Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is olyan baromság az 1hengeres 2ütemű motor, ezt látva
De hát hengerfúrás-új dugattyúk gyűrűkkel:~120e Ft önmagában amire ugye most (érthető módon) nincs pénz.(mielőtt megkérdezné valaki hogy miért rakom így össze)
Nem Gyulám nem itt tart, a blokk már össze van rakva.
Érdemes megnézni az utolsó előtti képen alul a hosszú karcolást, na az a négyes hengerben van és az ott keményen mínusz sok bár kompresszió.
Hát igen. És a másik hengersor is ilyen csak talán egy fokkal jobb.(de meg van húzva)
Ugyanaz a táblázata mint az ezresnek de nem ez a lényeg.
IGEN! Van benne két köszörült csak az ökör félúton megunta a köszörülést és úgy döntött hogy jó lesz ez így.
Mert valamiért nem tudta azt mondani Gyulánknak hogy: figyu kell egy 165-ös és egy 172-es hézagoló korong de nekem itt nincs,meg kell rendelnem,csúszik még két napot oké?
Neem. Jó lesz az úgy fizess-kotródj.
Az utolsó a hozott hengersoron van.
Igazából elég lett volna ha bele tudom próbálni, hogy működőképes megoldást jelentene-e egy ilyen himba beszerzése, de akkor felesleges ide-oda postázgatni.
Azok sajnos már egyáltalán nem látszanak. (a használt de még jó szokott sima-tükörfényes lenni, amire itt is számítani lehetett ötvenvalahányezer km után)
Van benne 2 köszörült baszás meg 2 nem köszörült meg 160as meg 170es de mivel nem ismeret ennek a táblázatát nem tudom mennyi az értéke.
Hmmmm... Direktszűrő + homok
Az utolsó két képet kell nézni. (pedig nagyon látszik)
Az exup himba megvan de nincsen benne a "szem" (nem eladó mert nekem is ki kell cserélnem, én ugyanis nem szeretem hogyha magas a hátulja)
Mármint, normálisan haránt karcos, a hónolás miatt, aminek a nyomai ittott látszanak is.
Ilyen szép erre az idő.
Továbbítom a vezetőség felé.
A hengersor elmosás után. (a nem annyira profik kedvéért: a normális állapotú felület olyan mint a CIF reklám sima és karcmentes-tükörfényes)
Sajnos kénytelen leszek elfogadni mert nagyobb a szar mint gondoltam. Úgy néz ki a héten se lesz semmi .
Rakok fel képet most pucoltam le. Van rajta hiba amivel vettem mindjárt meglátod az belül van a lengőkarnál nem látszik.
Én csak az első képen látok furcsaságot, mégpedig az a törött vezérmű fedél.

Az exup himbád megvan még?
Ha nem okozna problémát kipróbálnám.
Nos itt a sokat beszélt de be nem mutatott szelephézag:
Az utolsó két képen Gyulánk eredeti hengerfeje (2. és 4. henger szívószelepei) látható ahol nem volt szelephézag,mi a furcsa a képen?
Tolok fel pár képet.
Kérem ne politizáljanak az oldalon.(a parkolóban tessék verekedni)
Emre nézd meg az előzményt.
Ábrus, itt kérdeztem
(előzmények.....)