Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendkívül hasznos része a dolognak.
szerszámlista odaát.
kilazítod a 4 vagy 6 db csavart ami a telót fogja és figyeled felül hogy mennyit megy fel mind2 oldalon ua legyen és kész
jó most olvasom hogy első :D
első vagy hátsó?
Ha első besüllyeszted a villahidat de max 2cm mert felüt ha hátsó akkor csak a kutyacsont csere segíthet de ott a láncfeszességre is figyelni kell.
Vettem egy karburátor tisztító céleszközt.
fzr 600 on elso telon hogyan lehet allitani hogy alacsonyabb legyen ?
Szokatlanul negatív vagy ma Pakolsz már?
Nem jó.
Ez valahogy úgy hangzik mint amikor az utca embere pár sör után bejelenti a haveroknak hogy Vettel Ferrarijával ugyan még nem ment de nem jelentene gondot, az is csak egy autó.
Sanyának fogalma sincs hogy mit beszél. Egy ilyen gép még alkalmatlanabb a teherautók feltartására mint az FZR. (láccik hogy nem ment még ilyesmivel)
Nekem a fehér teflonos valvoline teljesen bejött ,mondjuk az volt az első hogy lecseréltem a szórófejet hosszabb csövesre
Igazából még nézelődnöm sem szabadna,mert nincs még pénz rá. Egyébként meg tök mind1,csak karbis ne legyen.
Látom Sanya tudod mi a jó! Egy ilyen rr-re én is szivessen vevő lennék
nincs
szerintem motul lánc spyré az jo igaz elég draga 3500ft
nemismerem
castrol vagy mol amit használok
a kék valvoline nagyon ragad és összevissza fúj a csöve
Ez nem gagyi,biztos jó.
Ilyen láncsprét vettem. Valakinek tapasztalat?
De nekem egy ilyen is megteszi.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_929rr_nagyszervizelt-10223257
Kicsi,és a forg hely pont 100. De jövőre talán lesz 6-700 motorra.
Azt mondtad, a Hornet kicsi méretileg... meg aztán ez hülyeség, ami oda van írva, 24 eFt-ból a forg helyezés nincs meg, inkább egy 100as
Szóval 800 felett járunk megint
Egyébként a Honda jó motor sztem.
Ez is injektoros pl.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_900_f_hornet-10316836