Ha nem nézek rá a fórumra egy pár napig,akkor igencsak felhalmozódik az olvasnivaló...
Nagyon aktívak vagytok!Már-már chat szerű a dolog. Én is javítgatok a motoron,van mit.Gyertyák,akku,gumik,fékbetétek már le illetve kicserélve,a sok műanyaghegesztés,csiszolás fényezés még hátra van.Sok szar műanyag,ezt sosem szerettem benne.
A karbikban Dynojet kit van,sőt már nem is a gyári sor van fent. Emiatt a 10 lityót benyeli rendesen,ha megkínálom neki. Nem a legideálisabb a túrázáshoz,autópályán negyven percenként tankolni kell. Viszont cserébe meg van a 300! De énalattam nem megy annyit,mert nagy a légellenálásom. A haverok mindig azzal húznak,hogy vagy fogyjak le,vagy vegyek egy Hayabusát.
Akkor majd kiprobálom én is.Csak az enyémen nincs gyári idom és a csovek sem futnak be a légház dobozhoz.Viszont alakitok ki neki jo nagy beutat!
Holnap rendelem is a szuroket.
Nálam nem volt gond ebből,gondolom az airbox is átmelegszik,ráadásul menet közben folyamatosan friss levegő jut a tank alá a fejidomból jövő csöveken,csak erre szolgál. A Suzuki GSX-R SRAD volt az első moci ami előnyt kovácsolt a menetszélből,szinte úgy működött mint a turbo,de 200 fölött lehetett igazán érezni. Erre utal SRAD rövidítés,de fingom sincs,hogy pontosan minek a rövidítése.
Hello!
Ha ki van dobva a levego szuro doboza és csak 4 darab nyitott szurot rászursz a karbikra akkor nem kap tul kozvetlen meleg levegot a motor?Azért kérdem mert ott lent elég meleg van mikor porog a motor.
Egyébként a K&RJ egy magyar termék.Úgy tudom,hogy egy Ricsi nevű emberke készítette,erdetileg tényleg verseny célokra elég sokáig. Azt hogy most is gyártják-e azt nem tudom,de régebben amikor még nem volt ennyi külföldi cucc ez volt az egyetlen profi dob amire le lehetett cserélni a gyárit.
zoli234@freemail.hu ez az emailem, megvannak a sportlégszűrők, 4db vadiúj 30km-t mentem velük, de hozzá kell igazítani a porlasztókat, meg a hengerfejemet le kell csekkolni. Kíváncsi vok a hangjára, nekem gyári dobom van. Abban is tudsz segíteni, hogy hol lehet ilyen kiput venni? köszi, ja és nincs kettes a bringámba úgyhogy nem fogok legyorsulni senkit
AIRBOX? Az mi? Viccet félretéve,igen Ki kell szedni,és tőből a karbikra,szép sorban négy karbi,négy szűrő. Szezon előtt egyszer kimosod és kész. Bármilyen típus jó rá,csak stimmeljen a torokátmérővel. A kipufon nincs semmilyen szám,sima alu és réz,pont az tetszik benne,hogy ennyire "nyers" majd a talin meghalljátok milyen a hangja!
Amit lehet azt magam bütkölök meg,de a 4 karbi,vagy a 20 szelep beállításának nem állok neki. Lehet,hogy utánna már nem menne ilyen jól. Az úriembert úgy hívják,hogy Pekker Lajos csak gyorsasági motorokkal foglalkozik,összerakott már egy pár győztes versenymotort is,de csak olyannak áll neki aminek van értelme ha nagyon kivan a lalke a vasnak,kedvesen eltanácsol. Ha valakit érdekel,dobjon egy emilt és elküldöm a címét meg a számát.
Engem is érdekel, hol és ki csinálja meg, meg hogy hol lehet ilyen kipufogót szerezni. Nyugi nem akarunk lenyomni Ha a kipufogón van valami azonosító szám, betű, azokat megírnád? Egyből el is kezdek kereesgélni. Milyen sportlégszűrőd van? Olyan ami airboxba megy, vagy ami miatt ki kell venni az airboxot? Porlasztóimat most valahogy akarom beállíttatni, meg a hengerfejet lecsekkolni.
