Köszönöm mindenkinek akik a tapasztalataikat írták le megerősítettek mindenben amikre tippeltem
Sógoromé a motor és azt mondta hogy a trafók újak.de ettől függetlenül 100 km-en belül meggyilkolt 3gyertyát,mind a 4vadiúj volt.szikraközzel nézve két hengernél nagyon alacsony fordulaton(szinte az előírt alapjárat alatt)ki-kihagyogatott a szikra,vagyis úgy tűnik az egyik trafó hibás lehet vagy a jeladó arra a trafóra hülyeséget adhat(pl vaspor van a jeladón,bezavarja a mágneses teret..)még esetleg a porlasztónak fogok nekiállni mivel azt a sógorom pucolta ki és nem én(lehet hogy kicsit felületes volt) mégegyszer köszi a tippeket
Igazából arra voltam kíváncsi hogy ki hogyan orvosolta ezeket a hibákat amikor előjöttek az ilyen hibák
Szerintem így nem lehet kitalálni, mi a Baja... 25 éves a vas - lehet MINDEN.
Eltérő kompresszió (kopás), szelephézag, karbi dugulás (elqrt fúvókák) gyújtás (trafó, kábel kontakt) - ezek, vagy ezek közül mind. Persze ezek nagy fordulaton is megvannak, csak akkor nem érezhető annyira kevés tapasztalattal
Kompresszió méréssel kezdeni, ha az OK, akkor karbi, gyújtás, ha meg nem OK, akkor értelemszerűen
Sztem inkább karbi dugulás lehet. 3000 környékéig az alapjárati rendszer látja el üzemanyaggal,(ezt Ábrus mestertől tudom )ott kéne körbenézni. Nekem új trafók vannak fent,kábelestől,pipástól,de nekem a trafó tünet az párásabb időben,két-három hengerezés formájában jelentkezett. A trafó házán voltak látható de vékony repedések,amik a gondok okozói lehettek.
Persze biztos lehet még trafó,kábel,pipa is a baj,sőt nekem a vadi új boltban vásárolt NGK gyertyákkal is meggyült a bajom. Konkrétan egy nyár leforgása alatt tönkrement 3 db gyertya. Nem az elektródák közt szikrázott,hanem a menet széle és a középső elektróda közt. Vettem bele Nippondenso-t és úgy néz ki jó lett.
Szia. Lehet, hogy nem megy valamelyik henger... vagy éppen kihagy. Hogy miért? - benzin vagy inkább annak hiánya (dugulás, benzinszint)
- gyújtás, az öreg gyújtótrafók miatt...
Te is ezeket írtad le mint én, de ezt így látatlanba megmondani nem igazán lehet. Először ezeket ellenőrizd le.
Sógoromé a motor és azt mondta hogy a trafók újak.de ettől függetlenül 100 km-en belül meggyilkolt 3gyertyát,mind a 4vadiúj volt.szikraközzel nézve két hengernél nagyon alacsony fordulaton(szinte az előírt alapjárat alatt)ki-kihagyogatott a szikra,vagyis úgy tűnik az egyik trafó hibás lehet vagy a jeladó arra a trafóra hülyeséget adhat(pl vaspor van a jeladón,bezavarja a mágneses teret..)még esetleg a porlasztónak fogok nekiállni mivel azt a sógorom pucolta ki és nem én(lehet hogy kicsit felületes volt)
Igazából arra voltam kíváncsi hogy ki hogyan orvosolta ezeket a hibákat amikor előjöttek az ilyen hibák
http://www.banggood.com/8-Bit-...
http://www.banggood.com/8-bit-...
Eltérő kompresszió (kopás), szelephézag, karbi dugulás (elqrt fúvókák) gyújtás (trafó, kábel kontakt) - ezek, vagy ezek közül mind. Persze ezek nagy fordulaton is megvannak, csak akkor nem érezhető annyira kevés tapasztalattal
Kompresszió méréssel kezdeni, ha az OK, akkor karbi, gyújtás, ha meg nem OK, akkor értelemszerűen
Persze biztos lehet még trafó,kábel,pipa is a baj,sőt nekem a vadi új boltban vásárolt NGK gyertyákkal is meggyült a bajom. Konkrétan egy nyár leforgása alatt tönkrement 3 db gyertya. Nem az elektródák közt szikrázott,hanem a menet széle és a középső elektróda közt. Vettem bele Nippondenso-t és úgy néz ki jó lett.
- gyújtás, az öreg gyújtótrafók miatt...
Te is ezeket írtad le mint én, de ezt így látatlanba megmondani nem igazán lehet. Először ezeket ellenőrizd le.
Aki megteheti az lustizzon