Naná hogy érdemes csak figyelni kell hogy látszodjon hogy volt gazdája! Amugy nagyon jó az fzr,megbizható. Nakedet is könnyen lehet csinálni és ha ugy tetszik akkor burkolt mociként is használhatod.
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a képeket és a hozzászólásokat. Vérmérsékletemtől tartok 1 picit egy ilyen vadállat terén... Már vagy 8-9 éve nem ültem mocin, meg a jogsit is le kéne tennem (kiöregedtem már a "nem jogsival megy - benzinneel " koromból :) ). Anyagilag áprilisban tudok konkrétan dönteni, szerintem addig meg hányom-vetem a dolgokat - esetleg megnézek egy-két kissebbet is a fentiek miatt - de nagyon csábító az ötlet hogy FZR-es legyek. :)
Curt, remélem te is FZR-es leszel:) nekem 1988-as ezres van, 125-ös mz 50-es suzuki rg volt előtte, meg gs500-zal csináltam a motoros jogsim. eddig kb. 60-at költöttem a motoromra úgy vettem hogy szinte mindent ki kellett cserélni, amit a karbantartás miatt amúgy is minden motoron, már csak féktárcsa hiányzik, meg lehet hogy szelepszár-szimering. Kettest kidobja, ez típushiba álítólag.500km-t mentem vele eddig, z.m.z-vel ellentétben nekem az a gond, hogy túl magas a kormány, ilyenkor nem a csuklód hanem a hátad fárad, döntsd el melyik a jobb. 165 cm és 65kg vagyok, elbírok vele úgy, ahogy....merem ajánlani, mert alacsony fordulaton ez a motor megy a legjobban. Lehet vele lassan is járogatni. Ha veszel egy kisebbet akkor úgyis megunod, meg buksz rajta sok pénzt. Próbálj lassan járni vele az első évben, én is ezen vagyok.180-nál hatezret forog ötösben. Remélem jó bringát veszel, nekem ez az első 125 felettim.
Hosszú túrákra nem a legkényelmesebb,mert nagyon megfájdul a csuklóm,az alacsony kormány és az utas súlya miatt. Lehet,hogy egyedül kéne kipróbálni? Ráadásul utassal, kanyarban enyhén pumpál a hátulja,de még nem zavaró. Én imádom,ha veszek új motort akkor is megtartom,mert nagyon összenőttünk. Ráadásul törötten vettem,és én raktam rendbe,egyedül az oldalsó fóliákat és a műanyagozást csinálta szakember,a többi az én munkám.
Hello
Köszönöm az elismerő szavakat. Mármint ha az adatlapomon lévő gépre gondolsz,mert a hozzászólásomnál nem az enyém látható. Csak az érdekesség miatt tettem fel,mert ritka a meztelen FZR. Az enyén nem eszi az olajat,pedig sokan riogattak ezzel,de úgylátszik szerencsém volt,és kifogtam egy jót. Az is igaz,hogy minden szezonban lecserélem az olajt,és a szűrőt,és mindig régitípusú ásványi VALVOLINE-t használok. Hál" istennek jól szuperál.
Ha tisztelettel bánsz vele,akkor egy kezesbárány,de ha 7-8000 felett megrántod a szarvát a kula vigyázba áll benned az biztos!! Az enyém 90"-es de 92"-es blokk van benne,egy kis tuninggal,fékpadon mért 149 le-vel. Lehet,hogy nem a legújjabb,az is lehet,hogy nem a legmodernebb forma,de az biztos,hogy az egyik legszilajabb vadállat amit a YAMAHA valaha gyártott. Itt nincs komplikált elektronika,meg halálosan precíz futómű,jeladós gázmarkolat. Csak te, a 4 karbi, 4 henger, a 20 szelep, meg az út!! Sok új vasat meg lehet szorongatni vele,hidd el. Bár az enyém papizik is 8-9 litert! Végezetül itt van néked pár naked!
mindneki hullajelolt,aki motorra ul.ha nem is magad miatt,de az autosok miatt tuti. sajna 10bol 7 nem nezi jo szemmel a motorosokat. en simson utan ultem fel 125osre 5 ev kihagyassal.picit feltem,de hamar megszoktam. ha nem olyan heves a vermersekleted,h allandoan csogazon mesz,akkor sztem nem lesz gond. en azert vegigjarom a lepcsoket,jelenleg a 250-esnel tartok :)
91-es yamaha megeri a penzet.olcso,es ha jol kifogod,akkor hosszu idore hu tarsad lesz. sok embert ismerek,akinek ilyne evjaratu mocija van,es nem panaszkodik ra. azert mindenfelekepp nezd meg mennyi km van benne,es milyen allapotban van,nehogy atverjenek.sajna ez tapasztalat,en ahogy megvettem a mocit,mar 70E-ret rakoltottem,es meg mindig van mit rakolteni.ettol fuggetlenul imadom a kicsiket:)
es egy maganvelemeny: sztem a yamaha FZR rombuszlampas kivitel egyszeruen gyonyoru!:)
Teljesen zöldfülű vagyok, és mocit szeretnék venni.
Vagy 10 évvel ezelőtt az akkori ETZ-ken, és Cetkákon nyomultam (ennyi az össz motoros múltam) - most meg szeretnék venni valami használt gépet. Kinéztem egy 91-es FZR 1000-est.
Az első kérdés hogy mennyire vagyok hullajelölt - ha ekkorával kezdek? A másik hogy jobbszeretem a naked bájkokat - látott már valaki 90-es fzr1000-est "csupaszon"?
Egyáltalán érdemes egy ennyi idős gépet megvenni?
