rengeteget hallom,h mas motorok idomait teszi kfel. megis hogyan? gondolom a felfogatas teljesen mas. az idomot farigcsaljak,v konzolokat raknak be? egyaltalan menyire okos otlet ez?
mas: gondolkodtam hatso ledes lampan az FZRbe. van elektronikai tapasztalatom,bar nem sok(de apam elektronikai muszeresz ). valakinek ninsc esetleg kapcsolasi rajza, v vki csinalt mar iylet?
tenyleg baromi egyszerunek tunik igy az alapakolas:) nekem is va nhatsotartom,meg a regi szep idokbol marad meg. akkor ez a problema is megoldva.a kiszedesel nem hiszem hogy olyan sok gond lesz,ha felmergel darabokra vagom,es kesz koszi az otletet,remelem hetvegen lesz annyira idom,es jo ido,h megcsinaljuk. azert a kepeket varom,mindig jol jon.
Eladom a kicsi szeretett buligépemet!Vegye meg valaki!
110-es 4-utemu.4-sebességes.igazi kicsi agressziv masina.Honda CRF kopia.Ezt ausztriában rakják ossze és kinai a motorja.De gond nélkul megy és nem hallani a motorját csak ahogy duborog a kipuff.
110 ezer forintért áttszámitva.
Vegyétek meg!
Kicsit lehalt a gépem,ezért nem tudom képpel ilusztrálni,de én 3 téglaval és egy deszka segítségével bakoltam fel a mocit,amikor kiszedtem tavaj a villát. Viszont nekem van hátsó bakom. Az tartotta egyensúlyban,és a haverral megemeltük az elejét a barátnőm meg alárakta a téglákat a kipuf. sornak. A deszka azért kellett,hogy ne sérüljön meg a kipuf. A szimerig nekem alig akart kijönni,a hagyományos módszerek mind csődöt mondtak. Végül,három ponton csavart hajtottunk a fémrészbe,és oldalcsípőfogóval emelgettükk ki. Még így is legalább négy csavar beletört. Szimering kihúzóval meg sem tudtuk mozdítani. Végül sikerült,de mind a két krómszár megsérült. Az egyiken időben észrevetten,és kipolíroztam,az azóta is jó. A másikon kezdhetem előről. De nem baj, úgy is fel kell tennem az új féktárcsáimat. Ha meggyógyítottam a számítógépemet,teszek fel egy-két képet a műveletről.
Koszi!
A féktárcsáimra nyoszorgott a haverom hogy álitolag igen jok.Csak én nem tudom hogy ugy van-e.
Ezek jo minoségu tárcsák?Szo se rola,vadi ujak.200 km van rajtuk.
Igen eltaláltátok azért van csak 180ig órázva mert 400as de bőven túlmegy rajta Az a kis műszer ami a kilóméter óra fölött van az töltésmérő,ez maszekon van rárakvamert egyszer rosszul jártam nem volt töltésem és meg állt a motor de azóta a hiba kijavítva, és mosmár látom ho mi a helyzet.
mas: gondolkodtam hatso ledes lampan az FZRbe. van elektronikai tapasztalatom,bar nem sok(de apam elektronikai muszeresz ). valakinek ninsc esetleg kapcsolasi rajza, v vki csinalt mar iylet?
110-es 4-utemu.4-sebességes.igazi kicsi agressziv masina.Honda CRF kopia.Ezt ausztriában rakják ossze és kinai a motorja.De gond nélkul megy és nem hallani a motorját csak ahogy duborog a kipuff.
110 ezer forintért áttszámitva.
Vegyétek meg!
Kicsit lehalt a gépem,ezért nem tudom képpel ilusztrálni,de én 3 téglaval és egy deszka segítségével bakoltam fel a mocit,amikor kiszedtem tavaj a villát. Viszont nekem van hátsó bakom. Az tartotta egyensúlyban,és a haverral megemeltük az elejét a barátnőm meg alárakta a téglákat a kipuf. sornak. A deszka azért kellett,hogy ne sérüljön meg a kipuf. A szimerig nekem alig akart kijönni,a hagyományos módszerek mind csődöt mondtak. Végül,három ponton csavart hajtottunk a fémrészbe,és oldalcsípőfogóval emelgettükk ki. Még így is legalább négy csavar beletört. Szimering kihúzóval meg sem tudtuk mozdítani. Végül sikerült,de mind a két krómszár megsérült. Az egyiken időben észrevetten,és kipolíroztam,az azóta is jó. A másikon kezdhetem előről. De nem baj, úgy is fel kell tennem az új féktárcsáimat. Ha meggyógyítottam a számítógépemet,teszek fel egy-két képet a műveletről.
A féktárcsáimra nyoszorgott a haverom hogy álitolag igen jok.Csak én nem tudom hogy ugy van-e.
Ezek jo minoségu tárcsák?Szo se rola,vadi ujak.200 km van rajtuk.
olyan vagyok mint a szívacs
Danke üdv: Gábor
De szerintem nem ér annyit.
Nem szukséges cserélni a felso kiflit.nekem sincs és 100 százalékosan szuperál!10 perces esztergályos melo az egész!