Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oksi, frankón gondolod, ezt a visszafordítást, télleg így lehet. Lehet Veszek rá Devilt, má úgyis kinéztem meg minden, de most már muszáj lesz.
Izééé.. R1 idomzat akkor ugye nem eladó, mert akkor nem kérdezem eztán?
szerintem cseréld le a kipuff.-ot... ha vissza is dörren, az semmi jót nem tesz a motornak... lehet, hogy lapos a fala a végén... meg jobban is melegszik a motor... egy normális kipufogóban ugye vissza van fordítva a gáz, nem egyből jön ki és ez sokkal jótékonyabb hatást gyakorol a hőmérsékletre és a motor élettartamára is...
szisztok, köszi a válaszokat!
Gábor, Légszűrő nélkül megküldtem autópályán, de ott is elment az erő 7ezernél. Erre Easyrider tudna majd mondani valamit, neki is ha jól láttam ugyanaz a 4db sportlégszűrő van fent,ugyanezen a bringán, az enyémek Louis-os légszűrők.
Jól megmondtad a hurkatöltőt! Tényleg olyan! Nekem az a furi, hogy mondták páran, hogy méterekről
odavág a kilépő gáz az embernek. Én 3-4méterről érzem az alapjáratot a pólómon! lebegteti, meg olyan mintha ütögetnének. Hangra nincs panasz, ordít mint az állat, meg ha lecsukom a gázt, mindig durran 1-2 akkorát, hogy megfájdul a fülem, meg érzem a kormányon, mintha rávágtak volna egy nagy kalapáccsal. Mester uramék amikor szinkronizáltak, mondták, hogy max.benzinre állították a porlasztókat, sajna benzinhiányosan vettem, és ezért kellett, le voltak fehéredve a gyertyák.
Akkor most kipufogó-csere..?
Pyyt, majd légyszi írd meg az R1 full idomzatod árát.
nemtom mikor jött ki, de 89es és Genesis... De a lényeg, hogy az idomok eladók... A pályaidomokról beszélünk, a kipufról, meg: Nekem egy 900RR dob van rajt, és valóban 8ezer felett elszabadulnak az indulatok... addíg meg szép simán egyenletesen gyorsul... nem lehet hogy nyitott a kipufogód? mert nekem régen egy "hurkatöltő" volt fent, és azzal bömbölt ugyan mint az állat, de 6-7 ezernél megdöglött...
nekem akkor csinált ilyet mikor le volt esve az airbox a karbikrol. lehet a sportlégszűrők a hibásak benne.
nem kap elég levegőt vajon?
Pyyt, az lehet hogy 89-es, de ugyanaz a Genesis, 18-as hátsó kerék, exuo nélkül. z.m.z-nek van 89-es exupja, gyárilag 17-es hátsó kerék meg exup. Gondolom az exup 1989 második felében jött be.
Hali, akinek szintén 88-as ezrese van annak szól a dolog: most lett beszinkronizálva a gép, új sportlégszűrőkkel. 6 ezerig megy mint állat, minimális gázadásra ugrik, tegnap 190-et mentem így vele, de jött a kanyar. Viszont 6ezer felett elmegy belőle az erő, olyan mintha fulladna. Mélyül a hang,hörög, de lassabban megy fel a fordulatszámmérő, hiába húzom tövig. Szal veszít a gyorsulásából. 1992-ban jött Magyarországra a motorom, és még gyári kéménye van. Lehet hogy a 100 vagy nem tudom mennyire folytott kipufogó? Szerelőm tanácstalan , meg én is. Akitől vettem, mondta hogy 7-8 ezer felett elszabadul a pokol, már naon várom, mert ez így uncsi.
Pyyt, írtad hogy R1 pályaidomok vannak az fzrhez. Ez még aktuális? Az enyémek frankók, csak magasab és hosszabb szélvédő kéne rá, mert ez oké hogy alacsony, de nem nyúlik elég hátra. R1idomzattal ha van fotó feldobod a fórumra? vagy nekem infóba email. thx!
széles utat mindenkinek!
Srácok! 1989 es FZR 1000 hez van eladó ülésem, meg idomok... ha kell valakinek, szóljon!
Hello-bello labello! Van egy átalakított fz750-em, sajnos csak hobby célra, de nagyon szép, és szinte mindent kicseréltem rajta(karok, fékek, gumik, kuplunk stb) Ha valakit érdekell, dobjon egy mailt! (iron-maiden@freemail.hu)
Nem marad más megoldás ezek szerint. Azt hittem egyszerűbben meg lehet csinálni valamelyik testvér alaktrészét fölhasználva.
Sabaj küzdök és biztos lesz eredmény .
Majd tájékoztatlak.
Érdekes, hogy sehol nem találok olyan írást, ami ezzel foglalkozna
