Sziasztok! Lenne pár kérdésem vkihez aki jártas FZR 250-ben:
- típushiba?
- nehéz szerezni hozzá alkatrészeket? neten esetleg?
- mennyi egy főtengely,hengersor, hengerfej, vezérműlánc stb(hány km-enként kell cserélni)?
Nagyjából ezek jutottak eszembe,lényeg,hogy,ha vmi baja van a blokknak milyen összeggel kell számolni? Előre is köszönök bármi segítséget,infót!
4db sportlégszűrő, full drótból van és egyenként kell karbikra húzni, szerintem tök gány, de ingyen járt motorhoz, vadi újak voltak. Hét közepén megy a telefon a mester úrnak, kíváncsi vok mit mond rá.
Köszi az infót utána fogok járni,amugy sport dob az kötelezö rá ,az enyém akkor ordit igazán ha az exup telesen kinyit,akkor huuuu a hátamon is feláll a szőr.Az autósok meg gyalogosok pucolnak elölem .A sportlégszürö az a gyári helyére berakható filteres vagy a külön karbikra huzható?
Hello Exup, látom jót gurultál! Még nem cseréltem láncot, majd amikor az állítócsavar hátul ütközik. Ha keresek valamit beírom a google keresőbe. Pl. lánckit akció, de a pinkmotors ár/értékben eddig a legjobb kereskedő, vagy ha RMC-nél van akció. Vagy nézz rá magyar képviseletre, aki nem passzolja le az árut kiskereknek, hanem egyből neked (pl.buksiban a HJC- majd itt veszek sisakot ha kell). Egyik srác itt a fórumról, nemrég cserélt lánckittet, dobott fel képeket. Jó szerelést! Nekem most lesz kaarbiállítás mert a sportlégszűrőkhöz nem sikerült hozzáigazitani a porlasztókat, meg egy dob kell még rá. Ha megúszom 50-ből akkor kész a gépem, olyan 450-500ezerbe lesz akkor (okmányirodástul). Ja és július az július! Kész kéne lenni a bringáknak, melóó talán lesz.
Szeva zoli 1 kérdés,mocskosul megnyult a láncom nem tudsz valami elfogaható áru,de jó minöségü motyót a vasra?Sima 0gyürüs már fasza lenne.Még valami tegnap keményen meghajtottam a vasat,2személy meleg stb és az első fékbetéteimet ugy elégettem mint nagyanyám a pogácsát,pedig valami ultra ferrodo van benne és 2000t se ment.Lehet hogy én vagyok gyökér,de nem lehet hogy valami mást kéne használnom? üdv
en se most azonnal gondoltam,mivel omst minden penzemet a simoba olom,h aztan annak az arabol fel tudjam ujitani a Freziat. ha majd elmesz majoshazara,mindenfelekepp szolj elotte.
a vizsgahoz gratulalok,gondolom sikerult, kulonben lehet nem ilyen kedvvel valaszoltal volna:) ja es kitartas a tobbihez!
köszi Q. a jánoshanmi bontóról is hallottam is már.
köszi másik két linket.
persze ha járok majosházán akkor lehet róla szó de az még nem most lesz sajnos. egyenlőre a motort aszeretném itthon tudni.
bocs, hogy csak most írok de éretségiztem ma.
na üdv
Madmaxbiker! itt tudok csak valaszolni,emrt nem enged kommentezni viedot
azert tettem fel ezt a vidit, mert kertek,h rakjam fel. kivancsiak voltak a hangjara. nem publikusra akartam,de nem tudtam maskepp.
majd ha jo lesz a sarkany, felkerulnek minosegi videok is...
a wisecoval epp tegnap vettem fel a kapcsoaltot,mert az enyemnek megert a motorfelujitas. sajnos nagyon elhanyagoltak a kicsket,en meg koltom ra a sok penzt,h ujra regi fenyeben tundokoljon. a tobbi boritasa necces. azt tudom,h a farokidom es a fejidom teljesen mas,mint a 2kr-nel. de sztem az oldalidom sincs maskepp. viszont jo hir,h a majoshazi bontoban arulnak vadiuj utangyartott oldalidomot hozza, 15E Ft- kornyeken. szoval ez neke nem lesz gond.a problema ott kezdodik,h a ket ules kozotti idomot magyarorszagon nem lehet kapni,csak 10E Ft felett,ami nevetseges,ha azt nezzuk,h egy kb 10x akkora idom is majd ugyanennyi. elvileg 4-ben 150-e viszi, szoval elkepzelheto,h 4.ben voltal. jo kis gep ez,en imadom,csak hat most eszem a kefet a felujitas miatt. nagoyn olcson jutottatl hozza,ez valoszinu az idom miatt van,legalabb is remenykedjunk:)amugy en is ennyiert vettem anno az ules kozti idom nelkul,csak az en fejemet atb.sztak.nekem gyari allapotot mondtak. vegul is ha azt nezzuk,ne mhazudtak,mert a gyar ota nem volt hozzanyulva az tuti:) mellesleg 28E km-rel vettem oktoberben. es mino veletlen,nekem is Cagivam volt elottem, freccia C12R:)
a jogist en is csak most tettem le,novemberben elkezdtem,aztan hosszu teli szunet,es a gyakorlatot most marciusban.megeri,mert egy gonddal kevesebb az utakon.csak nagyo nsokba kerul.
