Neeee Máár! Most nehogy elkezdje mindenki ez alapján össze-vissza tekergetni a csavarokat!
Ez emrénél éppen jó de ez nem azt jelenti hogy másnál is ilyen jellegű gond van!
Köszi ezt megnézem mert ez van nálam is bal oldal felől mintha szelep lenne és jó kis co szaga van a vasnak. Szóval elvileg az 1es nek 2,5+3/4 még ugye? De ha eljutok Pécsig megszakértitek a kicsim?
Örömmel látom hogy értelmet nyert a karburátortekergetős leírásaim azon része amit sokan szerettek figyelmen kívül hagyni: A keverékcsavar GYÁRI gyári alapbeállítási 2,5-3 fordulat. Mivel nem rendelkezik otthon senki a beállításhoz szükséges műszerparkkal ezért KIINDULÁSI pontnak jó a gyári érték de mivel használt gépekről van szó ezért ha el kell térni,akkor ETTŐL lehet kismértékben eltérni.(ugyanis ezért van mindegyik kipufogókönyökben egy hatos csavar,ahol is a kipufogógáz-elemző csatlakozhat a hengerenkénti méréshez)
Van a beállításhoz egy műszer nélküli "paraszt" változat de ezt nem is említettem itt,mert abból lett volna igazán elbaszott beállítás.
Ja, egy jótanács azoknak akik eddig vették a bátorságot és otthon mindenféle műszeres segítség nélkül próbálják beállítani a CO csavart (keverék csavar)
Nekem az volt a gond hogy az otthon saját fejemből talált beállításoknál az összes csavart egyforma mértékben tekergettem ki-be. Viszont mivel a karbi, és a hengerek sem egyformán kopnak ezeket az adott hengerben lezajló folyamatokhoz célszerű hengerenként beállítani, tehát egyértelmű hogy egy öregebb gépnél valószínűleg ezek nem lesznek egyforma értékek. Mivel én egyformára lőttem be a CO-t, az első hengerem csak hébe-hóba működött megfelelően, és ez okozta azt a hangot amit én szelep kopogásnak véltem. A szelep hézagok viszont mindenhol a tűréshatáron belül voltak. Az első hengernél kb +3/4-ed fordulatot kívánt meg a normális működéshez, és végre nem benzinszagú a kipufogógáz.
Csak hogy én is beszálljak ebbe az "ezt vegyél azt vegyél" partiba én elgondolkodnék azon hogy (ha ilyen nagy és pénztelen benga állat lennék mint Te) biztos okvetlenül négyhengeres sportmotort kellene-e vennem.
Tehát:link
Én is kitömtem az ülést,mert tíz kilométer után már elzsibbadt tökindám,az asszonyt vett hozzá 200ft.-ért turkálóban egy bőrszoknyát,abból csináltam rá új huzatot.TZR250-est én is akartam venni,csak féltem hogy betiltják a kétüteműeket,ezért vettem az FZr-t,aztán tessék itt a hengerfej kampeca!
Ez emrénél éppen jó de ez nem azt jelenti hogy másnál is ilyen jellegű gond van!