Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem szol be,elgepeltem:P
teatapasztalat végett
Feribá teázni akar!
Hello!

felvehetnenk valahogy a kapcsoaltot?nekem is iylen motorom van, teapasztalatcsere matt.
koszi!
Feri
a lenyeg,honnan tudom meg,h MK hanyas a motorom.hol talalom ezt meg?ules alatt csak japan irasjelek vannak,bar lehet kinani is tolem:)
mi epp most csereltuk ki a szimeringet eze nahetvegen,szoval firss az elmeny:)
eloszori is kiszedtuk az egyik teloszarat teljesen.mielott meg ezt megcsinaltuk volna,az aljan van egy csavar,fuggolegesen felfele van a teloszar aljaban.ezt kicsavartuk (vigyazzmezzel kiomlik az olaj is,ha fent kap levegot!min 1 literes flakont tarts ala)miutan a csavar kiszedve,teloszar kiszedve,ket eros ferfi elkezdi rangatni.osszecsuk,szethuz.ugyanis va nbenne egy fem dugo,ami osszetartja a teleszkopot.ovatosan ranganti,a serulesek elkerulese egett,es hogy megjegyezd,hogy voltak benne az alkatreszek.ha sikerul szethuzni,egyszeeruen le lehet huzni a csorol a szimeringet. eleg durva megoldas,de mi ne mtalaltunk jobbat.persze mondanom se kell,h az elso telsozarbol repultek mindenfele az alkatreszek:DDD a masodik telsozar alapjan raktuk ossze az elsot. kozvetlenul a szimering alatt van ez a fem dugattyu,ami gondolom az olaj tomoriteset oldja meg.nagoyn ugyes a japan,3 oran at csodalkoztam a megoldason.a teloszar aljaban va negy kb 2 cm szeles gyuru,ez kellett kirangatnunk.semmi ragaszto,csak a pontos illesztes.ha ez a gyuru kijott,akkor szetesik a szar. (ez szárat jelent:P) miutan osszeszedted a foldrol az alkatreszeket,megtisztitottad ronggyal a homoktol,lehuztad a regi szimeringeket,lehet osszerakni.kis muanyat tavtarto bele,majd a felso szar,a felso szarba az ottani alkatreszek(erdemes most visszacsavarni a legalso csavart,amit a legelejen kivettel,h kesobb ne legyen gond).gyurut ovatosan visszaver,szimering bezsiroz,rahuz fentrol,regi szimeringgel helyere tesz.vigyazz,meddig hasznalod a regi szimeringer,konnyen ottmaradhat,es ket szimeringed lesz,v szeded szet ujbol:) szimeringre egy fem alatet,zegergyuru,takarogumi. ja elfelejtettem,mielott rangatjatok szet a szarat, a zegergyurut szedd ki:D
kb ennyi.kepet sajna nem tudok kuldeni,mert ne mcsinaltam.
mi 4,5 orat csinaltuk,mig a ket szar megvolt.de kozbe ittunk is,es szetrohogtuk az agyunkat:P
a problemama a kovetkezo:
mar megvettem az olajszurot,de felek rosszat. tipus,evjarat szerint jot,de ahogy a motor ala neztem elbizonytalanodtam.persze a vasarlasnal nem volt jelen a motor,hala az idojarasnak,meg mert nem volt uzemkepes :)
szoval 91-tol femhazas a szuro,az en motorom meg 90-es.pont a hataron van.90-ig belso olajszuro volt,sima femhaz nelkuli.(persze ez a 3LN tipusra vonatkozik, a 2kr vegig belsos)alaneztem a motornak,es kulso haza van az olajszuronek. most a kerdes az,h ebben kell kicserelnem a szurot,v ez maga a szuro. (ezen rajta volt a "nem eldobando jel")azert problemazok ennyit,mert hamarosan veszem az olajat,attoltom,es mar hasznalnam is a motort. de ha nem jo a szuro,ott allok leeresztett olajjal,kiszedett szurovel,es egy hetig igy is fog allni,mivel a motor otthon,en meg szegeden,es csak hetvegen jarok haza.
gyongyi ezt nekem irtad?
hali.
kicsike segítséget szeretnék kérni hogyan kell ki szedni a telóbol a szimeringet? és hogy kell be rakni az ujjat? és létezik hogy a szimering száma BR3602E legyen? előre is köszönöm üdv.gábor
Feri, nézd meg a www.louis.de-n ott van egy kereső, beirod a motorod évjáratát, tipus, köbcenti, és az összes alkatrészt tipusszámmal kidobja egy bazinagy oldalon, jóformán csak váz meg komplett blokk nincs náluk:)
Sziasztok!
Papír szűrő HF 144
ezeket is probaltam. a yamaha bonto pont ma:) meg tudnad a sractol kerdezni,h az ovebe milyen olajszuro van? ha hiflofiltro,akokr egy szam kene,ha nem,akkor az,h kulso,v belso.
koszi!
Feri
Próbáld meg a polgárdi motorbontót : 0620/9450610
Vagy tudok egy Yamaha bontót: 0670/5008881
itt mar erdeklodtem koszi:)
Az alkatrészt itt kérdezd meg: http://www.motorbonto.hu/bonto...
ertom.megvenni ne makaorm,mar van egy ugyanilyen:) sa ka tapasztalat erdekel vele kapscoaltban. e-mail cimet meg tudnad adni? eltemaznek vele rola.
elore es utolag is koszi!
Feri
Vagyis Markolatinak Köcc!
Huh


