Mivel a kuplung nincs szétszedve,így nem tud beleesni a blokkba a golyó,csak mérd meg a kuplung tengely furatot és tegyél bele másik golyót.Azérr lesd meg a blokk oldalán a lánckerék felöl nem e ragadt fel valahol.Az a 1-2 dc olaj szivárgott vagy folyt,mert van egy gumigyűrű a kinyomó tengelyen(rúd-golyó-kinyomó)a rajzon látod,ezt ha kinyomta mindig olajos lesz a deknid alatt minden
Sziasztok!
FZ 750 kuplungos kérdésem van...
A kinyomórúd és a kinyomócsapágy közt elméletileg van egy pici golyó... nos... ez a golyó blokkon belül hová tud kiesni?
A történet röviden tömören: ELBASZTAM
Kicsit bővített verzió: Amikor ki volt szerelve a blokk akkor leragasztottam és betömtem minden lyukat hogy ne menjen bele semmi kosz retek. A kartellgáz csonkját is leragasztottam.... A blokk vissza ment a vázba, be lett üzemelve. Az első lánckerékre a takaró nem lett visszatéve mert lánccal még bűvölések vannak, de gondoltam addig lövök egy karbiszinkront. Mivel elfelejtettem hogy le van ragasztva a kartell nyílás, így teljesen nyugodt szívvel melegítettem a mocit üzemire. Egyszer csak viszont úgy gondolta hogy neki sok a nyomás a blokkon belül, és kilőtte a kinyomórudat, és vele 1-2 deci olajat is. Amikor vissza tettem a rudat a helyére, akkor feltűnt hogy túlságosan bemegy, így gondolom az a golyó kiesett a helyéről, csak kérdés hogy hova, mit kell és mennyire megbontanom.
Lehet, mert mert utána lett (ha rövid időre is) egy egy Alfa Sprint, majd a 72-es Kadett után egy Fiat Ritmo.(mondjuk az Olaszok csak pár hónapig voltak meg ) Aztán a Japánok felé fordultam.
Visszanézve a saját példámra (GTR) ezt úgy mondtam mintha neked olyan baromi nagy választék lenne ezekben a méretekben. (nekem is csak egy van radiálban, az összes többi diagonál)
Ha sokat mész és hosszabb távra tervezed ezt a gépet akkor célszerű lenne beszabni egy 17-es felnit.
2010-es gyártás,én már nem raknám rá.Új vásárlásnál az egy év garancia így is él,de a gumi önmagában is öregszik.Általában egy éven belül gyártott gumit árulnak,de ritka méretnél lehet hogy csak két-három évest kapsz.Ez viszont már öt éves.
600/500-nak 140/60 ZR 18 a gyárija,de ezt már nem kapni.Most 160/60 van fent,ez viszont túl széles,hamar megcsúszik.Ősszel 140/70 18-at teszek fel,ez kapható.
FZ 750 kuplungos kérdésem van...
A kinyomórúd és a kinyomócsapágy közt elméletileg van egy pici golyó... nos... ez a golyó blokkon belül hová tud kiesni?
A történet röviden tömören: ELBASZTAM
Kicsit bővített verzió: Amikor ki volt szerelve a blokk akkor leragasztottam és betömtem minden lyukat hogy ne menjen bele semmi kosz retek. A kartellgáz csonkját is leragasztottam.... A blokk vissza ment a vázba, be lett üzemelve. Az első lánckerékre a takaró nem lett visszatéve mert lánccal még bűvölések vannak, de gondoltam addig lövök egy karbiszinkront. Mivel elfelejtettem hogy le van ragasztva a kartell nyílás, így teljesen nyugodt szívvel melegítettem a mocit üzemire. Egyszer csak viszont úgy gondolta hogy neki sok a nyomás a blokkon belül, és kilőtte a kinyomórudat, és vele 1-2 deci olajat is. Amikor vissza tettem a rudat a helyére, akkor feltűnt hogy túlságosan bemegy, így gondolom az a golyó kiesett a helyéről, csak kérdés hogy hova, mit kell és mennyire megbontanom.
-paleo pizza
Elég lesz ott egy is
a dráága jó orosz vas, még ezt is stílusosabban csinálta anno.
áttörte a beton kerítés, átszántotta a főutat és a fényjelző sorban állt meg.
http://www.origo.hu/itthon/201...
Ha sokat mész és hosszabb távra tervezed ezt a gépet akkor célszerű lenne beszabni egy 17-es felnit.
Én azt javaslom ha szereted dönteni a motort és időnként húzni is neki akkor radiál gumit keress.
erről mit gondoltok?