"Olajfogyasztás lehet:nem megfelelő(túl vékony) olaj, kopott olajlehúzó gyűrűk, hordósan kopott hengerfal, kopott szelepszár szimering, esetleg kopott szelepszár és szelepvezető miatt oldalirányban elmozduló szelep,ami miatt a szelepszár szimering hiába jó, nem tudja követni az ide-oda billegő szelepszárat."
Szia.
Elvitem szerelöhöz megmérte a kompressziót és az 3 - as hengerben csak 5 - ös.
Azt monta hogy nagyon valószinü hogy azért füstöl. De ha gyürüt cserélünk akkor már a szelepszár szimeringeket is ki kellene.
De Te mire gondolsz hogy mi oka lehet hogy eszi az olajat.
Üdv. Feri
A AC akkor kattog ha a benzinszint nincs meg az úszókba! Akkor sem indult el nekem (FZ750) ha már merült az akksi, de még tekerte. Bikázd meg egy kocsi akksiról és ha elindul az volt a gond!
A karbi alján az én típusomnak volt egy kis csavar amivel a benzint le lehetett a karbiból engedni. Ha az kinyitod és gyújtást ráadod akkor folyamatosan fog menni a pumpa és nyomja ki a benyát a karbi alján...
Vedd le az egyik szélső gyertyát és nézd meg hogy ad e szikrát!
Sok sikert!
Azt meg tudod nézni,ha lehúzod az Ac-ról az elmenő vagy a karbiról a benzincsövet, a végére 1 flakon és ráadod a gyújtást.Azt is megcsinálhatod hogy a karbi leeresztő csavarokat lazítsd ki nyomja egyáltalán bele, nincs felakadva az uszo
gyertyákat nem néztem mert nem volt kéznél gyertyakulcs meg ahogy néztem kicsit lekell bontani hogy hozzá férjek.Hűtöt is le kell venni hozzá? Az létezik hogy az ac csak hangot ad nem nyomja a benzint? Bikázást majd megprobálom.
Van úgy hogy a látszat ellenére nem ad elég erős szikrát. Voltam vele így is néhány ac kapcsolgatás után az aksi annyira lement hogy még forgatott de már nem volt elég erős a szikra. Rá bika és 1 ből pöcc.
http://youtu.be/ohuJ23fV59w