Megnéztem és szerintem király! Van egy kis elfogultság bennem a yamahák iránt.Nekem egy Fz400r-em van nemrég vettem de nem is menntem vele inkább elvittem nagygenerálra.Már nagyon várom hogy kész legyen a kicsike.Egy több kilóméteres nyílegyenes szakaszra néz a szobám ablaka,szerinted hány motoros gyorsul erre?! Engem meg megesz a fene annyira mennék már.
Ui.:tegyél fel sok videót,szeretem a kis ccm-es gépeket,nem csak az 1000-es gépek a királyok.
köszi szépen a motorbontós címeket:)))
szeva Easyrider, üdv.a fórumon! Egyből segíthetsz is próbálgatjuk eltalálni a motor elejének magasságát
Áki, találtam neked egy képet, a nyílnál vannak a telószárak megfogva csavarral 1-1 öntvényhez(villahíd a neve asszem), azokat fellazítva kihúzhatók a telószárak, és szabadon rögzíthetők.
Hy,pécsen a yakomoto bt-nél nézz utánna mindent be tudnak szerezni és full korrektek. az én mocimat is ők generálozzák.Nagyon ott vannak.Szerintem egy telefont megér. sok sikert. hello.
hello,
köszi a segítséget mindenkinek!:) februárban átmegyünk Bécsen, az ottani louisban tudok venni féktárcsát , ugye? most nézem majd meg, az a 247 euró oké lenne, itthon 44ezer darabja a Lucas féktárcsának. Itthon bontottat hol tudnék venni, eddig nem találtam se majosházán, se jánoshalmán, egyik használtmotoros oldalról sem jött válasz.
Madmaxbiker, én nem magasítanám a motor hátulját, elől a telókat ahogy felfogatod, lazíts le minden csavart, meglátod hogy fel-le lehet rögzíteni szabadon, te döntöd el melyik magasságban. Ott ha kikísérletezed a neked jó helyzetet, akkor nem kell megemelni hátul a motort, szerintem az alacsony súlypont jobb, mint a magas. Nekem eddig a felső villahíd síkjában voltak a telók végei, most, 1 vagy 2cm-rel mélyebbre szereltük. A régi helyzetben, alig tudtam vele sávot váltani olyan nehezen lehetett irányítani, most meg ajdnem olyan kezes mint egy bicikli. Szerintem azt kelll nézni hogy amikor tekered a kormányt, a villanyaknál ne emelje meg a motort, ugyanis változik az utánfutás és a villaszög, ha más magasságra szereled. Nekem eddig ennyi jött le a dologból.
Na nézzétek ki látogatott el hozzánk Ővé volt az FZR-em De mostmár én birtoklom. Majd teszek fel uj képet az uj plexivel meg a tükrökkel. Ja Fujattam a tankot is meg a két oldalidomot is.
Én ezt az összeget úgy kalkuláltam,hogy még fékbetéteket is veszel,esetleg fékolajat,meg tuti kiderül,hogy hiányzik vagy megrepedt egy-két porvédő vagy tömítés. Utángyártott, például LUCAS, 246.95 Euro/pár ami napi árfolyamon 65046 Ft. fékbetét Saito 4464 Ft. Ez az alhang! Ez pontosan 69510 Ft. és még vagy kimész érte Bécsbe,vagy 10% ha itthon rendeled meg. Ezek a www.Louis.de árai,én ennél szerényebbet csak úgy találtam,ha tákoltatod itthon,peremcsere miegymás,de én arra nem bíznám az életemet. Amúgy az egyel jobb betét már 7888 Ft. a DOT4 olaj 2045 Ft. és ha kiderül,hogy esetleg még ezt-azt pl. fékcsövet,vagy karmantyút is ki kell cserélni,beszerzésekkel együt,rondán belecsúsztál a 100.000 Ft-ba!!!
Sajnos a hír igaz. Bontóból nem igazán tudsz szerezni tárcsát, ha mégis akkor majdnem annyiért mint az újat...
