Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régi szabály hogy sose bízzunk meg látatlanul ismeretlen használt motor üzemanyagrendszerében.(én legalábbis nem szoktam)
Habár kivülről még van egy szimering,esetleg még oda tud a golyó beesni ha nagy rés van a azimering és a kuplung tengely közöttde nem emlékszem már rá
Mivel a kuplung nincs szétszedve,így nem tud beleesni a blokkba a golyó,csak mérd meg a kuplung tengely furatot és tegyél bele másik golyót.Azérr lesd meg a blokk oldalán a lánckerék felöl nem e ragadt fel valahol.Az a 1-2 dc olaj szivárgott vagy folyt,mert van egy gumigyűrű a kinyomó tengelyen(rúd-golyó-kinyomó)a rajzon látod,ezt ha kinyomta mindig olajos lesz a deknid alatt minden
Sziasztok!
FZ 750 kuplungos kérdésem van...
A kinyomórúd és a kinyomócsapágy közt elméletileg van egy pici golyó... nos... ez a golyó blokkon belül hová tud kiesni?
A történet röviden tömören: ELBASZTAM
Kicsit bővített verzió: Amikor ki volt szerelve a blokk akkor leragasztottam és betömtem minden lyukat hogy ne menjen bele semmi kosz retek. A kartellgáz csonkját is leragasztottam.... A blokk vissza ment a vázba, be lett üzemelve. Az első lánckerékre a takaró nem lett visszatéve mert lánccal még bűvölések vannak, de gondoltam addig lövök egy karbiszinkront. Mivel elfelejtettem hogy le van ragasztva a kartell nyílás, így teljesen nyugodt szívvel melegítettem a mocit üzemire. Egyszer csak viszont úgy gondolta hogy neki sok a nyomás a blokkon belül, és kilőtte a kinyomórudat, és vele 1-2 deci olajat is. Amikor vissza tettem a rudat a helyére, akkor feltűnt hogy túlságosan bemegy, így gondolom az a golyó kiesett a helyéről, csak kérdés hogy hova, mit kell és mennyire megbontanom.
Sanya kérte de lehet hogy mást is érdekel:
-paleo pizza
Lehet, mert mert utána lett (ha rövid időre is) egy egy Alfa Sprint, majd a 72-es Kadett után egy Fiat Ritmo.(mondjuk az Olaszok csak pár hónapig voltak meg ) Aztán a Japánok felé fordultam.
Jaa. Úgy mindjártmás.


Elég lesz ott egy is
Nem törte át a keritést, átugratta
na igen
a dráága jó orosz vas, még ezt is stílusosabban csinálta anno.
áttörte a beton kerítés, átszántotta a főutat és a fényjelző sorban állt meg.
Gyulám, ennyi jártassággal a témában praktizálni még ne kezdjél el
Akkor mégis lett maradandó károsodás
rendben,akkor még keresgélek tovább!
De javaslom hogy hívd fel hátha tud neked okosat mondani. (rendes srác)
Azért tőlem se várd hogy tetszenek. (nekem is csak kígyók és nem kedvelem őket)
Egy felesleges 18-as ezres felnim van (az 4,5" széles és rámegy a 160/60-as gumi) de ha már úgyis alakítani kell akkor célszerűbb a 17-re átállni.
Visszanézve a saját példámra (GTR) ezt úgy mondtam mintha neked olyan baromi nagy választék lenne ezekben a méretekben. (nekem is csak egy van radiálban, az összes többi diagonál)
Ha sokat mész és hosszabb távra tervezed ezt a gépet akkor célszerű lenne beszabni egy 17-es felnit.
enyém is 2010 ill 12 es volt mikor felraktam tavaly, vadi új tök puha és nagyon állatul tapad. első már cserés a hátsóba van 1 szezon.
A BT45 diagonál gumi. (inkább túra mint sportos)
Én azt javaslom ha szereted dönteni a motort és időnként húzni is neki akkor radiál gumit keress.
2010-es gyártás,én már nem raknám rá.Új vásárlásnál az egy év garancia így is él,de a gumi önmagában is öregszik.Általában egy éven belül gyártott gumit árulnak,de ritka méretnél lehet hogy csak két-három évest kapsz.Ez viszont már öt éves.
olcso-gumi-felni.hu/bt45r_dot2010-32768-motorgumi-gumi
erről mit gondoltok?
köszönöm a segitséget!
600/500-nak 140/60 ZR 18 a gyárija,de ezt már nem kapni.Most 160/60 van fent,ez viszont túl széles,hamar megcsúszik.Ősszel 140/70 18-at teszek fel,ez kapható.