Lánccsere elött állok .Az lenne a kérdésem ti milyen láncot használtok O vagy X gyűrűset.Esetleg vmi tapasztalat.Gyárilag O gyűrűs van az enyémen a méreteket is tudom,de ha valamelyik online shop-ba kiválasztom a mocim tipusát meg az évjáratot szinte mindenhol X gyűrűseket ajánlanak hozzá.
Lehet csak azért mert mivel drágább gondolom több a haszon rajta.
Én is láttem ezt a linket mielőtt itt megjelent volna. Felhívtam őket, igazából van mindenféle méret mármint vegyesen, de csak kevés. Valójában tényleg csak vevő csalogató.
Ezt az akciójukat,már a Motorrevüben is reklámozták tavaj. Nekem bűzlik a dolog!! Egy sisak nem romlik meg,nem jár le a szavatossága,tavasszal ha valóban 63000.- Ft.az eredeti áza 30 körül simám el lehet adni. Valószínüleg ha van is belőle,nem csak raklámfogás,(tudjátok;az ami mindig elfogy mire odaérsz) akkor extrém méretekben van csak,és kilóméteres sor fog érte állni hétfőn reggel. És ha már ott vagy,rádsóznak valami mást. Egyébként,minden nap 18 órakor felrakják a másnapi aciós cuccot,ami csak azon a napon lesz kapható.
sisak vásárlóknak esetleg érdemes ezt megnézni.
Lehet veszek én is egy AGV-t, 9900Ft-ért majdhogynem Kína sisakot lehet csak kapni.
Bár nem kellene, de jó lesz tartalék sityaknak.
En az olasz honlapon talaltam nemi leirast. kozel ugyanazt tudja,mint a caberg,csak 5E-rel olcsobb. bar a dizajn jobb a cabergnel,szoval lehet maradok annal. azert koszi!
udv!
Feri
Köszönöm mindenkinek a képeket és a hozzászólásokat. Vérmérsékletemtől tartok 1 picit egy ilyen vadállat terén... Már vagy 8-9 éve nem ültem mocin, meg a jogsit is le kéne tennem (kiöregedtem már a "nem jogsival megy - benzinneel " koromból :) ). Anyagilag áprilisban tudok konkrétan dönteni, szerintem addig meg hányom-vetem a dolgokat - esetleg megnézek egy-két kissebbet is a fentiek miatt - de nagyon csábító az ötlet hogy FZR-es legyek. :)
Nekem nagyon bejön az FZR 1000.
A fogyasztása meg érthető :-). Nekem a 250 -es GSX-R is meg tud enni ennyit.
-Szerintem túrázni is kényelemes lehet.
Köszönöm az elismerő szavakat. Mármint ha az adatlapomon lévő gépre gondolsz,mert a hozzászólásomnál nem az enyém látható. Csak az érdekesség miatt tettem fel,mert ritka a meztelen FZR. Az enyén nem eszi az olajat,pedig sokan riogattak ezzel,de úgylátszik szerencsém volt,és kifogtam egy jót. Az is igaz,hogy minden szezonban lecserélem az olajt,és a szűrőt,és mindig régitípusú ásványi VALVOLINE-t használok. Hál" istennek jól szuperál.
Szépen egyben van a géped!!!
Bár szerintem ez már a csúcs! De ki tudja?
Ha tisztelettel bánsz vele,akkor egy kezesbárány,de ha 7-8000 felett megrántod a szarvát a kula vigyázba áll benned az biztos!! Az enyém 90"-es de 92"-es blokk van benne,egy kis tuninggal,fékpadon mért 149 le-vel. Lehet,hogy nem a legújjabb,az is lehet,hogy nem a legmodernebb forma,de az biztos,hogy az egyik legszilajabb vadállat amit a YAMAHA valaha gyártott. Itt nincs komplikált elektronika,meg halálosan precíz futómű,jeladós gázmarkolat. Csak te, a 4 karbi, 4 henger, a 20 szelep, meg az út!! Sok új vasat meg lehet szorongatni vele,hidd el. Bár az enyém papizik is 8-9 litert! Végezetül itt van néked pár naked!
91-es yamaha megeri a penzet.olcso,es ha jol kifogod,akkor hosszu idore hu tarsad lesz. sok embert ismerek,akinek ilyne evjaratu mocija van,es nem panaszkodik ra. azert mindenfelekepp nezd meg mennyi km van benne,es milyen allapotban van,nehogy atverjenek.sajna ez tapasztalat,en ahogy megvettem a mocit,mar 70E-ret rakoltottem,es meg mindig van mit rakolteni.ettol fuggetlenul imadom a kicsiket:)
es egy maganvelemeny: sztem a yamaha FZR rombuszlampas kivitel egyszeruen gyonyoru!:)
Teljesen zöldfülű vagyok, és mocit szeretnék venni.
Vagy 10 évvel ezelőtt az akkori ETZ-ken, és Cetkákon nyomultam (ennyi az össz motoros múltam) - most meg szeretnék venni valami használt gépet. Kinéztem egy 91-es FZR 1000-est.
Az első kérdés hogy mennyire vagyok hullajelölt - ha ekkorával kezdek? A másik hogy jobbszeretem a naked bájkokat - látott már valaki 90-es fzr1000-est "csupaszon"?
Egyáltalán érdemes egy ennyi idős gépet megvenni?
Előre is köszi:
Curt
Lehet csak azért mert mivel drágább gondolom több a haszon rajta.
Közben megtudtam, hogy nagyon kevés, és XL vagy nagyobb sityakok vannak csak, amit akcióznak.
Jó kis vevőcsalogató.
Lehet veszek én is egy AGV-t, 9900Ft-ért majdhogynem Kína sisakot lehet csak kapni.
Bár nem kellene, de jó lesz tartalék sityaknak.
http://shox.hu/cikkmutat.php?id=105
udv!
Feri