Itthon 50e körül van darabja a 320as tárcsáknak. Lucas
Na a féktárcsa az egy nehéz ügy. Jó mélyen a zsebedbe kell nyúlnod! Én is pont ezen tipródom. Bontottban szinte lehetetlen hozzájutni,mert mindenki nullára használja,ha meg sérült,nem mész sokra vele. Persze ha van felesleges 70-100 ezer foritod,akkor nem az.
szevasztok!
nekem is alkatrésszel kapcsolatban van kérdésem. Féktárcsákat szeretnék venni fzr1000-hez, 1988-as gyártású. Minden miylen motorról van, csak egyezzen a méret. Tök nagyot motoroztam ma, akkora oldalszél volt, full kínlódás volt, de érdemes volt:) Rájöttünk, hogy a villákat elől mélyebbre lehet állítani, és sokkal kezesebb lett a motor, tök könnyű irányítani, full megbarátkoztunk:)
sracok segitseg kene! FZR alkatreszt hol lehet szerezni?lehetoelg hasznaltat,egy kis idomrol volna szo,de ujonnan csillagaszati arakat mondanak. mar neztem hazai bontok nagy reszet, ebayt,jpana yahoot,mindent,de vagy magas a zar,v nem tudok kommunikalni veluk,v nincsen. az idom a ket ules kozotti idom lenne egy 3LN es FZR 250-hez. minden segitseg jol jon,akar az is,ha vkiet lemasolhatom. a 17-es alkatreszrol lenen szo.
Ui.:tegyél fel sok videót,szeretem a kis ccm-es gépeket,nem csak az 1000-es gépek a királyok.
szeva Easyrider, üdv.a fórumon! Egyből segíthetsz is próbálgatjuk eltalálni a motor elejének magasságát
Áki, találtam neked egy képet, a nyílnál vannak a telószárak megfogva csavarral 1-1 öntvényhez(villahíd a neve asszem), azokat fellazítva kihúzhatók a telószárak, és szabadon rögzíthetők.
Jó kis fórum,sok hasznos infóval!Nekem egy 89-es 1000-es Genesisem van,már 4 éve.Most csak ennyi.
köszi a segítséget mindenkinek!:) februárban átmegyünk Bécsen, az ottani louisban tudok venni féktárcsát , ugye? most nézem majd meg, az a 247 euró oké lenne, itthon 44ezer darabja a Lucas féktárcsának. Itthon bontottat hol tudnék venni, eddig nem találtam se majosházán, se jánoshalmán, egyik használtmotoros oldalról sem jött válasz.
Madmaxbiker, én nem magasítanám a motor hátulját, elől a telókat ahogy felfogatod, lazíts le minden csavart, meglátod hogy fel-le lehet rögzíteni szabadon, te döntöd el melyik magasságban. Ott ha kikísérletezed a neked jó helyzetet, akkor nem kell megemelni hátul a motort, szerintem az alacsony súlypont jobb, mint a magas. Nekem eddig a felső villahíd síkjában voltak a telók végei, most, 1 vagy 2cm-rel mélyebbre szereltük. A régi helyzetben, alig tudtam vele sávot váltani olyan nehezen lehetett irányítani, most meg ajdnem olyan kezes mint egy bicikli. Szerintem azt kelll nézni hogy amikor tekered a kormányt, a villanyaknál ne emelje meg a motort, ugyanis változik az utánfutás és a villaszög, ha más magasságra szereled. Nekem eddig ennyi jött le a dologból.
igy meg lehet emelni a hátulját? Menettulajdonságokba mit szól bele?
Itthon 50e körül van darabja a 320as tárcsáknak.
Lucas
nekem is alkatrésszel kapcsolatban van kérdésem. Féktárcsákat szeretnék venni fzr1000-hez, 1988-as gyártású. Minden miylen motorról van, csak egyezzen a méret. Tök nagyot motoroztam ma, akkora oldalszél volt, full kínlódás volt, de érdemes volt:) Rájöttünk, hogy a villákat elől mélyebbre lehet állítani, és sokkal kezesebb lett a motor, tök könnyű irányítani, full megbarátkoztunk:)
www.auto-tuning.hu/ itt találod a teljes listákat,japán bontott alkatrészek címszó alatt.
www.szatuna.hu/szelterelo/term... vagy itt is körülnézhetsz.
Sok sikert.