Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ábri. Azt vettem észre hogy feltoltam a refit egy belső sávba alvó picsa miatt és ledadogott, illetve 170nél indexeltem és akkor is ledadogott míg rajta volt az index. Aztán M0ról lejőve táncolt a gép 90nél a 40es kanyarba olyan volt mint amit mondtál hogy alacsony a nyomás. Bementem a kútra elöl 2,4 hátul 2,8 volt. Mogyin az öreglányt előzve is ledadogott 2-3 ba 6000 nél. Lehet az aksi szar mert az van vagy 3 éves még a bélué volt.
Tetszik nekem is.Hátsó gumit kell venni rá
Szép motor.
Pedig ezt neked kell eldöntened.
Szia Sanyi.Hát jó jó de nem olyan könnyen kezelhetö mint a transalp.Nem tudom mit csináljak
Szép motor, de elbasztad hátulról nem csináltál képet
Na és milyen?
Az külön jó hogy kétszer is voltam nálatok mostanában de a mikrót mind a ketten lefelejtettük.
Qrvajó hogy a képeim nem jelennek meg.
A rofilkèpemen ott van mellettem a motor,nèzd még.
Csak próbáld ki ahogy felajánlotta. Eldönteni hogy kell-e ráérsz majd utána.
Karburátortisztítóknak: előzmény
Az úgy jól hangzik. Ha még be is számolja a Transalpot,az még jobb. Akkor hajrá! Szurkolok,hogy meglegyen.
2001 es 1200 as ès 1900 euróèrt enyèm,vsgy adom a transalpot ès megeggyezünk mennyivel toldjam meg.Eredetileg azt mondta,hogy használjam,ès ha tetszik megdumáljuk hogy legyen.Neki nincs ideje motorozni.idèn ki sem tolta az udvarról.
Jól van,én a saját szemszögemből nézem a dolgokat. Nekem már 800 ezer sem olcsó.
a nemolcsó az nem az
Mennyi az ára ha nem titok?
Jó lesz az. Barátomnak van,sokat megy,és keményen hajtja. Semmi probléma nem volt még vele,csak nem olcsó verdák. Az övé 2003-as,800 000ft volt tavaly.