ajanlom meg figyelmedbe: www.kelomotor.hu www.motorbonto.hu www.racsid
epo.hu
itt is jo esellyel talalsz oldalidomot. az elso az egy bolt,a masik ketto bonto.
ha veletlenul majoshazan jarsz,es ott akarod megcsinaltatni az idomot, nem tenned meg nekem,h lemasoltatod veluk a ket ules kozotti idmot,es elkuldened postan? termeszetesen mindent en allnek,bar elotte jo lenne egy aregyeztetes, mert nem minden penzert kell:)
üdv.
igen megvan a két ülés közötti idom.
a gurulásról annyit felőlem ok. de még nincs rá jogsim.
330E be egyeztünk meg a tulajjal. úgy hogy ők levizsgáztatják. mert márciusba lejárt és nem akarok még azzal is szarakodni. 96-os évjárat
már kipróbáltam de nem úgy hogy végsebességre, hanem a váltót a fékeket meg a viselkedését nézve.
próbaként 140-nél nem mertem tovább húzni, ez is 4.be volt azt hiszem. Meg azért más mint a CAgiva. Az előző motoromon volt sebesség fokozat visszajelző és ezt hiányoltam. érzésre nem találtam semmi furcsát. 29E km van benne az elmúlt 3 évben kb2500 km-t mentek vele. most volt olajcsere, szűrők cserélve, új lánc, új gyertyák. az egyik idom megvan a másik nincs. azért nincs rajta mert estek vele de nem ez a tulaj. folyamatosan a fullgasnál volt szervizelve.
ha már ilyen sokat kérdeztek róla a többi fzr boritás is jó lehet rá?
alkatrészeket már én is néztem hozzá.
meg van wiseco-s ismerősőm is a motor alkatrészekhez. http://www.auto-tuning.hu/ ez majósházán van
üdv mindenkinek.
3ln:)
megvan a ket ules kozotti idom? latom dunavecsesi vagy. ha jo lesz az enyem,szivesen vennem,ha gurulnank egyet. elegsok FZR250-essel tartom a kapcsoaltot, talan egyszer osszejohetne egy 4-5 fos gurulas is. mennyiert vetted,es honnan? meg hogy? kifizetted, es most leviszgaztatjak? kiprobaltad mar? mennyire megy?milyen allapotban van? az oldalidomok hova lettek rola?
hali Q. igen 250-es. ilyeneket még ne kérdez. meg nem tudok rá válaszolni. mert még nincs nálam. most vizsgáztatják. majd csak jövő hét végére lesz meg :-( "96-os évjárat.
Hellosztok!
Üdv. az új fzr-eseknek!
Exup, ha lesz neted, majd csak óvatosan, én az elején naon rákattantam, nem frankó, de ez van Feri, nyomtam egy 5-öst, szerintem király hangja van, jobb mint az egyik cbr600-nak ami kapott 100 kommentet meg vakólami 4.9-et.
Henger miatt köszi! Azt a két csavart meg kiszedjük, amihez mi vágtuk a menetet, biztos nem véletlen nem volt benne menet.
Fzr600 nem tudom milyen olajjal megy, de ha ásványit kér a gyár, pl. nekem 20w50 (40) és egy litert eszik az gáz, még szinetikusból oké lenne.
jó száguldozást!
bye
Egy 92-es FZR600 tulajdonosa vagyok, kicsit több mint 80000km van benne.
Az lenne a kérdésem, hogy mekkora olajfogyasztás tekinthetó "normálisnak", elfogadhatónak?
THX
- típushiba?
- nehéz szerezni hozzá alkatrészeket? neten esetleg?
- mennyi egy főtengely,hengersor, hengerfej, vezérműlánc stb(hány km-enként kell cserélni)?
Nagyjából ezek jutottak eszembe,lényeg,hogy,ha vmi baja van a blokknak milyen összeggel kell számolni? Előre is köszönök bármi segítséget,infót!