Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valoban jo aron van,bar nekem egy kicsit kicsinek tunik. 190 magas vagyok
rengeteget hallom,h mas motorok idomait teszi kfel. megis hogyan? gondolom a felfogatas teljesen mas. az idomot farigcsaljak,v konzolokat raknak be? egyaltalan menyire okos otlet ez?
mas: gondolkodtam hatso ledes lampan az FZRbe. van elektronikai tapasztalatom,bar nem sok(de apam elektronikai muszeresz ). valakinek ninsc esetleg kapcsolasi rajza, v vki csinalt mar iylet?
tenyleg baromi egyszerunek tunik igy az alapakolas:) nekem is va nhatsotartom,meg a regi szep idokbol marad meg. akkor ez a problema is megoldva.a kiszedesel nem hiszem hogy olyan sok gond lesz,ha felmergel darabokra vagom,es kesz koszi az otletet,remelem hetvegen lesz annyira idom,es jo ido,h megcsinaljuk. azert a kepeket varom,mindig jol jon.
srácok kurva jó áron eladó a kabim 2x volt rajtam: http://www.kepesmotor.hu/motoros_kabat/i?p=13404&c=4042 itt a link akit érdekel e-mail........
Eladom a kicsi szeretett buligépemet!Vegye meg valaki!
110-es 4-utemu.4-sebességes.igazi kicsi agressziv masina.Honda CRF kopia.Ezt ausztriában rakják ossze és kinai a motorja.De gond nélkul megy és nem hallani a motorját csak ahogy duborog a kipuff.
110 ezer forintért áttszámitva.
Vegyétek meg!
Én más idomzaton is gondolkoztam r6 idomokra . Lehet eszt a képet láttátok má de nem baj nekem teccik jól megvan csinálva.
meg persze a farokidom cserén gondolkodom
nekem meg lámpa kénne
Majd mos újra próbálkozok mert annó föltelefonáltam egy halom bontót sehol se volt !
szerintem sok helyen kapsz olcsópénzért
mert fölül ahol a tükör van ott levan törve mind két oldalon egy eggy darab belőlle meg össze vissza van repedezve
miért kell neked az a fejidom? amúgy ez nekem egy 600-as után gyártott idom, és az oldalidom is az.
Hali

Kicsit lehalt a gépem,ezért nem tudom képpel ilusztrálni,de én 3 téglaval és egy deszka segítségével bakoltam fel a mocit,amikor kiszedtem tavaj a villát. Viszont nekem van hátsó bakom. Az tartotta egyensúlyban,és a haverral megemeltük az elejét a barátnőm meg alárakta a téglákat a kipuf. sornak. A deszka azért kellett,hogy ne sérüljön meg a kipuf. A szimerig nekem alig akart kijönni,a hagyományos módszerek mind csődöt mondtak. Végül,három ponton csavart hajtottunk a fémrészbe,és oldalcsípőfogóval emelgettükk ki. Még így is legalább négy csavar beletört. Szimering kihúzóval meg sem tudtuk mozdítani. Végül sikerült,de mind a két krómszár megsérült. Az egyiken időben észrevetten,és kipolíroztam,az azóta is jó. A másikon kezdhetem előről. De nem baj, úgy is fel kell tennem az új féktárcsáimat. Ha meggyógyítottam a számítógépemet,teszek fel egy-két képet a műveletről.
Koszi!
A féktárcsáimra nyoszorgott a haverom hogy álitolag igen jok.Csak én nem tudom hogy ugy van-e.
Ezek jo minoségu tárcsák?Szo se rola,vadi ujak.200 km van rajtuk.
Ezt nem vágtam ! Meghívót elküldtem tod mit nem is kel sör elég lessz a fejidomod is
azért van 180-ig skálázva mert ez a trend a japánoknál. az autók és a motorok gyárilag a belpiacosoknál levannak fojtva
megvan beszélve
olyan vagyok mint a szívacs
Egy dobi sör lessz balcsin vagy kettő
akkor küld el légy szíves a hegyi.brigitta@chello.hu címre
Danke üdv: Gábor
Lehet van
Esetleg nincs valakinek egy felesleges iwiw-es meghívója?
Igen eltaláltátok azért van csak 180ig órázva mert 400as de bőven túlmegy rajta Az a kis műszer ami a kilóméter óra fölött van az töltésmérő,ez maszekon van rárakvamert egyszer rosszul jártam nem volt töltésem és meg állt a motor de azóta a hiba kijavítva, és mosmár látom ho mi a helyzet.
faxa a kormány ati!
vagy vehetsz eredti németországban gyártottat is 150 EU-ért!+ postakoltség.
De szerintem nem ér annyit.
Szia!
Nem szukséges cserélni a felso kiflit.nekem sincs és 100 százalékosan szuperál!10 perces esztergályos melo az egész!