A köszörülésre vissza térve,ez egy nagyon preciz munka,szóval nem köszörülni a betéteket!
Más tecnikát kell alkalmazni,de ez nem árulom most el,mert szakmai titok.
Sziasztok! Hű az anyját! Ezek aztán durva képek,szegény Gyula. Remélem azért használható állapotba kerül Ábrus keze alatt. Ezt a fickót meg addig kell ütni,amíg mozog(mármint a motorszerelőre gondolok). Bakker! Ezt a kibaszást!
sziasztok. egy kis segitseget szeretnek kerni. Szuksegem lenne 91-es fzr 1000-hez hengerfejtomitesre szelepszar szimeringre es gyurusorra. bocs az ekezetekert telorol irok
Az első képen látható a szívó és a kipufogó vezérlés igaz? A második képen látható az a kis fém kupak, ami alatt található a szelep, az a bütykös tengely forog és nyomja le a szelepeket, a kis kupakok álltal, így nyit meg zár a szelep. A harmadik képen látható az oly sokat emlegetett hézagoló betét-lapka-akármi. Eddig okés. Na de a 3. - 4. képen mit látunk? Az van a fém kupak alatt?Vagy hogy van ez?
Ezeket (a szemléltetésen túl) azért írtam és mutattam be mert többször olvastam már hogy :veszek bele egy blokkot "kintről" és berakom.
Nos ha nem kipróbálható (bár még ez sem garancia semmire) akkor nagyon könnyű beleszaladni egy ilyenbe mint Gyulánk. (jó a blokk csak a hengerek halottak)
Egy betét munka ideje kb 1óra preciz munka.