervíz után.
A 4300 a tuti. Jó lehet a max. 5000, de azt csak D1-2 foglalatokban kapsz. A 6000 már feltűnően kék, és szürkületben meg esőben semmit nem látsz vele, viszont a fehér csík meg a rendszámok szinte vakítanak. Az ennél magasabb meg már használhatatlan, csak show-elem.
Afam láncról hallottatok valamit?