Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

halihó
valaki meg tudja nekem mondani hogy milyen láncot érdemes venni egy fzr400-ra?
üdv.gábor
Sziasztok!

Rég ártam már erre felé:)! Elkezdtem össze épíeni a gépemet! Lenne egy két kérdésem az FZR400 és az FZR600-asnak egyforma vagy vannak eltérés az alkatrészek között amit felsorolok?: Első villa, vízhűtő, motortarto váz(lecsavarozhato) üléstartó consol, kipufogó sor... kb ennyi! Markoati neked milyen farok idomod van? ha kérdezhetem Csak idomot cseréltél vagy consolt is?
Ha vkinek van 400-as alkatrészei olcsón akkor engem érdekelne!
Válaszotokat előre is köszönöm!
ertem.koszonom a valaszt,ismet okosabb lette. mar lassan teljesen megismerem ezt a dogot megegyszer koszi!
Valahogy úgy,az alsó csonkot és a tanksapka tálcáját a tankon belül össszeköti egy cső.
en is bovebb magyarazatot kernek:) a csonk alol van.hogyan folyik le oda a viz?duplafalu a tankom?
Apropo. Van vki Komárom Eszterkom vagy esetleg Pest megyéből aki kölcsön tudna adni egy szinkrontesztert? Nagyon kellene így szezon előtt. Előre is köszi.
Te máris szimpatikus vagy nekem!
Csak igyátok meg a cimborákkal az egészségemre.
Hát meggyőztél, de eszembe nem jutott volna, hogy a tisztelt Yamaha mérnökök direkt leállítanák a mocit csak azért, hogy tudjam kevés a benga. Na mindegy ez legalább logikusnak tűnik. Hová küldhetem a piát? Ja és milyet parancsolsz?
Látszik hogy nem szeretem a whisky-t.Még leirni sem tudom rendesen:D
Rudo,megérdemled a whyski-t!tokéletes válasz :)
Gyertek pofázni az fzrclub-ra:)
A tankban az érzékelő érzékeli ho csak 3liter van a tankban (vagy 4 vagy 3.5 lényegtelen) és akkor leállítja az ac-t (hopsz megszünik a benzinellátás) így jelezvén a tisztelt pilótának az eseményt,mire a dolgozó átkapcsolja a kapcsolót jelezvén "o.k. kevés a benya de menni akarok tovább" és az ac megint megy.Ennél egyszerübben nem tom leírni. Na jöhet a whisky Nem felejtek
Egyszerűen nem értem, hogy hogyan tehetné tartalékra egy elektromos kapcsoló, mikor a tankból folyik a benga míg ki nem fogy, az AC nyomja míg ki nem fogy, és több beavatkozás nincs. Ha valaki elmagyarázza, annak küldök egy jó öveg whyskit.
"A benzincsapon kívül van egy csonk"-----------Ha lemosod a motorod (vagy megázol)akkor a víz be tud menni a felnyíló tanksapkád alatt lévő tálcára,onnan tud kifolyni a csonk segítségével.Amennyiben nem lenne ez igy akkor amikor mosás után felnyitnád a tanksapkád az ott lévő víz belefojna a tankodba.
A baloldali kapcsolóval rakod tartalékra,a kétállású benzincsapod csak arra jó ha le akarod venni a tankot akkor el tudd zárni.A tankban van egy szintérzékelő és az pofázik ha kevés a benya.
akkor most mar vagom,mire jo a ket cso a karbin.de mire jo a tankon a + kivezeteS?ugyanis nekem a benzincsapon kivul van meg egy csonk. szellozteto lenne alol?akkor kifolyna a benzin.mellesleg ne mfolyik ki,v meg nem vettem eszre
ha ram hallgatsz, megkerdezed a drbike.hu-n, v a totalbike.hu/motordoktor-nal.
A benzinszivattyút a nyomáscsökkenés működteti, az állandóan be van kapcsolva. A karburátorokra ennél a típusnál egy cső megy be, és van két cső ami elvezeti ha túl sokat nyomna az AC.Persze ha az AC jó akkor ez nem fordulhat elő. A tankból nem szívhat máshonnan, mert egy cső jön belőle egy benzincsapról ami vagy nyitva van vagy zárva./ semmi elektronika./ A tankban egy elekrtonika van az pedig egy sima szintérzékelő, ami jelzi ha fogytán van a benga. Ezért nem tom mi a f***nak az a kapcsoló.
regisztralas nelkul is lehet irni abba a forumba. regisztralni meg a felso sorban levo regisztraciora kell kattintani, majd utana jelszovaltas, es mar irhatsz is, mint regisztralt felhasznalo.
a vicc az,h haveromnak volt ilyen gepe.talan pont 92-es volt az is. es rakerdeztem en is.o isazt mondta,h benzincsapot kapcsolja at menetkozben. nem lehet,h ha ezt bekapcsolod,akkor egy masik benzinszivattyut ,v ugyanazt,de mashonnan sziv a tankbol? nekem a kis FZR-en ket cso vezet ki a tankbol,es a karbiba 3 cso megy be. meg nem jottem ra,h minek vannak,de elkepzelheto,h ezt epitetek ki elore.
Hello. Átmennék én, de a fránya rendszernem enged belépni, sem pedig regisztrálni, így nem tudok írni. Kicsit idegesítő. Na mindegy szóval az enyém "92-es a trapézlámpás, 1002 ccm 150 LE-s. Szuper a gép, semmi panasz. megnéztem a robbantott ábrát, de ott sincs elnevezés csak kódszámok.
Cső Stefán, Zozó vagyok, izé, az van, hogy gyere át egy másik honlapra:
fzrclub.lapja.hu
ott is vannak fzresek, nekem 88-as gyártású ezresem van, és nem fárasztalak mi van a bal oldalon:D viszont Peet-nek 91 utáni van, gondolom 92-es amin tényleg van egy valami ott baloldalt, ezt a motorja fotóján láttam, írj a fórumba oda is, legalább annyit ér mint ide írni.
sok sikert, csákány
zoli
Valaki mondja meg, hogy mi a ráknak van az FZR1000-en a bal oldali idomon a kapcsoló? A hülye dumákkal, hogy elektromos benzincsap ne is fárasszatok, mert a tankban egy szintérzékelő és egy szimpla kétállású benzincsap van. Szóval?
Hát jó lenne... de aztbeszélik h nem soká él az a motor amire turbót raknak. HA tudnám h igyis hosszu életü lesz a motorom akkor biztosan befizetnék egy turbósitásra.
Hamarosan itt a jo ido!Lehetne egy napos picinko osszeroffenést szervezni FZR-es emberkék.Persze ha igény van rá!
www.fzrclub.lapja.hu -n lehet jelentkezni akit érdekel a dolog.
Még mindig 900.
ahogy gondolod, a mi xt600- unkhoz is 2 dobunk van, egy hozzá járó full nyitott, meg egy folytással teli kawa klr500 as