Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bármi lehetséges. Pénz alkatrész és szerszám kérdése.
Korrigáltam a hiányosságot Általában elfelejtem bekapcsolni induláskor később jut eszembe. Sport Tracker app. A barna luxus kecó nem az enyém
Ezt a szíjhajtást rá lehet rakni bármire?
Csövi, az egész ucca a tied? mert más a kiindulás, mint az érkezés egyébként mivel csinálod, valami android app? Én a múlt 7 óta vindóz fonozok, arra is kéne keresni valami hasonlót...

Ui: kerestem a házad a mapsen, de csak egy nagy barna luxus kérót találtam, az a tied?
Most már nekünk is. meg is nézem, merre csavargott a szaki
Nekem megvan.
Cső sztem nem tudja, hogy másnak nem jelenik meg az oldal mert ő be van lépve, neki jó a link...

Cső, nem jelenik meg az oldal
Itt?
Ott még a madár se jár. De teknőst már láttam.
Háááát, érdekes helyeken jártok a kutyával.
Na, csak elmentem ma is tekerni. De ezt a genyó kutyát nem bírom lehagyni még a leggyorsabb fokozatban is ott szalad mellettem és szerintem még röhög is magában. Itt az útvonal vannak képek is ha valakit érdekel:

http://www.sports-tracker.com/...
Mindent elkéregető nézés.
Azért ez sem kispálya!
Azért álltam meg mert megtetszett a környezet. Megyek ma is ha hazaértem.
Hivatalosan az anyja németjuhász-stafford keverék az apja meg golden retriever. De a srác erdő mellett lakott úgyhogy bármi megtörténhetett...
Én 6ért vettem régebben a Bázis Motornál volt akciós. De az enyém nem ér bele az olajba mert fogaskerék van alatta csak egy kis pöcse van és a ráfröcsögő olajat méri. Szerintem az később mutatja a valós értéket...
Ja de hát ez egy komoly változat. Az ebay-es elég nevetséges.
A buszban is van olajhőmérséklet mérő,de ott viszonylag hamar el kezd melegedni. De amíg hideg,addig nem valami bizalomgerjesztő hangja van. Most enyhe időben kb 10 perc alatt éri el az 50 fok körnékét,és ott már rendben van. Egyébként használat közben 95-105 fok az állandó hőmérséklet. Ez nyáron biztos lesz magasabb is.
Cső, ennek a kutyának olyan sunyi róka feje van... lehet, hogy valamelyik felmenője a vadászaton nem üldözött, hanem menekült?
Egyébként nagyon jó kép.
Ezzel szokták kinyírni a blokkot idő előtt.
Indítás után pár perc múlva (rosszabb esetben azonnal) elkezdik húzni a gázt állat módon (10e felett) miközben az olaj még "hideg".
Amíg a (megfelelő minőségű) friss olaj úgy ahogy el tudja látni a feladatát ilyenkor is, ez az olajcsere vége felé már nem annyira igaz.
Először általában a vezérlés alkatrészein látszik meg a kopás de a többi cuccot sem kíméli az ilyen használat.
Nálam a pözsónál (dízel) szintén nem jó hogy a 7-8 km alatt még a víz sem éri el a 70 fokot sem, nem hogy az olaj az ideális hőmérsékletet. (főleg télen)
Én teherautó méretű kompresszorokkal dolgozom, ezek is siklócsapágyasak és a kompresszortengely 11.000-et forog. Ezeknél is indítási feltétel a min. 28'C-os olajhőfok és az indító olajszivattyúnak mennie kell (min. 0,8 bárt kell körbetolnia) addig hiába is kattintgatok a start ikonra. (elektromos olajfűtés van az olajtartályban)
Kenéshiány/sz&r kenés esetén meg ott sincs másként mint egy motorblokkban:
Évek óta üzemel. (de buzik )
kb 30perc ora szerint mire olaj uzemi hőfokra melegszik komoly mi !!!!! mart viz rég felmelekszik mig olaj 45 50fokos