Csövi, az egész ucca a tied? mert más a kiindulás, mint az érkezés egyébként mivel csinálod, valami android app? Én a múlt 7 óta vindóz fonozok, arra is kéne keresni valami hasonlót...
Ui: kerestem a házad a mapsen, de csak egy nagy barna luxus kérót találtam, az a tied?
Na, csak elmentem ma is tekerni. De ezt a genyó kutyát nem bírom lehagyni még a leggyorsabb fokozatban is ott szalad mellettem és szerintem még röhög is magában. Itt az útvonal vannak képek is ha valakit érdekel:
Én 6ért vettem régebben a Bázis Motornál volt akciós. De az enyém nem ér bele az olajba mert fogaskerék van alatta csak egy kis pöcse van és a ráfröcsögő olajat méri. Szerintem az később mutatja a valós értéket...
A buszban is van olajhőmérséklet mérő,de ott viszonylag hamar el kezd melegedni. De amíg hideg,addig nem valami bizalomgerjesztő hangja van. Most enyhe időben kb 10 perc alatt éri el az 50 fok körnékét,és ott már rendben van. Egyébként használat közben 95-105 fok az állandó hőmérséklet. Ez nyáron biztos lesz magasabb is.
Ezzel szokták kinyírni a blokkot idő előtt.
Indítás után pár perc múlva (rosszabb esetben azonnal) elkezdik húzni a gázt állat módon (10e felett) miközben az olaj még "hideg".
Amíg a (megfelelő minőségű) friss olaj úgy ahogy el tudja látni a feladatát ilyenkor is, ez az olajcsere vége felé már nem annyira igaz.
Először általában a vezérlés alkatrészein látszik meg a kopás de a többi cuccot sem kíméli az ilyen használat.
Nálam a pözsónál (dízel) szintén nem jó hogy a 7-8 km alatt még a víz sem éri el a 70 fokot sem, nem hogy az olaj az ideális hőmérsékletet. (főleg télen)
Én teherautó méretű kompresszorokkal dolgozom, ezek is siklócsapágyasak és a kompresszortengely 11.000-et forog. Ezeknél is indítási feltétel a min. 28'C-os olajhőfok és az indító olajszivattyúnak mennie kell (min. 0,8 bárt kell körbetolnia) addig hiába is kattintgatok a start ikonra. (elektromos olajfűtés van az olajtartályban)
Kenéshiány/sz&r kenés esetén meg ott sincs másként mint egy motorblokkban:
Ui: kerestem a házad a mapsen, de csak egy nagy barna luxus kérót találtam, az a tied?
Cső, nem jelenik meg az oldal
http://www.sports-tracker.com/...
Indítás után pár perc múlva (rosszabb esetben azonnal) elkezdik húzni a gázt állat módon (10e felett) miközben az olaj még "hideg".
Amíg a (megfelelő minőségű) friss olaj úgy ahogy el tudja látni a feladatát ilyenkor is, ez az olajcsere vége felé már nem annyira igaz.
Először általában a vezérlés alkatrészein látszik meg a kopás de a többi cuccot sem kíméli az ilyen használat.
Nálam a pözsónál (dízel) szintén nem jó hogy a 7-8 km alatt még a víz sem éri el a 70 fokot sem, nem hogy az olaj az ideális hőmérsékletet. (főleg télen)
Én teherautó méretű kompresszorokkal dolgozom, ezek is siklócsapágyasak és a kompresszortengely 11.000-et forog. Ezeknél is indítási feltétel a min. 28'C-os olajhőfok és az indító olajszivattyúnak mennie kell (min. 0,8 bárt kell körbetolnia) addig hiába is kattintgatok a start ikonra. (elektromos olajfűtés van az olajtartályban)
Kenéshiány/sz&r kenés esetén meg ott sincs másként mint egy motorblokkban: