Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre lehet csak a tartófület kellene felhegeszteni, meg egy új krómozás kell rá. Szerintem ennyit megér a dolog, és később erre tehetsz dobozokat is.
Az első konzolom más motorra készült, most már szerencsére van gyári.
http://www.ebay.de/itm/Kofferh...
Ja, teszek fel képet a gyári FZ-750 konzolról, szerintem az FZR-en is meg lehet hasonlóan csinálni.
A segédvázhoz kell rögzíteni ami tartja majd és kilóg az idom alól. A merevítés mehet a lábtartóhoz.
A csomagrögzítőhöz is csavaros bilinccsel,hogy ne legyen kifurkálva.
Az egyik fix pont a lábtartó csavarjához egy laposvas,vagy köracél rúd,a csomagrögzítőhöz két u profillal,de majd ha a lakatos megcsinálta a keretet megnézzük hogy hová is lehetne átalakítás nélkül rögzíteni.
Sanyi,hová akarod fogatni a táskák vázait? Nèzegettem hova tudnèk csinálni valami táskatartót,de nincs dok opció
De furcsa ezekkel a gumikkal.
Nálunk a faluban ahol a kisház van,nyílt egy sajtműhely.
Kicsi változás csak
Nagyából 350 km/nap
Jó, de nem uaz, mint ami volt? nem néztem még meg alaposan. Én is azt mondom, amit Csövi, ne legyen 400-nál több semmiképp egy napra, de inkább kevesebb. Ismeretlen hegyi utakon (szerpentin, útminőség) 50 km/h átlagnál jobb nem fog kijönni.
Mit szolsz az útvonalhoz?
Gondoltam, trendi leszek, mostanában úgyis az ölelkezős buzulás itt a menő
Kedves József,ön túl szígorú.
A túra előtt olajat kell cserélnem a gtr-be. De milyen olajat vegyek?
"kiwi vok"? László ön kezd elmozdulni a homoszekszualitás irányába.
Csgo-t nem szeretem,ahhoz én már lassú vagyok.
Én már semennyire nem tolom
37-darab van,de inkább csak hétvégén tudok játszani.