Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csapágcsere n megoldható? Én azt tenném.....
Sziasztok, Srácok kellene egy kis segítség megint... 2015 évben egy fórumozó eladott egy első kereket nekem, egy FZR 1000-es azzal hogy abban 15 mm -es tengely van. Most kezdtem volna nekiállni szerelni és kibontva a dobozt kiderült hogy 17-es tengelyű első kereket kaptam. Nekem az FJ1200 -ba csak 15 mm első tengelyű 17' kerék kellene, azt hiszem 1989 ig gyártott FZR 1000 -be volt ilyen. Ha valaki tudna nekem segíteni megköszönném....
Kelek minden nap 7kor, csak azt nem tudom, miért
Egy KV, megnézem, mi újság a világban, benézek ide is, aztán reggelizés, így öregesen telnek napjaim...
A henger nem egyforma,mert az átmerő ugyanaz de a hossza nem
Látom vannak korán kelők.
De, rá lehet, sőt még a hengersort is felteheted a dugattyúkkal együtt, csak semmi értelme.
Mint mondtam a furatátmérő egyforma de az 500-as lökethossza rövidebb mint a 600-é így a dugattyúk nem jönnének fel a hengersor tetejéig.
Ahhoz hogy hogy 600-as legyen az 500-as blokkodból, sajnos kell bele a 600-as főtengelye is.
Az én saját véleményem az hogy nem érdemes erőltetni hogy az 500-as erősebb legyen.
A 600-as ugyan jobban megy valamivel de annyival nem, hogy ezért érdemes legyen a komplett blokkot szétszedni és beletenni egy ismeretlen állapotú blokk alkatrészeit.
Ha erősebbet akarsz mert a jelenlegi nem elég (bár szerintem az 500-as nem megy rosszul) akkor érdemesebb FZ-FZR-ben 750/1000-re váltani vagy átülni valamelyik másik márkára.
Szóval nem figyeltek... Ábrus leírta, hogy a henger egyforma, a főtengó más, tehát hiába rak fel 600-as hengerét, akkor is öccá marad
A hengerfejjel nem sokra mèsz.Hengerszett kell hogy negyobb telyesitmènyt èrj el.Szerintem nem èri meg a munka ès a költsèg azt a pár lóerőt.Tènleg èrdemesebb egy 1000-est venni helyette!
Akkor most az 500 as ra nem lehet rárakni a 600 as hengerfejét?????
Aranyos!
Kis soványka még. Etessed!

Kép?
Fogadtunk örökbe egy kutyust.
Szia!

Köszi, megvagyok.


Szia Thomas!

Mizujs? Hogy vagy?
Nekem is!
http://youtu.be/z4WWd7jxcks

A világ legjobb filmje!
Hát még azért át tudom kapcsolni.
De, tökéletes, csak tudnod kell, kb. mennyi, amit mérsz, és abba a sávba kell kapcsolnod a tárcsával. Tehát 1,5V-ot meg 14.4V-ot más kapcsoló állásban tucc mérni, de ez nem probléma, csak kényelmetlenebb - annak, aki egész nap mér, vagy hibát keres egy készülékben.
Akkor az 1000 ft-os mégsem jó?
Én is arra gondoltam,1000ft sincs.
Ez csak drága hobby lenne... ritkán kell, akkor is elég a fajsúlymérő, öccá Ft

Esetleg digi mérőből vehecc automatát, az jól jön kezdőnek
http://www.ebay.com/itm/LCD-Di...
Van 2 kocsi meg egy motor.