Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen.
Viszont lenne önhöz egy kérésem.
Meg kellene nézni nekem hogy a terménydaráló villanymotorján van-e valamilyen olvasható adattábla amiből kiderülhetne hogy mekkora a fordulata (1440 vagy 2880 ford.) és hogy hány wattos lehet.
A másik hogy meg kéne mérni az ékszíjtárcsa átmérőit (a horony tövében, de az is jó ha körbetekered egy zsinórral és annak a hosszát mondod) mert lehet kicsit elmérném magam ékszíjtárcsailag az áttétellel .
Kávèztok skypon?
László kérem konnektálódjon a szkájpra, én addig felteszek egy kv-t.
Remeg? fel se tűnt... ugrál, rázza a szélvédőt meg az egész kasztnit, de hogy remeg...
Javaslom elgondolkodni a tengerparti nyaraláson mert egyesek már elkezdték elfoglalni a legjobb időpontokat. (foglaltsági naptár)
https://www.adrialin.hu/nyaral...
Viszont az Ádám fajta gumiágyazású és úgy remeg mint egy vibrátor, iszonyat szokatlan/bizonytalan (hülye) érzés vezetni. (még a BMW mester is halvány mosollyal mondta hogy akkoriban a BMW-nél úgy vélték hogy ez lesz a megoldás a boxer remegésének a csillapítására)
Az enyémet se lehet állítani az Ádám fajtát azt igen. Nekem esetleg 4-5 centivel magasabbra kéne, de igazából itt is jól van.
Mert ezen ugye semmit sehova. (nem értem hogy gyárilag miért gondolták konfekcióméretnek a bikert....mit csinálna ezzel egy 160 centis Japán átlagmotoros?)
Úgy is mondhatnám hogy "sok nekem ez a motor, Laci"
Nem, ugyanis a GTR tankja nagyon hosszú, az én karjaim meg nem.
Mikor mentünk az Adriára akkor fél út után már éreztem a hátamban hogy túl előre kell hajolnom a kormányig.
A mostani (gyári) kormány 15 cm magas (és nem állítható semerre) épp ezért kell kb. 8-10 centivel magasabb amivel már egyenesebben tudok ülni. (és szélesebb is kell hogy legyen mert így szűken fogva a rövid erőkar miatt eléggé nehézkes kormányozni)
A mérés egyszerű volt, a motoron kb. egyenesen ülve épp ujjheggyel értem el a kormányt, ebből következett hogy tenyérközépig az a 8-10 centi hiányzik.
Nekem nagyon jó lett
József, nem lesz ez sok? Már Arnitól is akartam kérdezni, sztem az övé is túl hátra került...
Itt én is csak a Z kormánybefogóját használtam fel, a GTR villahidat meghagytam, viszont a biztonság kedvéért megerősítettem egy lemezzel mert maga az alu. öntvény nem valami vastag ott ahol a csavarok átmennek rajta. (már csak egy magasabb és a befogó résznél szélesebb kormányt kell szereznem annál, mint ami próbaképp a képen van)
Mellesleg nekem Spiegler villahíd volt rajta, Német ebay-en lehet néha találni ilyet és LSL-t is 30-50 euro körül.
A félreértések elkerülése végett: ez a GTR-em villahídja (Z750-es villahidat akartam feltenni de persze a szélesség hiába egyezett, a tengely furata nem ott volt és az átmérő sem egyezett) átalakítás közben. A képet pupunak mintaként tettem fel mintának hogy így kéne mérni.
Az fzr-tdm viszonylat is a tengelynél hasal el. (próbáltam anno valakinek fzr-re de nem jó)
Sziasztok,

megmértem a TDM 3VD villahídját.
Az előzményben berakott képhez képest csak a két telószár közti távolság stimmel,az 158 mm.
DE:
A villanyak központi furata 24 mm,és a két villaszár aljától húzott egyenestől a központi furat közepéig mért távolság 15 mm.
Tehát ez nem megy fel az FZR-re,ha az előző képen megadott adatok helyesek.
Ha túrakormány kellene,viszonylag olcsón,akkor a TDM villahíd kiemelői segítségével lehet barkácsolni,én is azt tettem,ezért is maradt meg maga a villahid.(az FJ topicban van róla kép)
Nem tudsz aludni?
Nem mondanám annak, szabad vagyok ráérek.
Akkor pörgős napod volt