Hi!Nem volt nagy szám aszittem egy napot elbohóckodunk vele de 4 óra alatt összehoztuk. Felbakoltuk a motort kerék ki fék le és asztán villa ki . Egyszerű jól bevált módszerrel beékeltünk csavarhúzót a szimeringbe asztán izomerő ráfeszités,csak vigyázz nehogy a villa peremét megrongáld a csavarhúzóval feszítés közbe! Nagyvonalakban ennyi részletesebben nemtom leírni mert ennyi az egész nekünk példu szerencsénk volt könnyen kijött sajnos nem mindig van ez így.Dobok pár képet alábakolás példálozva
bocs!Rosszul fejeztem ki magam!
Minimum 47-es kell.De nem akarok tul nagyot sem mert uj fkerék van elol meg uj lánc.Ha meg tul nagyot rakok akkor a láncot is kell cserélnem.Azt meg most nem akarok.A 46-os fkereket meg nem akarok mert az pici kulonbség.a 47 valamivel jobb.Szerintem 48-49 lessz belole ha cserélni fogom.Annyit talán enged a lánc.Vagy nem?
Nem hiszem hogy elmegyek oda hogy vigyem az én fogaskerekem mert jo messze van.Tobbe kerulne az ut mint amennyit ér a fogaskerék.Tudok rá kérni kontaktot ha kell!én nem tudok cshe nyelven ugyhogy haverom probálkozott ott.talán email is van nekik.
Én pl jóval nagyobbat szeretnék rátenni! Mint amit a fighterek használnak pl... najó annyira nem nagyot de olyant hogy bőven érezzem hogy nagyobb van rajta...
Attol még lehet hozzá csináltatni, ha odaviszed a régi lánckereket akkor gondolom az alapján le tudnak gyártani nagyobb méretet ua a belsö átmérövel stb
Van valami kontaktod?
Há mit gondolsz,miért nincs még nekem rajta? én is be vagyok tole tojva!Pedig azt mondják sokan hogy nem probléma.A fo gond az hogy kioregedtek az FZR-ek és kevesen foglalkoznak már vele az alkatrész gyártásban.Sajnos tobb cégnél is kérdezgette a haverom és szinte sehol nem csinálnak konkrtét FZR-es méretet.
Hello! reszletesen leirnad,hogyan csinaltad a szimeringcseret? az enyem is hasonlo cipoben jar,de egyelore meg nem mertunk nekifogni,mert eleg nagy falatnak tunik. fel kell huzni a motort, kiszedni a kereket, feket, stb. neked van vmi bejaratott gyorsszerviz?
Nah faxa! Csak az gázos hogy a csavar helyét nem vágják ki! MIÉRT NEM?! Me ha neked összejön a lánc kerék és faxa akkor énis csináltatok! De azé megvárom hogy rászopsz e !
Elol kicseréltem a gyári 15-os f.kereket 14-es kerékre.Hátul szintén ki akarom cserélni a gyári 45-os kereket 47-es méretre.Elsot tudsz venni gond nélkul,de a hátso problémás.Nem láttam sehol sem.Egy haverom viszont talált egy Cshe céget akik gyártanak bármilyen méretet csak ok nem vágják bele az csavarok helyét.Azt nekunk kell kivágatni egy jo esztergályossal.Már lett nekik szolva csak olyanok mint a hátramenés!Lassan reagílnak.
nem vagyok régota itt és még nem volt idom mindegyik adatlapot végig nézni.Nem gond,mert van igy is pár minta csak hát gondoltam hogy látok itt jobbat.de hát akkor nem.
Valószínű,hogy ez így van. Bocsi. Bár az adatlapok nézegetésével,kiszűrheted azokat akinek ez a stílusuk. Én ezen a topikon nem láttam bukóvasas mocikat.
Szerintem ez a legjobb topik,mert mindenki figyel a másikra! Ha van egy téma azt körbejárjuk rendesen! Más topikokban egyszerre több téma fut,és az emberek egymás feje felett beszélnek el! Bár ha mi is sokan leszünk itt is így lesz. De az nem lenne jó.
Te gyöngyi ami mocc van amilyenre át szeretnéd alakitani sztem 1000es nem? De nem nagy kunszt :D csak dobálj le mindent a moccrol és má majdnem olyan is...
mit értesz taus alatt???
Minimum 47-es kell.De nem akarok tul nagyot sem mert uj fkerék van elol meg uj lánc.Ha meg tul nagyot rakok akkor a láncot is kell cserélnem.Azt meg most nem akarok.A 46-os fkereket meg nem akarok mert az pici kulonbség.a 47 valamivel jobb.Szerintem 48-49 lessz belole ha cserélni fogom.Annyit talán enged a lánc.Vagy nem?
2% eltérés. Érdemes ezért farigcsálni?
Van valami kontaktod?
Ilyet még nem láttam.Nekem kicsit szolidabb lessz.
Te amugy Taus vagy?
http://www.sportmotor.hu/tagok/87225