de talán a legjobb megoldás, ha kiveszed a felni, megméred, hogy milyen széles agy fér el, meg még pár paramétert, és felhívsz pár bontóst! Tuti lesz ilyen felni, monnyuk kicsit drágább mintha maszektól vennéd....
Hát a lengővillát mi is próbáltuk átrakni, de mint a mellékelt ábra is mutatja sikertelenül. Az a baj, hogy az is túl széles és nem tudom, de lehet, hogy ki kéne vágni belőle. De az meg szerintem azért nem lehet jó, mert hát annak valaminek kell hogy legyen a belsejébe(különben hogy forogna... meg ha nem lenne egy idő múlva elkopna a lengővilla tengelye... de ez csak maszek vélemény, nem tuti, hogy így van) meg hát lengővilla meg kerék,stb... az k*va drága.... Véleményem szerint a legolcsóbb és legjobb megoldás a ZZR hátsó felnije, én is raktam már volna bele, csak még nem találtam, meghát most inkább el szeretném adni, mert egy Supermotóra hajtok...
Sok sikert!
És ha a 600R komplett hátulja lenne átrakva? Féyképről ítélve nem olyan nagy a különbség a sima FZr-hez képest.
Ha sikerül kitalálni a jó megoldást majd írok. Addig is keresek ezerrel .
A Thundercaté tuti nem jó. Az a motor szinte teljesen megegyezik a 600R-el és azt próbáltuk. Ennél az a probléma, hogy keskeny a lengővilla és olyan felni kell aminek keskeny a kerékagya. Mert felni szélességre a 4.5" os simán elég, arra már rámegy a 170-es gumi, annál szélesebb meg nem kell..... A fazeré lehet, hogy jó, de sztem a Kawa az a tuti, láttam már több olyan mocit amibe ez van. De abból is a 91-es körüli, mert nekem majdnem lett bele felni, csak az asszem 94-esé volt és az már túl széles....
Sok sikert és ha sikerül vmit összehozni, akkor lécci szólj!
Köszi.
Azért én próbálkozom, mert az a baj, hogy 18-as gumiból kicsi a választék és jó lenne ha bármilyet föl lehetne tenni rá. Még élvezetesebb legyen a kanyarodás.
Az általam említett típusokat nem nézted?
Bár most mióta többet mentem vele, azon gondolkodok, hogy nem is kéne kereket cserélni. Múlkor mentem vele, ez egy álom ez a moci! Csak rá kell gondolni a kanyarra és már íven is van a moci és tartja is rendesen a kijelölt utat! Mentem már a bátyám FZR 600R-jével(macskalámpás), azon 160-as gumi van hátul, de az enyémet sokkal könyebb dönteni! Nekem nagyon tetszik!
Szeva!
Én is próbálkoztam kerékcserével, egyelőre jegeltetem a témát, ha sikerül akkor eladom... Én úgy tudom, hogy a kb. 91-es Kawasaki ZZR hátsó felnije passzentos bele, de nem tuti....Olyan kell ami ilyen négyszögletes a küllője, és nem biztos, de ha elváhnád akkor vagy H vagy szögletes U betű formája van. Remélem érthető volt. De szerintem távtartókat mindenképpen kell esztergáltatnod, meg lehet, hogy fékadaptert is!
Sok sikert!
Sziasztok!
Kersnék egy UFH-240 rendszámú 400-as FZR-T!
Ki a gazdija?Szép volt!
Sziasztok!
Egy "92-es FZR 600 18-as hátsó kerekét szeretném kicserélni 17-re. Csinált már valaki hasonlót?
600 -as Fazer vagy Thundercat kerekére gondoltam ami talán belefér a villába gond nélkül.
Ha tudtok segítsetek, miként lehet megoldani a dolgot.
Hello Benji!

Nekem van oldalidomom yamaha fzr 750-hez!
Továbbá megvan még a hozzá tartozó fejidom is.(kockalámpás)

A hármat egyben festés előtti állapotban(csiszolva) eladnám. (azért annyit még hozzátennék, hogy nem fillérekér pazarlom el őket, mert nekem pl az első sárvédőt a yamaha szalonban valami 35000Ft-ér akarták adni-kb ennyiért odaadom a három idomot, ha kell)

Freddy
Sziasztok.....
Köszönöm a válaszokat akkor maradok a szivatónál és nem boríttom szét a gépet
Mindenkinek jó gurulást és vigyázzatok magatokra....
Sziasztok!
Még mindig eladó a Streetfighter építésű 600-as FZR-em. Dobok fel róla pár képet, hátha valakit érdekel!
márk.
megvannak még az idomjaid?
szia hivd fel ezt a számot 06209948887 neki 600-as alkatrészei vannak de van egy ismerőse neki meg 400-as alkatrészei vannak . hátha megeggyezik és tud segíteni.
Teljesen normális dolog hogy hideg motorral szivatozni kell.Azért van.én is fél pércig ugy járatom a motort mikor kiviszem.