Jó,akkor megkérdezem magamtól mint érintetttől: Te ábrus! Mondd már meg hogy mivel szoktátok higítani a 95-ös benzint? (hogy még az oktánszáma is csökkenjen)
ábrus: miért,valamelyik toronyeszü már megint összeesküvés elméletet gyárt ahelyett hogy odafigyelt volna kémiaórán?
ábrus: persze. azt gondolják a népek hogy egyesek így tesznek szert haszonra. (és sem kémiából,sem gazdaságtanból sem voltak jók+drágállják a benzint is)
ábrus: akkor mondanám nekik hogy már nem a 80-as években élünk. 1:ma már semmilyen olyan anyagot sem lehet olcsón beszerezni amivel érdemes lenne (pláne észrevehetetlenül) keverni a benzint. 2:ki a bánat járna vissza tankolni egy olyan kútra ahol valamiért mindig többet fogyaszt és szarabbul megy az autó?
3: a gázolaj nem benzin
Ha eldugult a benzinszűrő és kivetted akkor ne csodálkozz hogy a tankból beleokádott valamit a karburátor(ok)ba. A trafót hagyd a fenébe. (hogy miért mániája mindenkinek a gyertyákat vakarászni ha valami gond van,mint a 70-80-as évek 86-os benzinjével? )
Sima 10-es csavar nem jó, mert ahhoz még egy perselyt kell csináltatnom, a váz furataihoz, és az illesztése miatt nem akarok még egy kopási lehetőséget. A másik oldalra amúgy is kellet már csináltatnom és nem százas. (kép) A himbában ami van persely az 10-es.
Szóval asszem azt fogom esztergályoshoz vinni. Hogy utána egy 12-es rövid menetű csavar jó legyen hozzá.
Látom, jó ez az SSD,
De nagyon valószínű, hogy ebben a hónapban már nem lesz rá pénzem. Egy havernál is nekiálltam alkudozni 2db egy terrás garis samu vinyóra, de asszem azt is ki kell hagynom. 13k lett volna darabja.
Olyan csavar vegyél, ahol csak a végén van menet, síma henger a teste, és vastagabb picit, mint a menetes része, van ilyen acélból, 80-100 Ft db-ja, de tuti.
Ja kocka téma: megtaláltam a Hdd Everest tesztjét a gépemen (rosszul van írva, mert a nagy a Samsung, a 64G a Transcend, a 30G meg a Kingston, de a lényeget látod)
Nem volt nehéz, eddig nem vettem észre furat volt benne a menet alatti részen, szóval eddig bírta. Gyakorlatilag az anya törött le róla.
Lehet a perselyt fel fogom furatni, hogy egy 12mm-es csavar végig tudjon érni. Mert nálam eredetileg 10-es csavar van benne, aminek a csavarfej felől kiszélesedik kb. 12-esre. A másik oldalt meg persely van.
Mivel hüvös az idö,lehet nem melegedett fel rendes üzemi höfokra a motor és a gyertya zárlatos lett,illetve letaknyosodot,ilyenkor szokot tüszkölni és nem mennii a henger.
Gondolom, a karburátor nem a hideg hüvös párás idöhöz van állitva vagy szinkronizálva.
Reggelt! Kéne egy kis help. Tegnap mentem egyet a géppel. Elindítottam,szépen pöfög, semmi rossz dologra nem utaló jel. Oké, indulás, leugrok haverhoz, pár km-ter, mire leértem elszállt az egyik henger... ok,m1, duma stb. indulás haza,két henger nem ment már...hogy ne szenvedjen a gép, haver hazadobott motorral, a gépet otthagytam... este vissza, gyertya kulcs, drótkefe kombóval... gyertya tisztit, gépsas nem röffen.. nah meg anyádat, benzinszűrő lehúz, dugulás...ok,elhárítva,gépsas röffen, indulás, 1henger hazafele megint elszáll ... mi lehet az ok? Gyertya? Esetleg trafó? Trafóból van másik pár, lehet kicserélem és teszt azzal...mit szóltok?
Gondoltam elmegyek kicsit motorozni, épp hogy csak kiálltam a kapun és eltörött az a csavar ami a himbát a vázban rögzíti.
Kész szerencse hogy nem egy kicsit később.
Most szedhetem szét megint a vasat.
ábrus: miért,valamelyik toronyeszü már megint összeesküvés elméletet gyárt ahelyett hogy odafigyelt volna kémiaórán?
ábrus: persze. azt gondolják a népek hogy egyesek így tesznek szert haszonra. (és sem kémiából,sem gazdaságtanból sem voltak jók+drágállják a benzint is)
ábrus: akkor mondanám nekik hogy már nem a 80-as években élünk. 1:ma már semmilyen olyan anyagot sem lehet olcsón beszerezni amivel érdemes lenne (pláne észrevehetetlenül) keverni a benzint. 2:ki a bánat járna vissza tankolni egy olyan kútra ahol valamiért mindig többet fogyaszt és szarabbul megy az autó?
3: a gázolaj nem benzin
Akkor tudnád mi az össze függés között a külömbség.
Szóval asszem azt fogom esztergályoshoz vinni. Hogy utána egy 12-es rövid menetű csavar jó legyen hozzá.
Látom, jó ez az SSD,
De nagyon valószínű, hogy ebben a hónapban már nem lesz rá pénzem.
Ja kocka téma: megtaláltam a Hdd Everest tesztjét a gépemen (rosszul van írva, mert a nagy a Samsung, a 64G a Transcend, a 30G meg a Kingston, de a lényeget látod)
Lehet a perselyt fel fogom furatni, hogy egy 12mm-es csavar végig tudjon érni. Mert nálam eredetileg 10-es csavar van benne, aminek a csavarfej felől kiszélesedik kb. 12-esre. A másik oldalt meg persely van.
Gondolom, a karburátor nem a hideg hüvös párás idöhöz van állitva vagy szinkronizálva.
Az csak úgy,nem szokot törni szerintem.
Kész szerencse hogy nem egy kicsit később.
Most szedhetem szét megint a vasat.
GSX-F
Megyek lépcsőt szerelni, mert ez minden vágyam! ojeee