Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom hogy van-e de az biztos hogy rendes emberek laknak arrafelé.
http://hvg.hu/itthon/20151229_...
Van valaki Gyöngyöspata közelében? Ott találtam gumit a motoromra... Me Sportec K5, ha nem jó, még gyorsan beszéljetek le
Új, de 2012-es, ez annyira nem izgat.
1,5 Kw-os motor, állat! (bőven nagyon sok volt rá)
A fordulatszáma volt a lényeg, köszi még egyszer.
Köszi, leesett, az ékszíjtárcsa méretei. (először nem fogtam hogy mi ez )
A fúlia átmèrői
Kicsi 36 mm
Közèpső - 59 mm
Nagy -83 mm
huh akkor ez most szar évad volt azóta csak 17e mentem
2014.06.05
Lassan be lesz járatva.
mikor volt robeszéknál a buli?
Én hallottam már róla hogy hogy csinálják.
Az fzr-nek görgős vez.lánca van ami a blokk közepén fut. (ellentétben néhány átgondoltabb konstrukcióval ahol oldalt van és fogaslánc)
Ha végtelenített láncot veszel akkor azt meg kell bontani és egy nittelőszemmel összerakni vagy szét kell szedni a blokkot de az meg nem olyan jó szórakozás. (azaz ne végtelen láncot vegyél, a nittelő szem benne van a lánc mellett)

-idomok-tank-légszűrőház-karbisor le
-a hűtőt célszerű levenni mert szűk a hely
-szelepfedél le
-ha már ott vagy akkor szelephézag ellenőrzés (hidegen sz: 0,11-0,20mm k: 0,21-0,30mm)
-két vez.tengely ki
-vez.lánckerék kis csavarjait a blokkba nem beleejteni (rongyot tömni az aknába és akkor nem lesz szerszámokkal dobálózás a műhelyben)
-rugós feszítő ki (hátul a karbisor alatt van)
-első vez.lánc csillapító sín ki (csak be van téve és lóg, nem rögzíti semmi)
-a láncot vagy el kell vágni vagy elköszörülni egy szemet és szétnyomni mint a bringaláncnál
-összeakasztani az új láncot a régivel és befűzni
-berakni a nittelőszemet és elnyomni végeit (nem ajánlott paraszt változat: kalapáccsal gyengéden összeütögetik és bíznak benne hogy nem fog szétjönni, erősen ütik és közben megroppantják a szemet aztán bíznak benne hogy nem fog elszakadni, normálisan meg nittelő szerszámmal nyomják meg ahogy azt kell és jó lesz)
-vez.lánc csillapító vissza
-szelephézag korrekció ha kell
-két vezérműtengely be (nyomatékkulcs alap: leszorító csavarok 10Nm)
-vezérlés beállítás-körbeforgatva ellenőrzés
-rugós feszítő vissza
-szelepfedél vissza
-idomok, stb. vissza
Éééééén is akarok menni, de csak előtte egy héttel ha tudom, hogy ráérek e, az már jónak számít... :(
Sziasztok! Misi vagyok. Érdeklődnék, hogy valaki cserélt e már FZR1000-en vezérműláncot? Először csinálok ilyet és tudni szeretném mik a buktatók, mire kell figyelni. Esetleg, ha tud valaki videót azt megköszönném.
Dèlután skypolunk?
Mert melózok egy kicsit aztán megdumáljuk ès optimizálunk
most linkeltem be az előbb
Arni, az utolsó szállás mennyire fontos, hogy ott legyen? Mert esetleg jobb lenne közelebb MO-hoz, mert Sanyinak 450, pestieknek 390 lesz a hazamenős napon.
de ez csak 1 5let (engem nem is nagyon érint, nekem csak 200valamennyi)
Kb 1900 kilomèter lessz neked de ma átnèzem ès kiirom a pontos utvonalat.
Én vissza keresgettem, mert nem emlékeztem már...

Javaslat.
Elsö nap nektek út ,én várok.
Mit szolnátok Nagykárolyhoz találkozóhelynek jó,én állom a vacsorát és megnézhetjük a Károly gróf kastélyát(ahol már Thomas járt)este buli összeismerkedés.
Második nap!
Elsö erdélyi turanap,nagyon szép hegyvidékes úton lemennénk tordára megnézzük a tordai hasadékot és a sóbányát.Utánna letekernénk Szovátára (nagy üdülöterület:medvetó stb)ahol megszállnánk.
Második turanap (a legkeményebb)Transzfogaras,vidraru tó,Vajdahunyad ahol megnézhetjük a várat.
Harmadik turanap Rövidebb:Felsögirda ahol megnézhetjük a jégbarlangot és pihenhetünk

Alvó állomások:
Elsö nap itt Nagykárolyban.
Második nap Szováta
Harmadik nap Hunyad
Negyedik nap Felsögirda

útvonal:
https://goo.gl/maps/wQ2yNVJHEUn
Üzemanyagköltsèget tudod,a többi 50 ezer???
Nem tudom èn sem.Attol függ hol mit eszünk.
Lessz 4 èjszaka ami kb 4 től 6 ezer ft / èj
Költségvetés számítás megy egyenlőre. Kb mennyire számoljak?