Lehet azt is mondani hogy nyugodtabb az ember ha van valami jó gép a garázsba még ha nem is megy vele sokat
Persze az lenne a jó ha új motort venne az ember abba nincs akkora lutri, de hát ki a tökömnek van annyi pénze rá. én úgy voltam vele hogy lakásra gyűjtök már viszont motorozást nem szeretném abbahagyni így 1 misi körül nézek valamit. Aztán azt veszem meg ami állapotra a legjobb. Az se gond ha épp 600-as csak legyen tényleg jó, még ha 50000 km is van benne. Pénteken kiderül lesz új családtag
Te is ember vagy, vehettél volna YBR125-öt, de nem azt vettél és ebben a birtoklás vágyai is benen van, hogy legyen valami menő a garázsban. Ezt kár tagadni, mindenki így van vele.
Nekem volt olyan, hogy 2000 és 12 000, szóval változó. Viszont, amikor keveset mentem akkor sem adtam el a motort csak azért mert mások szerint nekem felesleges.
Köszi az infot pohi! Pénteken megyek megnézni, ha tényleg jó el is hozom. Várpalotán ismerem szerencsére yamahásokat és tényleg hozzájuk vitték és valós a km benne. Az meg hogy ki mennyi használ egy motort sok mindentől függ. Nekem volt olyan szezonom amikor 1500 km-t mentem, máskor meg 9000 et. szóval eléggé változó. Ha meg nem olyan élőbe úgyse hozom el ilyen egyszerű.
Pohi milyen gyertya való bele és milyen olajat szeretnek ezek?
2002-esem most tart 87.000 km-nél óra szerint. Köszöni szépen jól van :)
Az tény, hogy költöttem rá, hogy gatyába rázzam, de ordenáré nagy baja nem volt.
Az hogy a tömszelence elfáradt megérthető, haver 2014-es cbr 1000 rr-jében kezdetektől átenged. Ez volt a legszutyokabb meló kicserélni.
Az első telók voltak kukásak, mert bemaródtak....a szelep korongok határon voltak, olaj, szűrők, gyertya amúgy is alap csere....a külső csicsák, meg tulaj függőek én költöttem rá.
A gyári 14,5-ös hengernyomás értéktől sincs messze a 13,8-14-es mért érték.
Az a baj ezeknél, hogy nem látsz bele a blokkba és még senkit nem láttam úgy motort venni, hogy megbontja a blokkot és belenéz, vagy nyomást mér. Szóval lutri a motor vásárlás....
A külsőből tudsz levonni következtetést, de ha pályáztak és a gyári idom meg a padláson volt letakarva és karcmentesen visszarakják akkor már az se mérvadó.
Persze ilyenkor jön a nézzük át rendesen többen dolog, ami tapasztalatom szerint nem mindig válik be, mert vásárláskor átsiklasz apró hibák felett.
Érdemes átnézni a csavarokat, látszik e bontás nyoma, vagy a dekli vissza e van szilózva, kavics felverődések, hűtő mennyire van szétrobbantva bogárfejekkel, stb.
Én inkább onnan közelíteném meg, hogy minek egy olyan motorra akrapovic rendszer+powercommander3+sportlégszűrő összeírva amivel nem pályáznak és szinte nem is közlekednek :D Na meg az első teleszkóp átszelepelve......az aztán nagyon fontos közútra........ :D meg a leszedett hátsó lábtartó is.
Mert még a tengely és bukógombát megérteném....
Egyébként szép motor, ha motorikusan rendben van akkor megéri az árát, bár az apróban azt hiszem akciósan 1.1az ára...
Akkor ha valaki írását másoljam, fordítsuk meg a kérdést
Miért vesz valaki motort ha nem motorozik ? Hogy legyen?
Rendben nem kell mindenkinek évi 20-22000lm motorozni ahogy a haverom teszi pedig nov tol februárig nem gurul,de évi 1000-1500km el nagy rutin lehet,és reflex főleg,szóval minek tehenet tartani ha nem tejjel?
V4 Panigalé a legújabb vas.
Persze az lenne a jó ha új motort venne az ember abba nincs akkora lutri, de hát ki a tökömnek van annyi pénze rá. én úgy voltam vele hogy lakásra gyűjtök már viszont motorozást nem szeretném abbahagyni így 1 misi körül nézek valamit. Aztán azt veszem meg ami állapotra a legjobb. Az se gond ha épp 600-as csak legyen tényleg jó, még ha 50000 km is van benne. Pénteken kiderül lesz új családtag
De jól mutat a garázsban!
Tudom hogy ezerszer volt már téma,de...olaj.
Shell advance 15w50 rn09 be? Valakinek tapasztalat ?
Pohi milyen gyertya való bele és milyen olajat szeretnek ezek?
Az tény, hogy költöttem rá, hogy gatyába rázzam, de ordenáré nagy baja nem volt.
Az hogy a tömszelence elfáradt megérthető, haver 2014-es cbr 1000 rr-jében kezdetektől átenged. Ez volt a legszutyokabb meló kicserélni.
Az első telók voltak kukásak, mert bemaródtak....a szelep korongok határon voltak, olaj, szűrők, gyertya amúgy is alap csere....a külső csicsák, meg tulaj függőek én költöttem rá.
A gyári 14,5-ös hengernyomás értéktől sincs messze a 13,8-14-es mért érték.
Az a baj ezeknél, hogy nem látsz bele a blokkba és még senkit nem láttam úgy motort venni, hogy megbontja a blokkot és belenéz, vagy nyomást mér. Szóval lutri a motor vásárlás....
A külsőből tudsz levonni következtetést, de ha pályáztak és a gyári idom meg a padláson volt letakarva és karcmentesen visszarakják akkor már az se mérvadó.
Persze ilyenkor jön a nézzük át rendesen többen dolog, ami tapasztalatom szerint nem mindig válik be, mert vásárláskor átsiklasz apró hibák felett.
Érdemes átnézni a csavarokat, látszik e bontás nyoma, vagy a dekli vissza e van szilózva, kavics felverődések, hűtő mennyire van szétrobbantva bogárfejekkel, stb.
Mert még a tengely és bukógombát megérteném....
Egyébként szép motor, ha motorikusan rendben van akkor megéri az árát, bár az apróban azt hiszem akciósan 1.1az ára...
Miért vesz valaki motort ha nem motorozik ? Hogy legyen?
Rendben nem kell mindenkinek évi 20-22000lm motorozni ahogy a haverom teszi pedig nov tol februárig nem gurul,de évi 1000-1500km el nagy rutin lehet,és reflex főleg,szóval minek tehenet tartani ha nem tejjel?