Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök jó, mindenki motort szerel , remélem a talira midenki zsír géppel jön, Z.M.Z, én is láttam a fotókat, tök jók:) sok jó hallottam a K&RJ kipufogóról, én s gondolkozok valami ilyesmin... mered ajánlani vagy hagyjam a gyárit?:) Jól megbuktam ma vizsgán, úgyhogy még 2 évem van, kész, csá vége a világnak... majd a motorom megvigasztal
Z.M.Z. bácsi: jól látom hogy K&RJ dob diszeleg a szép motorodon?
Ismerem a tulajt,saját bevallása szerint egy hétvégén dobta össze!! Meg van neki a forma,csak ki kell kenni,amíg szárad kicsit átszabni a tartót,lefesteni, és mehet fel! Könnyű neki övé a forma. Ülésnek egy darab gumiszivacs van bevágva,azt mondja,amikor rajta ülsz úgysem látszik. Kár hogy csak egy személyes.
Hu elég keményen néz ki az uj farral az FZR!Hát nem piskóta meló lehet.
Egy hét után sikerült végre összekalapálni az új gépet,így most pótlom a képeket a bakolásról,illetve van egy szép faridom fotóm is. Tessék.
ha nem találsz akkor írj nekik bátran
naezt kerestem neked vagy 2 napig!!!! itt nézd meg
http://82.131.181.197/web/spoiler/kepek/1arlista/motor/y amaha/yamaha.html
üdv.gábor
A nyakamat rá merem rakni hogy erosebb mint a gyári!
ez az átalakítás el is bír egy hátul utazot?
amint lesz,azonnal:) egyelore csak az eredeti van,amilyen majd lesz par hozzaszolasommal lejjebb
Ez sem semmi megoldás!
Majd dobj rola képet!
mit mondjak, erdekes megoldas:) en meg itt aggodom a tesco gazdasagos idom miatt:) ugyanis feladtam.miutan a fel vilagot atkerestem egy oylan idomert, es ne mtalaltam megfelelot(v nem volt,v iszonyat draga) maradt a B terv,miszerint egy muanyag mikros talbol kivagom a szukseges darabot,lefestem,es berakom
Szoval lovom a képet.Maradt a helyén a gyári faroknyulvány csak arra lett ráillesztve egy rész .ime!
Viszem magammal a nocim csak nincs kedvem magamhoz ragasztani szalag ragasztoval,nehogy le essen.
Már igy vettem meg a motort.Szerintem egész jol megcsinálták mert jo pontosan ul az egész és massziv.Fel ér egy komoly merevitéssel. Nemsoká dobok rola képet is!A muszakin fogalmuk sincs hogy milyen az eredeti.ez is ugy nézki mikor rajta az idom.
vinni kell magaddal egy not,az majd jelez helyetted amugy nekem nincs sajna
bevallom toredelmesen,fogalmam sincs,milyen az uj passate, nekem korlampa remlik, bar az lehet eggyel korabbie,v a mondeoje:) en nagyon gondolkodom ezen. ha minden igaz annyi ledet kell berakni,hogy meglegyen a szukseges wattszam.par ellenallas,meg egy tesco gazdasagos muanyag doboz,aminek az aljat levagod,es abba beleintegralod .ja meg egy nyak:) no majd elektromuszeresz haverommal megterveztetem,most ugy sincs melohelye,raer. aztan apammal megszerkesztjuk,es ha osszejon,akkor kepekkel dokumentalom,hatha vki kedvet kap hozza. az a jo,h az en hatsolampam adja magat,mert ket vizszintes csikbol all. szinte keri,h LED-es legyen
amint latom eleg nagy ganyolas kellett ahhoz,h fel is menjen az a faridom. a segedvazat kellett atalakitani,jol latom? igy mar ertheto,miert ment fel a gepre muszakin mit szolnak hozza?
Help!
Valakinek nem hentereg otthon index reléje?Persze olyan,amit eladna!
az enyémen Mito far idom van fent.ugyan az mint a ducati-é,szerintem sokkal szebb igy a motor mint a gyári hátsojával.
Énis gondolkodttam a hátsó lámpán de ez megmarad a gondolkodásnál ! Én olyanra gondoltam kb mint az új passátnál az rohadt jól néz ki.
kell,kell!
Bovul a pici csapatunk.Már 3-an vagyunk Fzr koptatok.
én is 190 vagyok de annyi hog yaz alja lehetne 5 centivel hosszab meg 77 kiló vagyok és a karja lehetne 2 centivel szélesebb de amugy nagoyn király kis kabi üdv
ujra felteszem a kerdest,ha mar igy felelenkult a forum. valakinek ninsc 250-es FZRhez a ket ules koze idom? most mar pontos kepem is van. japanbol csillagaszati aron akarjak szallitani, igy az is kudarcba fulladt.