Jól látjátok, K&RJ Racing cucc. ISTENKIRÁLY a seggébe dugja a mostani divatos dobokat. Olyan a hangja mint a mennydörgés és bazi jól megy vele a vas. Mindekinek ajánlom bizalommal. Bár van egy kis módosítás a lömlőkön és az exupon is,plusz a Dynojet,sportlégszűrők és az ország legjobb FZR specialistájának a beállításai. Simán megfingatom vele a mai vasakat. Ez a legjobb ebben a mociban,piroslámpa,mellédáll,fikázó pillantás,ZÖLD,a hátadmögűl hallod,hogy tépi neki mint állat, következő lámpa,megint mellédáll,de már nem néz rád,ZÖLD, újjabb erőlködés,megint lámpa,rostély fel, "figyu,mekkora motor van benne?" NAGY!!
Huhh,tenyleg gyonyoru az a faridom.elgondolkodtato, h megcsinalja az ember. a bakolas meg nagyon komoly detto ugyanilyen nekem is a motoremelom,szoval nem elsz gond. koszi a kepeket,remelem hasznos lesz,csak mar ott tartanank,h kesz lenne
Hát igen! Ha ezt lehetne 2 személyesbe akko szivesen fabrikálnék de csak azé me sztem lehetne feljebb is az FZR-em hátulja, én a formájával meg vagyok elégedve sőt én abba szerettem bele...
koszi szepen,de ezt az oldalt oktober ota folyamatosan figyelem.kb 3 hetente zaklatom oket telefonon, persze eredmenytelenul. es a poen: nezd meg az oldalidom arat 11E Ft. ez kb 1 negyzetmeternyi bonyolult idom(lyukakkal,hajlitasokkal,stb) na most nekem ezt a kb 15x10 cm-es idomot,amit keresek legolcsobban 11E Ft+ postakoltsegert akartak adni. ezert dontottem a micros edeny mellett
azert megegyszer koszi, jolesik,h foglalkoztok a problemammal.
Nagyon aktívak vagytok!Már-már chat szerű a dolog. Én is javítgatok a motoron,van mit.Gyertyák,akku,gumik,fékbetétek már le illetve kicserélve,a sok műanyaghegesztés,csiszolás fényezés még hátra van.Sok szar műanyag,ezt sosem szerettem benne.
A karbi átt van duznizve?Mert olyat is hallottam hogy a direkt szurokhoz más duznik kellenek.
Holnap rendelem is a szuroket.
Ha ki van dobva a levego szuro doboza és csak 4 darab nyitott szurot rászursz a karbikra akkor nem kap tul kozvetlen meleg levegot a motor?Azért kérdem mert ott lent elég meleg van mikor porog a motor.
Jól látjátok, K&RJ Racing cucc. ISTENKIRÁLY a seggébe dugja a mostani divatos dobokat. Olyan a hangja mint a mennydörgés és bazi jól megy vele a vas. Mindekinek ajánlom bizalommal. Bár van egy kis módosítás a lömlőkön és az exupon is,plusz a Dynojet,sportlégszűrők és az ország legjobb FZR specialistájának a beállításai. Simán megfingatom vele a mai vasakat. Ez a legjobb ebben a mociban,piroslámpa,mellédáll,fikázó pillantás,ZÖLD,a hátadmögűl hallod,hogy tépi neki mint állat, következő lámpa,megint mellédáll,de már nem néz rád,ZÖLD, újjabb erőlködés,megint lámpa,rostély fel, "figyu,mekkora motor van benne?" NAGY!!
Na itt ne csináltassatok idomot!!!!
Nekem csináltak 2 használhatatlan túlméretezett oldalidomot!!!
(Ja és csúnyán dolgoznak!)
Üdv.
azert megegyszer koszi, jolesik,h foglalkoztok a problemammal.