19km nem1x kell lefutni,és utána megnyomorodni. 40 évesen kezdeni futni nem egyszerű,pláne ha az ember nem 70 kilós. Bizony kell idő hozzá,hogy hozzászokjon,és elérje ezt a szintet. Bizony évek kellenek hozzá,ha nincs sportos múlt.
De persze meg lehet próbálni a "fanatic mode"-t is,de sztem nem sok sikerrel kecsegtethet jelen esetben.
Sziasztok!
Következő a sztori: Vettem egy váltóhibás FZR 1000 Genesis blokkot (2GH motorkód) azzal a hibával hogy a 3. fokozat fogaskerekei le vannak darálva. Sajnos ezzel nem állt meg a hibák listája, ugyanis az előző mesterember aki hozzányúlt, az olajszivattyú szűrőjét szétbarkácsolta és így fel bírta szívni a szilánkokat is, amivel az a probléma idéződött elő hogy a pumpa megszorult, így nem állított elő olajnyomást (sajnos ez egy új olajpumpa is) és a legfőbb gond hogy a 4-es hajtókar siklócsapágya megkopott emiatt. Sajnos a főtengely is elég érdes lett, nem vészes de gépmunkáltatni kell!
Kérdések:
Én 8000-ért találtam köszörülést, nem tudom tudtok e ajánlani esetleg valami helyet ahol a főtengelyt megcsinálják, ahol tényleg jól dogoznak!
Honnan lehet siklócsapágyakat beszerezni hozzá? Ha már szét lett húzva akkor az összes csapágyat cserélem?
Primerláncot honnan lehet szerezni? (Sajnos ez is eléggé meg van nyúlva)
Valakinek nincs esetleg ilyen motorblokkja amiből szeretne eladni alkatrészt? (olajpumpa, esetleg komplett főtengely a csapágyakkal, és egy váltósor)
Valahogy éreztem hogy ez lesz.
Most csináltam (úgy ahogy csak én tudom) ha kell akkor leírom hogy hogyan. (nem lett rossz mert leraktam hűlni a konyhában a kőre és egyből körbekapták a hangyák de ráqrtak mert forró az edény )
Az a legkevesebb. Kitágul ha használod,és a szíved is megerősödik idővel. Ezért kell nagyon kevéssel,és lassan kezdeni. Baromi nagy türelem,és önuralom kell hozzá,hogy csak annyit csinálj az elején amennyit kell,és ne amennyit bírsz.
Csak elmondanám hogy kezdj neki,és folyamatában hogy csináld. Sok türelemmel és kitartással biztos menne,de Te esetedben a lábad szoktatni kéne,és fokozottan figyelni rá. Mert ugye nagy bajok voltak ott régebben.
Azt vélem felfedezni az étrendedben hogy nem vagy jóban a zöldségekkel.
Még nem.
De persze meg lehet próbálni a "fanatic mode"-t is,de sztem nem sok sikerrel kecsegtethet jelen esetben.
Szerintem ez menne, sőt még annál is kevesebbet is tudnék.
Következő a sztori: Vettem egy váltóhibás FZR 1000 Genesis blokkot (2GH motorkód) azzal a hibával hogy a 3. fokozat fogaskerekei le vannak darálva. Sajnos ezzel nem állt meg a hibák listája, ugyanis az előző mesterember aki hozzányúlt, az olajszivattyú szűrőjét szétbarkácsolta és így fel bírta szívni a szilánkokat is, amivel az a probléma idéződött elő hogy a pumpa megszorult, így nem állított elő olajnyomást (sajnos ez egy új olajpumpa is) és a legfőbb gond hogy a 4-es hajtókar siklócsapágya megkopott emiatt. Sajnos a főtengely is elég érdes lett, nem vészes de gépmunkáltatni kell!
Kérdések:
Én 8000-ért találtam köszörülést, nem tudom tudtok e ajánlani esetleg valami helyet ahol a főtengelyt megcsinálják, ahol tényleg jól dogoznak!
Honnan lehet siklócsapágyakat beszerezni hozzá? Ha már szét lett húzva akkor az összes csapágyat cserélem?
Primerláncot honnan lehet szerezni? (Sajnos ez is eléggé meg van nyúlva)
Valakinek nincs esetleg ilyen motorblokkja amiből szeretne eladni alkatrészt? (olajpumpa, esetleg komplett főtengely a csapágyakkal, és egy váltósor)
Most csináltam (úgy ahogy csak én tudom) ha kell akkor leírom hogy hogyan. (nem lett rossz mert leraktam hűlni a konyhában a kőre és egyből körbekapták a hangyák de ráqrtak mert forró az edény )