Ha jól emlékszem 94-es, NGK CR8E Gyertya van benne, az olajat nem tom, de szerintem
Full szintetikus. Mire kell gyelni? Szerintem csak arra hogy időben meglegyen az olajcsere,
másra nem hiszem, mert egyben van, 25E km-el vette. Ugy tudom, hogy eladó lessz, a kipuff,
az a gyári.

Q:Köszi!
Kawasanyi,felvettelek MSN-re.ott áttdobom a vidit.
eloszor is nehany adat:)
milyen evjaratu, milyen gyertyaval hajtja, milyen olajat hasznal, mire kell ugyelni vele kapcsolatban.
masodszor erdekelne egy kuplung kar,mert nekem most egy "sport" kuplungkaorm van.(apam eldontotte a motort,es letort rola a butyok ). a legfontosabb pedig a ket ules kozotti idom. ha nincs neki,le tudja-e masoltatni,ill mennyiert. erdeklene,h sportdobot hasznal-e, es hogy mik a tapasztalatai vele,ill honnan mennyiert szerezte.
amugy nem elado az a moci? mert ilyet lattam hirdetve az egyik oldalon.
Q: A haveromé a 250-es FZR, mi kellene hozzá?

Markolati: Hidegben nekem is elforog 7000 után ha nyelezem
Nem tudod elküldeni a kerekezős vidit E-mail-ben vagy valahogy? Ezaz10@freemail.hu

Rollyee: MSN :Ezaz10@ freemail.hu
Hello PvvT!
Haverom keres ilyenbe valo légszuroházat.Az fzrclub oldalán hirdeti.Ott feldobhatnád a hirdetésed.Szerintem ráharapna ha kulon darabokban is árulod a moccot!
Udv.
Köszi Zoli a tanácsodat egyébként nem te vagy az első aki ezt mondja. Van itt Gyulán egy srác neki 600-as Fzr-je van és ő is azt mondta hogy legalább 600-ast vegyek, mert aztán minden évben cserélhetem nagyobbra.
Madmax:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
én ezt láttam itt asportmocis apróhirdetésben, amúgy meg vedd meg a pinkmotorsnál a tourmaxot, az zsir nekemis az van, 9 lamellás kopó kit.
Sziasztok! Van egy eladó 89es Fzr1000 Genesis-em, papírok nélkül/megvannak a papírok, a törzskönyv és a rendszám is, de szükségem van még rájuk , de meg tudom mutatni... Darabokban vagy egyben, alkatrésznek vagy bárminek. Teljesen üzemképes, a blokk is fasza... Most R1 pályaidomok vannak rajta/pályán nem volt!/, de ha kell visszarakom rá az eredeti idomokat. 150 rugóért bárki viheti... Az ár irányár! A papírozás is megoldható, de akkor már drágább a ló... Kép és e-mail cím az adatlapomon!
Rollyee, 600 alatt ne vegyél motort, 1-2 év és cserélheted nagyobbra, én 125-ös mz-ről ültem rá az ezresre, nem kell félni tőle, nekem kicsit nehéz, alig bírom irányítani, de nekem pont ez az élvezet. Amúgy nem vészes, egyik nap megvettem,hazavittem Pestről, 300km éjjel egy kis csavargással együtt, másnap reggel, amikor világos volt, megvolt az a dőlésszög amikor leér a térded. Ez nembilleg, nem instabil, mint egy kisebb motor, ez olyan mint a gyorsvonat Attól meg ne félj hogy erős,mert gondolom nem forgatod, meg alapból csak félig lehet ezeknek eltekerni a gázt, a fullgázhoz újra rá kell fogni vagy gyorsgázt felrakni..... szal az ereje a legutolsó amitől félned kéne.