A pumpát nem tudod szétszedni (egynél többször) így ha annyira zavar akkor azzal a résszel úgy tudsz kezdeni valamit ha a pumpát külön dolgoztatod egy pár deci benzinnel és kimossa a koszt. (ha az van benne, megesik)
Ha van benzincsap a gépeden (a régebbieken volt) akkor megoldott a kérdés, egyébként nyugtasson meg a tudat hogy van túlfolyó az úszóházakon így a nafta nem folyik bele a szívócsatornába.
Tökéleteset a tűszelepek, de így nem maradhat, ha egyszer ne adj Isten fenn akad az úszó vagy mégsem lesz annyira tökéletes a tűszelep és befolyik a benzin az olajba akkor hamar csapágyas lesz az öreg. Megpróbálom valahogy megoldani, de ahogy néztem, csak az elektronika szerelhető, ez a membrános rész préselve van...
A pumpában pici gumírozott visszacsapó szelepek vannak (1-1 a szívó-nyomó oldalon) hogy csak egy irányba dolgozzon. Ha alá kerül valami apró szennyeződés vagy már a kor miatt a gumi felülete nem tömít tökéletesen akkor ez előfordulhat.
Én ezért nem cserélném ki ha a tűszelepek jók a karburátorokban.
Szevasztok!
Ismét felmerült egy probléma az ezres exuppal kapcsolatban. Sikerült rendbe tennem a karburátort sort a hétvégén, de mielőtt feltettem átmostam a üzemanyag szivattyút egy külső tartályból, azt vettem észre hogy feszültség nélkül is (akár levett gyújtással) szivárog az üzemanyag át a pumpán, nem záródik el teljesen, gyanítom ez nem üzemszerű. Valaki találkozott ilyesmivel?
Ez igen! Én egy hete bögészek, de itt fél óra alatt többet tudtam meg róla. A teló szimering valóban 43mm, megmértem. A kerékcsapàgyat nem igazàn étrem, 2db kell? Bocsi, ha hülyeséget kérdezek, de még sosem làttam szétszedve. Nagyon köszönöm a felvilàgositàst!
Nincs 91-ben gyártott 400-as.
A tied valójában 90-es, a forgalomba helyezés lehet 91-es.
Telószimering: valszeg 43mm-es az első teló átmérője, ebben az esetben ugyan az kell, mint a 89-90-es FZR1000 exupba.
Cikkszám: 3GM-23145-00-00, helyettesítő cikkszám: 4PU-23145-01-00 meg még egy csomó motorhoz használnak ilyent, már ha gyári a motorod eleje. Ha nem gyári nézd meg hozzá a 90 körüli 600-as FZR telószimeringet. De ha a boltban megmondod a villaszár átmérőjét biztos tudnak segíteni. http://www.boats.net/parts/det...
Esetleg ha valaki tudná az fzr 400 exup '91-es hátsó kerékcsapágyméretét, vagy hogy honnan tudok rendelni, nagyon hálás lennék. ( csak a baj van ezzel a japán belpiaccal )
Este leszek net közelben holnap.
Ha van benzincsap a gépeden (a régebbieken volt) akkor megoldott a kérdés, egyébként nyugtasson meg a tudat hogy van túlfolyó az úszóházakon így a nafta nem folyik bele a szívócsatornába.
Én ezért nem cserélném ki ha a tűszelepek jók a karburátorokban.
Ismét felmerült egy probléma az ezres exuppal kapcsolatban. Sikerült rendbe tennem a karburátort sort a hétvégén, de mielőtt feltettem átmostam a üzemanyag szivattyút egy külső tartályból, azt vettem észre hogy feszültség nélkül is (akár levett gyújtással) szivárog az üzemanyag át a pumpán, nem záródik el teljesen, gyanítom ez nem üzemszerű. Valaki találkozott ilyesmivel?
A 3-as és a 4-es pozíció a kerékcsapágy.
A tied valójában 90-es, a forgalomba helyezés lehet 91-es.
Telószimering: valszeg 43mm-es az első teló átmérője, ebben az esetben ugyan az kell, mint a 89-90-es FZR1000 exupba.
Cikkszám: 3GM-23145-00-00, helyettesítő cikkszám: 4PU-23145-01-00 meg még egy csomó motorhoz használnak ilyent, már ha gyári a motorod eleje. Ha nem gyári nézd meg hozzá a 90 körüli 600-as FZR telószimeringet. De ha a boltban megmondod a villaszár átmérőjét biztos tudnak segíteni. http://www.boats.net/parts/det...
Hátsó kerékcsapágy fék felől:
Cikkszám: 93306-20421-00 helyettesítő: 93306-20461-00, méret: 20x47x14, csapágy: 6204
Hátsó kerékcsapágy lánc felől.
Cikkszám: 93306-00418-00, helyettesítő 93306-00444-00, méret: 20x42x12mm, csapágy: 6004
http://nagyvas.hu/kereses_tipu...
Nem tudja valaki honnan tudnék rendelni fzr 400 exup '91-es- hez teló szimeringet? Nem találok sehol. Köszike.